Mulla ei ole yhtään taulua, koska Redd ei ole sen esittelyn jälkeen käynyt kertaakaan.
Itse olen muutaman tuollaisen videon katsonut ja aina kaikkia 5* saaria tuntuu yhdistävän se, että ne on tungettu aivan täyteen kaikkea roinaa.
Makunsa kullakin, mutta kyllä mä ainakin haluan pitää sellaisen pikkukylä fiiliksen jossa on tilaa liikkua.
Päivittäin tämä tulee aina käynnistettyä vähintään sen takia, että saa reseptipullon talteen ja rahapuun istutettua. Tein toisen hahmonkin joten nuo saa tehdä silläkin.
Eilen iski taas idea touhuta hieman enemmän ja tuli raivattua kaikki omena ja persikkapuut pois ja rakennettua niille ihan aidattu alue ja laitettua paremmin järjestykseen.
Museonkin siirsin korkealle mäen päälle ja ympäröin sillä aidalla jota yleensä käytetään hautausmaalla.
Pelin ruutuihin perustuvan systeemin takia en tietenkään saanut portaita samaan linjaan museon sisäänkäynnin kanssa joten laitoin portaiden viereen lipunmyyntikojun. Näyttää se ehkä hieman järkevämmältä nyt.
Yhtä aluetta en voi saada valmiiksi ennen kuin se tuleva hää event on. Toivottavasti siihen liittyvät kamat on sitten helppo saada joko ihan kaupasta tai rakentamalla itse.
Tietkin täytyisi uudistaa, mutta en tiedä minkä näköiset niistä tekisi. Nyt on perus soraa vaan kaikkialla.
Nyt 85 tuntia pelattu ja vasta eilen sain ihan perus puutarha penkin jota olen tarvinnut melkein alusta asti suihkulähteen viereen.
Jotenkin sellainen tunne, että tämän parissa ei tule koskaan se fiilis, että voi ääneen vaan todeta "nyt se on valmis".