Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing: New Horizons

Olen käynyt nyt usein ihmisen unisaarilla surprise me toiminnolla. Yhdestä saaresta bongasin leikkipuiston ja kopioin idean mun saareen. Kun noita unisaaria käy katsomassa niin mietin että olenko ainoa joka on pelannut Animal Crossia alle 500 tuntia. Varastossa oli taas jotain 10 paikkaa vapaana esineille niin rakennutin yläkerran niin saa lisää tilaa. Edelliset velat oli jo valmiiksi maksettu niin ei tullut edes kiire. Tein yläkerrasta puuhahuoneen, jossa on kaikkea puuha aktiviteettejä, kuten lautapeli, pienoismallien rakentelua, arcade pelikoneita, yms.
 
2022100112353200-02cbfaehz.jpg

Vihdoinkin jostain rautaesineestä tulee kuuma esine, joten ei kun askartelemaan kaivonkansia. Kuvassa näkyy mun uutta yläkertaa, josta tein askartelu- ja puuhahuoneen.

2022100112390900-02cbb4it1.jpg

Inventaario täynnä kaivonkansia. Paljonkohan näistä saa?

2022100112403000-02cbv2e46.jpg

180k belliä. Kun tein useamman kierroksen, niin sain myytyä niin paljon kaivonkansia, että nyt on melkein koko 1200k asuntolaina maksettu mikä tuli kun rakensin yläkerran.
 
Kun noita unisaaria käy katsomassa niin mietin että olenko ainoa joka on pelannut Animal Crossia alle 500 tuntia.
Mä olen pelannut kahdella profiililla yhteensä "vain" 275 tuntia ja tuostakin ajasta on ylivoimaisesti suurin osa sitä keinotekoista grindausta jota on pakko harrastaa jos haluaa tietyt kamat.
Sä kun aina postaat noita tavaroiden myymis kuvia niin tuli mieleen, että kai sä olet huomannut joka päivä istuttaa rahapuun ja sehän saattaa triplata rahat.
Mä teen aina 20.000 rahapuun joten aina välillä siitä saa 60.000, mutta vähintään 40.000. Tuon lisäksi mä tein myös kolmannen profiilin pelkästään tuota varten joten istutin kolme rahapuuta joka päivä.
Nykyäänhän ne on lähinnä koristeena kun ei mitään ostettavaakaan ole ja rahaa on se pari miljoonaa tilillä.

Viimeinen velka on maksamatta ja saa ollakkin sillä alunperin sen maksamisen jälkeen sai vaan ilmaisen talon customoinnin eli maalaus, ovi, katto jne ja nykyään kun maksaa vielä isomman velan saa lisää säilytystilaa, mutta mulla ei ole edes se orkkis 1000 paikkaa läheskään täynnä ja lisäksi mulla on myös kakkos hahmolla sama tila joten ei mitään järkeä tuhlata rahaa.
 
^ Satunnaisesti tulee istutettua rahapuu. Törmäsin niihin veneretkellä ja sitten googlasin että mikä juttu tämä on.
 
Nyt ei oikein nauriskaupat sujuneet. Hinnat, maanantai, 107, 130, tiistai, 117, 90, keskiviikko 90, 60, torstai, 51, 45 <- tässä vaiheessa päätin että ei tule mitään, myydään pois puoleen hintaan. Tänään iltapäivällä hinta oli 123. Pankissa oli kuitenkin säästöjä niin ostin kyläkaupasta system kitchenin, joka on hienomman näköinen kuin vanha keittiöviritys.
 
Onkohan tässä joku sääntö, että jos kotia on koristeltu Happy Home Paradise ominaisuuksilla, niin silloin sellaiset ei pääse unisaarelle keneltä puuttuu dlc? Nintendo Onlline sovelluksen mukaan vasta yksi henkilö on käynyt mun unisaarella. Kävin äsken taas päivittämässä saaren.
 
