Vastaus: Anonyymit pelinarkkarit (RY)
You have got to be kidding me.
Ehkä sitten kolmen vuoden päästä lueskelet täällä vanhoja viestejäsi ja naureskelet tällekin kommentille. Tuo kuulostaa sellaiselta, mitä minä olisin voinut 14-vuotiaana ihan hyvin sanoa.
Tarkoitatko alepeleillä halpispainoksia? Tekstistäsi saa sellaisen käsityksen, että ostat kaikki pelisi uutena ja täyteen ryöstöhintaan. Silloin onkin ihan ymmärrettävää, että ostat 4-5 peliä vuodessa. Niihinkin menisi rahaa (olettaen, että olen oikeassa) sellaiset 240+ valuuttayksikköä. Kun minä olen kuluttanut peleihin 240+, on minulla luultavasti aika pino pelejä, luultavasti saman verran kuin sinulla nyt yhteensä.
Ja pelinarkomaani ei olla sen takia, ettei ole mitään tekemistä. Pelinarkomaani ollaan, kun pelejä on yksinkertaisesti pakko pelata/omistaa tms.
EDIT: Nyyh.
teräsporkkana sanoi:Kavereita minulla ei varsinaisesti ole. Minua kun ei kiinnosta mennä tuonne kylille juopottelemaan. En myöskään pelaa Counter-Strikeä, joten siinäkin yksi syy tähän kaverivajeeseen. Ei, en istu koulun käytävillä yksin, vaan "hengaan" porukan mukana välituntien ajan. Mielestäni ihmistä voi sanoa kaveriksi silloin, kun on jokin yhteinen juttu vapaa-aikana.
Harrastan jalkapalloa, mutta taidan sen lopettaa, kun alkaa mennä hieman liian totiseksi se pelaaminen.
Taidan olla pelinarkomaani, mutta eipä se minua haittaa. Sosiaaliseksi ihmiseksi minua ei kannata luulla. Sen verran paljon porukka tuomitsee ihmisiä ulkonäön perusteella täälläpäin Suomea. Minä olen käsittääkseni "tylsä hikipinko, johon ei kannata edes yrittää tutustua". Näin.
You have got to be kidding me.
Ehkä sitten kolmen vuoden päästä lueskelet täällä vanhoja viestejäsi ja naureskelet tällekin kommentille. Tuo kuulostaa sellaiselta, mitä minä olisin voinut 14-vuotiaana ihan hyvin sanoa.
Tarkoitatko alepeleillä halpispainoksia? Tekstistäsi saa sellaisen käsityksen, että ostat kaikki pelisi uutena ja täyteen ryöstöhintaan. Silloin onkin ihan ymmärrettävää, että ostat 4-5 peliä vuodessa. Niihinkin menisi rahaa (olettaen, että olen oikeassa) sellaiset 240+ valuuttayksikköä. Kun minä olen kuluttanut peleihin 240+, on minulla luultavasti aika pino pelejä, luultavasti saman verran kuin sinulla nyt yhteensä.
Ja pelinarkomaani ei olla sen takia, ettei ole mitään tekemistä. Pelinarkomaani ollaan, kun pelejä on yksinkertaisesti pakko pelata/omistaa tms.
EDIT: Nyyh.
Viimeksi muokannut moderaattori: