Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Eagle sanoi:
Miten tässä saa Gulliverin tulemaan pian uudestaan? Äsken meni mutten kerennyt ampumaan alas. Pikaista vastaustanne odottaen. Muistakaa SPOILERIT. Kiitos.

ei mitään hajua mutta mulla olis kolme gyroidia...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisääkö kukaan mut? Voin tulla tänään Wi-Fiin.
Kylä:Tampere
Nimi:Lassi
Friend Code:1718-8363-1896
 
Vastaus: Animal Crossing DS

pandem sanoi:
Lisääkö kukaan mut? Voin tulla tänään Wi-Fiin.
Kylä:Tampere
Nimi:Lassi
Friend Code:1718-8363-1896


Minä lisää sut listoille! Kylillä sataa lunta parasta aikaa! Sekä portit auki!

Tervetuloa!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

minäkin lisäsin pandemin.

Möisikö joku minulle red turnip seedin/red turnipin 10.000belssillä?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
minäkin lisäsin pandemin.

Möisikö joku minulle red turnip seedin/red turnipin 10.000belssillä?


porttis olikin kiinni. Mulle ei ainakaan ollut myynnissä sunnuntaina
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
minäkin lisäsin pandemin.

Möisikö joku minulle red turnip seedin/red turnipin 10.000belssillä?

Minulta voit ostaa red turnipsin, olen jälleen paikalla illempana klo. 22. Lisään myös pandemin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minkäslaisia nipsihintoja teiltä löytyy? Lähinnä yli 200 b hinnat kiinnostaa..
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hyvää joulua kaikille! Pidän itse tänään portteja koko päivän auki, sen jälkeen minua tuskin näkee minua Wi-Fissä joulun aikaan. :)

Turnipsien hinta on kylässäni 180 b.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

JOULULAHJAVALVOJAISET kylässäni!!!! Tulkaa tsekkaan hieno joulupuu ja jouluhuoneisto ja kuusistot. Tavaraa on ympäri kylää ja kuten aina, kaikkea saa ottaa. Tällä kertaa ei tarvitse jättää mitään tilalle, kun on jyyl.

Portit auki vielä lauantainakin. Tuli wlan vihdoin pystytettyä, joten nyt voin taas servata täyspainoisesti Animal Crossingissa kuin kesällä ainakin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla ei suostu Animal Crossing toimimaan oman reittimen kanssa, Mario Kart toimii kyllä ongelmitta tosin toisella DS:llä. Sen takia ei ole minua nyt näkynyt.
Nyt olis hyvät mahollisuudet pitää portteja 24/7 auki mutta kun ei toimi niin ei toimi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Mulla ei suostu Animal Crossing toimimaan oman reittimen kanssa, Mario Kart toimii kyllä ongelmitta tosin toisella DS:llä. Sen takia ei ole minua nyt näkynyt.
Nyt olis hyvät mahollisuudet pitää portteja 24/7 auki mutta kun ei toimi niin ei toimi.

aaw hek! mä missasin sut justiin! kuulin vaan piippauksen kun lähdit menemään kylästä! sori etten ollu pelaamas. Olin surffailees Wiillä netissä : )

Hmm... mulla itseasias on sama, että ei toimi Lite reitittimen kans mutta vanha DS toimii. Tai oikeestaan toimii toi Litekin mut vaan välillä ja varsinkaan yhtäaikaa noi ei toimi. Kummallista munkin mielestä. Mariokartin kans on eniten ongelmii Litellä. Tosi outoo. Mul ei ees oo salausta. Piilotetun ja salatun kans...vittu...ei saa millää toimimaan. Valittaa aina että muka invalidi wepkey.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juu no ei mitn se oli vaan nopee "testivisiitti". Piti kokeilla että onnistuuko kyläily ja sehän onnistu, lähdin sitten kokeilemaan että pystysinkö minä avaamaan omat portit mutta se ei onnistunut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Hmm... mulla itseasias on sama, että ei toimi Lite reitittimen kans mutta vanha DS toimii. Tai oikeestaan toimii toi Litekin mut vaan välillä ja varsinkaan yhtäaikaa noi ei toimi. Kummallista munkin mielestä. Mariokartin kans on eniten ongelmii Litellä. Tosi outoo. Mul ei ees oo salausta. Piilotetun ja salatun kans...vittu...ei saa millää toimimaan. Valittaa aina että muka invalidi wepkey.

Laitoin kyläsi tilttiin, kun oma koneeni vähän hidasteli nettiyhteydessä, kun olin pyrkimässä sisään. Toivottovasti huomasit sen, että voit avata portin uudestaan!

Edit: Minäkin yritän avata portit vielä tänä iltana, jos ehdin. Turnipsit ovat 212 b!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware, lisäilin teikäläisen juuri, tänä iltana voisin tulla vierailemaan, mikäli portit ovat auki.

EDIT: lisäilinpä myös pandem sutkin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

DS vaihtu, ja Friend Code Vaihtakaa Friend Codeni!
1933-6092-3161
Ja niille, jotka eivät ole vielä lisänneet minua:
Nimi: Link
Kaupunki: Hyryle
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla on portit auki.
Koodini: 0000-6841-9442

Onkos kellään muulla (tällä hetkellä)
1) täydellistä museota?
2) täydellistä Nintendo settiä?
3) täydellistä Snowman settiä? (siis ei Series, vaan setti.)

Myynnissä on kaikki mitä voi tilata ja mitä multa löytyy normaaliin hintaan.
Sain Saharahilta meadow vistan. Sen lisäksi myynnissä on blue tarp, boxing ring mat ja western desert. 125 000 bells/kpl. Lisäksi myynnissä on 4 koopa shell:iä, 125 000 bells/kpl.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Puuh, kellään näin lauantaista hyviä turnip priceja..? Itselläni 66b ja vielä ois parisataa turnipsia jäänyt myymättä. Tuskinpa iltapäivälle nousee kovinkaan paljoa, piikki näytti olevan torstaina.

Portit auki vaan, mikäli on! ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Koska tänään on uudenvuodenaatto, aion sen kunniaksi pitää portteja auki. Yritän pitää myös illalla, mutta ainakin klo 17.00 voitte tulla myös juhlimaan party poppereiden kera. :)
 
Ylös Bottom