En usko että sillä on mitään vaikutusta millä sä sun saarta koristelet että pääseekö muut. Ellei sitä koodia jaa ympäriinsä niin randomisti jos tyypit vierailee on varmasti aika epätodennäköistä että just omalle kohalle sattuu. Tämä siis ihan oma veikkaus, ei olisi mitää järkee eristää univierailuita jos saari on koristettu esineillä mitä muilla ei oo.
 
Nyt kun pelikellossa on yli 150 tuntia niin tämä alkaa olla aika puhkipelattu. Tein kotitaloon viimeisen laajennuksen ja tein uudesta kellarista karaokebaarin. Paradise Planningissa pidettiin kunnon pirskeet kun on niin monta loma-asuntoa suunniteltu, eli dlc alkaa myös olla puhkipelattu.
2022110512441400-02cb3nigu.jpg

Tässä ollaan Paradise Planning työpäivän jälkeen menty ravintolaan. Lasissa on tietenkin tuoremehua. PEGI 3 ikärajasta täytyy pitää kiinni kynsin hampain. Samaten jos pelissä näkyy pöydällä pulloja, ne on nimetty koriste pulloiksi.

2022110611550000-02cb69cz0.jpg

Tässä on kotitalon kellari, josta on tehty karaokebaari.

2022110611591300-02cb10fm5.jpg

Kotisaarta käyn välillä myös kehittämässä. Tässä on leikkikenttä, johon sain ideoita yhdeltä unisaarelta. En kyllä ala tekemään kotisaaresta sellaista mitä näkee unisaarilla että koko pelialue on ahdettu täyteen tavaraa ja ruudunpäivitysnopeus on 5 fps.

2022102415074000-02cbshd2y.jpg

Curlos tuli käymään niin katotaan telkkaria.
 
Oisko tästä viihdettä 8v tytölle vai onko liian haastava?
Veikkaan että tytöt tykkää tästä keskimäärin enemmän kuin pojat. 8 vuotias osaa jo lukea niin kannattaa antaa sanakirja käteen niin voi kääntää englanninkielen tekstejä. Teksti pysyy ruudulla kunnes se on kuitattu luetuksi tai käännetyksi.
 
En ole hylännyt Animal Crossingia vaikka talo on täysin rakennettu.
2023033112264400-02cbd0ep6.jpg

Rakensin pihalle pienen jalkapallokentän. Maassa olevat viivat saa vaatekaupasta, kun lataa yhteisöstä tekstuureita ja laittaa hakusanaksi "soccer" ja tyypiksi ground.

2023033112270800-02cb8vcdd.jpg

Tein kylälle idyllisen shakinpeluu paikan.
 
2023091012495100-02cbryddo.jpg

Tiukka shakkimatsi Hippeuxin kanssa.

2023091012502100-02cb1yc0c.jpg

Happy Home Paradisen lopussa saa alkaa styylaamaan kyläläisten asuntoja. Tässä on Peggy possun asunto styylattyna.
 
Menin surprise me toiminnolla unikylään ja tuli aika hyvä halloween aiheinen vastaan.
2023101712461700-02cbfrc12.jpg


2023101712455800-02cbqpi64.jpg

Tuossa on tuon kylän uniosoite: DA-3810-5468-7701
 
0mTItvP.jpg

Jee sain viiden tähden arvostelun saarelle! Loppujen lopuksi hyvin vähän on muuttunut. Laitoin suojakaiteen kukkulalla olevalle metsälle ja laitoin metsäpolulle kivilyhtyjä. Ei saaresta tarvi tehdä mitään ghettoa, jossa hädin tuskin pääsee liikkumaan rojun keskellä ruudunpäivitysnopeuden ollessa 5, jotta saisi viiden tähden arvion saarelle. Tuollaisia ruuhkasaaria vaan näkee usein jos menee unisaarille ja antaa unitädin valita matkakohde.
 
Nyt kun mun saari on saanut viiden tähden arvion niin kävijämäärä on noussut kuuteentoista, kun se ennen oli 2. Tulleet varmaan surprise me toiminnon kautta. Tuo on jokin tietäjät tietää juttu, josta en ollut kuullut.
 
Ylös Bottom