Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Antakaa palautetta Konsolifinille !

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Jos ei osaa käsitellä mielipidettään objektiiviselta näkökannalta (ei näe "kolikon molempia puolia") on asiat huonosti.

Hmm...Pitääkö vielä selitellä lisää mitä tarkoitin?

Taisit tuntea piston omassatunnossa... (tähän hymiö)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Subjektiivinen on objektiivisen vastakohta.
Subjektiivinen mielipiteen esittämistapa on siis pahasta.
Näin.

Juu, määrätty raja vedetään. Mutta emme ihan nukeiksi rupea. Sillä harrastus tämä meille on ja sitten menettää merkityksen.
 
Mielipiteellä ei ole kahta puolta. Mielipidettä ei jaeta. Jos kaikki ymmärtäisivät toisiaan, ei keskusteltaisi. Koska on mielipiteitä, keskustellaan.

Laittaisin tähän hymiöitä, mutta koska niitä ei mahdu kuin kolme, en laita.
 
Minä ainakin olen pyhimys ja enkeli ja Jedi, ja minun mielipiteeni ovat kristallinkirkkaita ja 100% objektiivisia.

Objektiivisia mielipiteitä voi esittää vain aiheesta josta ei todellisuudessa ole mitään mielipidettä.

Siitä olen samaa mieltä (kenen kanssa?) että tietyiltä moderaattoreilta ja jäseniltä(Super?) pitäisi viedä kaikki oikeudet, myös kansalais-.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Konsolifinin uutistarjonta (ainakaan PS2- ja Xbox-osioissa) ei houkuttele kovin aktiiviseen vierailemiseen. Suurin syy tähän on uutisten vähäisyys, mutta myös amatöörimäisyys häiritsee - esim. Microsoftin nimitysuutisessa (http://www.xboxfin.com/uutiset/uutiset.php?id=297) teksti näyttäisi olevan huonosti, miltei sanasta sanaan englannista käännettyä. (Ei taida Sega sentään nimittää presidenttejä ei Microsoft antaa peleilleen arvonimiä...)
http://xbox.ign.com/articles/383/383253p1.html
Tuossa siis alkuperäinen artikkeli.
Uutisen oli tarkoitus tähdentää asian tärkeyttä Microsoftille, siksipä suomensin kommenttilainaukset tarkkaan. Tästä syystä ulkoasua on vaikea muokata kovin vapaasti jos halutaan pitää kiinni suomennettavan kommentin tarkasta dublikaatista.

Oikeassa olet tuon "presidentti"-nimityksen kanssa siinä suhteessa että suomennos kuuluisi olla pääjohtaja. Tämän korjaan piakoin. Sen sijaan pelialalla termitys tyyliin "Vice President" on hyvin tuttua ja Segallakin on käytössä sama tyyli mainita johtoporrastaan.

Se, että uutisista osa on "amatöörimäisesti" kirjoitettu tai että ulkoasu ei välttämättä ole "pro-look"-tittelin arvoinen, johtuu siitä, että tätä sivustoa eivät pyöritä palkkaa saavat ammattilais-pelitoimittajat vaan tavalliset pelaajat omalla ajallaan ja omalla sen hetkisellä osaamisellaan. Virheitä, lapsuksia tai muita mokia saattaa joskus tulla...

Itse olen suht uusi kasvo XboxFINin ylläpidossa ja kannuksia tässä vielä kerätään monen asian suhteen, joten palaute on aina tervetullutta. Muokataan uutisten kieliasua paremmin jatkossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Joku pelaajien oma arvostelu-sivusto vois olla ihan kiva lisä...

Kannatan, mutten vedä hernettä nenään, vaikkei toteutuisikaan. :)
Jonkun nimittäin pitäisi lukea arvostelut ennalta, ettei kukaan haukkuisi kohtuuttomasti hyviä pelejä (lue: p33l01le)...tai sitten tämän voisi toteuttaa boardilla?

Kokonaisuutena KonsoliFIN on aivan loistava sivusto ja päihittää monet kaupalliset viritelmät. Jatkakaa samaan malliin tai parantakaa entisestään, mikäli se nyt jollain osa-alueella on vielä mahdollista. :)


EsaMakija: Alan kirjoittamaan sitä koearvostelua jo huomenna, sillä kirjailijakansio täytyy saada huomiseksi kouluun. Enää en voi sitä lykätä. ;)
 
Loistava saitti ja kaikkea sitä mitä yllä on mainittu.

Olen tästä joskus aiemminkin maininnut pariin otteeseen, mutta sanotaan se nyt vielä kerran.
Minulla Operan käyttäjänä olisi mukavampi, että webmastah tekisi jotain saitin pikku bugisuudelle Operaa käytettäessa. Tiedä sitten onko se pelkästään Operan syytä, mutta asiaa voisi ainakin tutkia.
Uutisten ja arvostelun kuvia katsellessa olisi käyttäjäystävällisempää, että linkistä avautuisi kuvaselain, eikä pelkkää yhtä kuvaa. Vähän niinkuin tähän tapaan. Se on ärsyttävää mättää koko ajan ruksia, varsinkin kun Operassa ruksi on normia pienempi ja sulkemisruksi aivan vieressä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Loistava saitti ja kaikkea sitä mitä yllä on mainittu.

Olen tästä joskus aiemminkin maininnut pariin otteeseen, mutta sanotaan se nyt vielä kerran.
Minulla Operan käyttäjänä olisi mukavampi, että webmastah tekisi jotain saitin pikku bugisuudelle Operaa käytettäessa. Tiedä sitten onko se pelkästään Operan syytä, mutta asiaa voisi ainakin tutkia.

