Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apex Legends

Ja yleensä käy niin, että kun on ensin hinkannut huonojen tiimiläisten kanssa, niin juuri kun pitäisi pelit lopettaa, viimeiseen peliin saat täydelliset pelikaverit.
 
Mun apex ei uuden päivityksen myötä halua pelittää. Jää alussa mustaan latausruutuun lataamaan loputtomaksi ajaksi. Alareunassa apex logo.
 
Apex Legendsin 4. kausi käynnistyy 4. helmikuuta. Mukana ainakin uusi hahmo Forge ja uusi ase Sentinel -tarkkuuskivääri.

Linkki
 
Kylläpäs maistuu Season 5 hyvältä, uus sankari Loba on varsin kiva, ja nyt vihdoin Mirage päivitettiin... Lystiä sekoilla sen kanssa
 
Uusi kausi toi myös mukanaan ennätysmäärän pelistä kesken poistuvia. Tänään 7 pelin aikana jokaisesta lähti ainakin yksi. Lapset ottaneet liikaa vaikutuksia predator luokan pelaajista ketkä sooloilee ja lähtee pelistä heti pois kun joudutaan polville.
 
Lapset ottaneet liikaa vaikutuksia predator luokan pelaajista ketkä sooloilee ja lähtee pelistä heti pois kun joudutaan polville.
Eikös nämä F2P -pelit yleensäkin ole lasten suosiossa? Varsinkin tällaiset "muoti-ilmiöt" kuten battle royale. Eli ei mielestäni kovinkaan yllättävää "kehitystä".
 
Eikös nämä F2P -pelit yleensäkin ole lasten suosiossa? Varsinkin tällaiset "muoti-ilmiöt" kuten battle royale. Eli ei mielestäni kovinkaan yllättävää "kehitystä".
Uskon että battle royalit ovat tulleet jäädäkseen ja en tiedä tuosta lasten suosiossa. Arvelisin Apexissa suurimman osan pelaajista olevan 20-30 välillä.
 
Peliseuraa hakusessa Xboxille, tosin onhan nykyään crossplay tässä pelissä mutta mieluiten en pc pelaajien kanssa lähtisi pelaamaan :D Ei oteta liian vakavasti pelejä ja kuitenkin samalla tähdätään siihen voittoon :) En todellakaan ole mikään pro tässä pelissä. Saa lisäillä: Kuiva2
 
Kausi 8 ja Fuse herätti itsellä taas mielenkiinnon, 7 Season jäi muutamaan matsiin.

On kyllä hauska pelattava, vaikka ilmeisesti buffia sille heti kaivataan...

Tulee jotensakin hauska fiilis kun saa läsäytettyä Clusterin kiinni vastustajan hanuriin :D
 
Poitsuni on Apexista innoissaan ja haluaisi pelata kanssani duona. Oma PSN tunnukseni on LeevioFIN ja samaa tunnusta käytän myös Xboxilla. Miten onnistuu pelaaminen siten, että poitsu pelaisi boxilla ja minä Pleikkarilla?
 
Poitsuni on Apexista innoissaan ja haluaisi pelata kanssani duona. Oma PSN tunnukseni on LeevioFIN ja samaa tunnusta käytän myös Xboxilla. Miten onnistuu pelaaminen siten, että poitsu pelaisi boxilla ja minä Pleikkarilla?
Tuossa ainakin jonkinlaista ohjetta asiaan:
 
Sori vähän ot, mutta jos pelaajatunnusta vaihtaa, nollautuuko achievementit ja tallennukset peleissä?
Ei sentään. Vain nimi muuttuu, kaikki muu säilyy ennallaan.

PSN-tunnuksen vaihtamisesta voi sen sijaan seuratakin eriasteisia ongelmia, mutta Xbox Live Gamertagin voi ihan huoletta vaihtaa. Ensimmäinen kerta on ilmainen, sen jälkeen maksaa jonkin verran.

Lisätietoja alla.

 
Ei sentään. Vain nimi muuttuu, kaikki muu säilyy ennallaan.

PSN-tunnuksen vaihtamisesta voi sen sijaan seuratakin eriasteisia ongelmia, mutta Xbox Live Gamertagin voi ihan huoletta vaihtaa. Ensimmäinen kerta on ilmainen, sen jälkeen maksaa jonkin verran.

Lisätietoja alla.


Ainakin itse kun vaihoin, oli kyllä varoituksia että saattaa joitakin ongelmia esiintyä, en muista tarkkaa mitä ne oli. Mut ainakin ne pelit missä olen käynyt toimii kaikki kuten ennenkin, trophyt, gta online rahat, division ja mitä näitä on. Niin mikään ei ole muuttunut paitsi nimi.
 
Ylös Bottom