Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Apex Legendsin 4. kausi käynnistyy 4. helmikuuta. Mukana ainakin uusi hahmo Forge ja uusi ase Sentinel -tarkkuuskivääri.
Linkki
Eikös nämä F2P -pelit yleensäkin ole lasten suosiossa? Varsinkin tällaiset "muoti-ilmiöt" kuten battle royale. Eli ei mielestäni kovinkaan yllättävää "kehitystä".Lapset ottaneet liikaa vaikutuksia predator luokan pelaajista ketkä sooloilee ja lähtee pelistä heti pois kun joudutaan polville.
Uskon että battle royalit ovat tulleet jäädäkseen ja en tiedä tuosta lasten suosiossa. Arvelisin Apexissa suurimman osan pelaajista olevan 20-30 välillä.Eikös nämä F2P -pelit yleensäkin ole lasten suosiossa? Varsinkin tällaiset "muoti-ilmiöt" kuten battle royale. Eli ei mielestäni kovinkaan yllättävää "kehitystä".
Tuossa ainakin jonkinlaista ohjetta asiaan:Poitsuni on Apexista innoissaan ja haluaisi pelata kanssani duona. Oma PSN tunnukseni on LeevioFIN ja samaa tunnusta käytän myös Xboxilla. Miten onnistuu pelaaminen siten, että poitsu pelaisi boxilla ja minä Pleikkarilla?
Juu mutta kun mulla on sama käyttäjätunnus LeevioFIN molemmilla alustoilla, niin miten lisääminen onnistuu?Tuossa ainakin jonkinlaista ohjetta asiaan:
![]()
Apex Legends: How to use crossplay to play with friends
As Apex Legends adds cross-play in the new Aftermarket update, you might need a hand navigating the new feature.www.ginx.tv
Käytät hyväksesi Liven maksutonta nimenvaihtoa ja olet jatkossa LeevioSON.Juu mutta kun mulla on sama käyttäjätunnus LeevioFIN molemmilla alustoilla, niin miten lisääminen onnistuu?
Sori vähän ot, mutta jos pelaajatunnusta vaihtaa, nollautuuko achievementit ja tallennukset peleissä?Käytät hyväksesi Liven maksutonta nimenvaihtoa ja olet jatkossa LeevioSON.![]()
Ei sentään. Vain nimi muuttuu, kaikki muu säilyy ennallaan.Sori vähän ot, mutta jos pelaajatunnusta vaihtaa, nollautuuko achievementit ja tallennukset peleissä?
Ei sentään. Vain nimi muuttuu, kaikki muu säilyy ennallaan.
PSN-tunnuksen vaihtamisesta voi sen sijaan seuratakin eriasteisia ongelmia, mutta Xbox Live Gamertagin voi ihan huoletta vaihtaa. Ensimmäinen kerta on ilmainen, sen jälkeen maksaa jonkin verran.
Lisätietoja alla.
Xbox Support
support.xbox.com