Aikanaan tuli vähän aikaa käytettyä Operan 6.x versiota, siinä BBS bugasi jonkun verran. Sama jutut oli sillon vBulletinia käyttävässä MuroBBS:ssä. Nyt Operan 7.x versiolla BBS toimii moitteetta. Eli joko Opera on parantanut selaimensa toimintaa epästandardeilla sivuilla (mikä sitten on standardi paikassa nimeltä internet? :D), tai sitten yksinkertaisesti Operan kutosversio ei vielä ollut täysin toimiva.
 
Ehkäpä se on sitten vaikeata tajuta että asiat voidaan esittää tutkimalla kaikkia asian osapuolia, ei vain omaa etuansa ajatellen. Juupikselle en edes yritä selittää.
 
Palaute

Hyvä saitti, varmaan parhaita talkoohengellä pyöritettäviä Suomessa. Ei valittamista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Ehkäpä se on sitten vaikeata tajuta että asiat voidaan esittää tutkimalla kaikkia asian osapuolia, ei vain omaa etuansa ajatellen. Juupikselle en edes yritä selittää.

Mielestäni on ihan jees, että modetkin ilmaisevat omia näkemyksiään asioista. He kuitenkin seuraavat alaa tarkasti ja mielipiteille on myös tietopohjaa (poislukien jotku tekniset jutut - ainakin joidenkin kohdalla :) )

Kunhan ei käytä peruskäyttäjää suurempia valtuuksiaan väärin, niin mielestäni on ihan OK ja jopa toivottavaa että modet antavat oman panoksensa keskusteluun.

Muuten saitista: Tosi kiva mesta hei, pitäkää zemppi yllä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Ehkäpä se on sitten vaikeata tajuta että asiat voidaan esittää tutkimalla kaikkia asian osapuolia, ei vain omaa etuansa ajatellen. Juupikselle en edes yritä selittää.
Turpa kiinni. Juupis sentään perustelee väitteensä yleensä ja/tai kertoo lähteen. Se ei tosin tarkoita että hän olisi aina oikeassa.
Juupista morkataan hieman aiheetta. Täällä on paljon pahempiakin peeloja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Minulla Operan käyttäjänä olisi mukavampi, että webmastah tekisi jotain saitin pikku bugisuudelle Operaa käytettäessa.

Se on ärsyttävää mättää koko ajan ruksia, varsinkin kun Operassa ruksi on normia pienempi ja sulkemisruksi aivan vieressä.
En tiedä mitä bugeja tarkoitat, mutta olen jo pitkään selaillut näitäkin sivuja Operalla. Nyt käytössä versionumero 6.05 ja mitään bugeja en ole havainnut :confused: Enemmänkin ihmetellyt miten hienosti sivut on rakennettu toimimaan monille selaimille.

Jos käytät Operaa usein, kannattaa vilkaista helpistä oikopolkuja eri toiminnoille. Esimerkkeinä:
Ikkunan voit sulkea nopeasti ja helposti ctrl+w yhdistelmällä, kuvien katselu muuttuu yllättävän nopeaksi.
F12 tulee monipuolinen pikavalikko. Popuppien blokkaus, javan säätö ym.
ctrl+tab vaihtaa ikkunaa.
z ja backspace sivu taaksepäin, x eteenpäin.
F8 niin pääset osoiterivillä suoraan ja shift+F8 suoraan Googlen hakuriville.
G:llä saat kuvien latauksen pois päältä.
 
Kiitoksia Lastsoul ja Smirre. Noi näppäinoikotiet on ihan käteviä ja haen heti uusimman Operan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
He kuitenkin seuraavat alaa tarkasti ja mielipiteille on myös tietopohjaa (poislukien jotku tekniset jutut - ainakin joidenkin kohdalla :) )
Jotenkin tuntui, että kohdistit tämän vähän minuun... :rolleyes:
No enivei, laiteasioistakin on oikeastaan vain mielipiteitä, koska konsoleiden suorituskykyä on aika hankala vertailla. Pelkkä grafiikka tai polycount ei kuitenkaan imo kelpaa kokonaisvaltaiseksi mittariksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Jotenkin tuntui, että kohdistit tämän vähän minuun... :rolleyes:
No enivei, laiteasioistakin on oikeastaan vain mielipiteitä, koska konsoleiden suorituskykyä on aika hankala vertailla. Pelkkä grafiikka tai polycount ei kuitenkaan imo kelpaa kokonaisvaltaiseksi mittariksi.

Jos seuraisit enemmän noita laitekeskusteluita niin voisit hämmästyä kuinka paljon eri mittareita siellä kaivetaan esiin :p
 
Ainakin Cubefin pöyrii mun mielestä ihan hyvin. Muita alueista en voi sanoa paljoakaan kun niillä kovin usein vieraile. BBS:ssä tulee vierailtua päivittäin ja on täällä ainakin korkeampi keskusteluntaso kuin Tiltissä :D . Kenties moderaattorien toimissä ois välillä tarkistamisen varaa, mutta hekin ovat kai vain ihmisiä.?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Kenties moderaattorien toimissä ois välillä tarkistamisen varaa, mutta hekin ovat kai vain ihmisiä.?
Pystytkö hieman tarkentamaan?

Kun annatte kriittistä palautetta, muistakaa aina kertoa mikä/miksi joku asia ei toimi tai ei ole hyvä. Näin ylläpidossa voidaan paremmin kartoittaa miten asia voidaan korjata.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom