Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Oletko edistynyt tutkimuksissasi? Jos tuohon hintaan Zen NX lähtisi, niin voisin itsekin tilata.
Mitenkäs tuo toimii käytännössä? Olen kyllä sisälukutaitoinen, mutta lähinnä kiinnostaisi tietää, onko kellään takeita firman luotettavuudesta ja toimivuudesta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
Joo käänsin saitin altavistan kautta; ilmeisesti pitää kävellä pankkiin ja sieltä maksaa ensin jollekin saksalaiselle tilille; ei innosta Mutta täältäkin sais aika edullisesti ja helposti, kun maksu tapahtuu Suomen postiennakkoa vastaavalla menetelmällä (hintaa kertyy yhteensä 299).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mitenkäs tuo toimii käytännössä? Olen kyllä sisälukutaitoinen, mutta lähinnä kiinnostaisi tietää, onko kellään takeita firman luotettavuudesta ja toimivuudesta.
Kallishan tuo on, ellei vertaa muiden merkkien mp3 soittimiin.Oliver sanoi:Uusi iPod shuffle: http://www.apple.com/fi/ipodshuffle/
512MB (99) tai 1GB (149).
SITTEN kun iPodin hinta tippuu ja kun akun saa vaihdettua nykyistä edullisemmin (131,20 euroa on sikahinta), voin ehkä harkita iPodin hankkimista. Sitä ennen pitäydyn iRiverin ja Creativen mallistoissa.Lastsoul sanoi:Vaikka jotkin soittimet tarjovatkin ehkä enemmän tilaa suhteessa hintaan tai aavistuksen paremman äänenlaadun (iRiverejä kehuttu), niin kokonaisuutena iPodit ovat aika mahtavia pelejä. Joulun alla tuli 20 GB iPod ostettua, enkä ole päivääkään katunut että tuon valitsin. Hinta on kova, mutta sille saa myös vastinetta.
feldon sanoi:SITTEN kun iPodin hinta tippuu ja kun akun saa vaihdettua nykyistä edullisemmin (131,20 euroa on sikahinta), voin ehkä harkita iPodin hankkimista. Sitä ennen pitäydyn iRiverin ja Creativen mallistoissa.
Ai? Tuohan kuulostaa hyvältä. Osaatko laittaa jotain URLia aiheesta?Burana sanoi:Akku kestää normaalikäytöllä vuosia. Mikäli sen tahtoo vaihtaa, se onnistuu myös kotikonstein ja 3rd party-akkujen hinnat ovat muistaakseni 30 dollarin luokkaa, vaihto-ohjeetkin löytyvät Intternetistä.
feldon sanoi:Ai? Tuohan kuulostaa hyvältä. Osaatko laittaa jotain URLia aiheesta?
Millainen on iPodien käyttöliittymä? Ts. vastaako se iTunesia? Entä äänenlaatu?
Burana sanoi:Minulle se Ipodin käyttöliittymä taas sopi oikein mainiosti. On erittäin helppo käyttää ja kaikki ominaisuudet löytyvät vaivatta. Kannattaa käydä testaamassa jossakin kaupassa. Tuosta akkuasiasta löytää infoa googlaamalla "ipod battery replacement" ja "ipd battery myth".
jep, eli iTunes ei ole ehkä mikään warettajan unelma, usein netistä haetussa musiikissa ID3tagit on vähän miten sattuu. Itselläni tämäkään ei ole tuottanut mitään ongelmia, koska 95 % 14 Gigasta musiikkia on peräisin cd-levyiltä. Suurin osa musiikista on 192 kb/s AAC-tiedostoinaMuuten itse käyttöliittymä on erittäin yksinkertainen, mikäli biisien ID3tagit ovat kunnossa. Mikäli eivät, on iPodin käyttö luultavasti tuskaa. Eli toisin kuin monet soittimet, iPodissa ei selata tiedostoja kansionäkymän perusteella, vaan valikosta valitaan: soittolistat, artistit, albumit, kappaleet, lajit jne. Jos valitsee artistit, laite näyttää kaikki artistit, vastaavasti albumit näyttää kaikkien artistien albumit. Hieman kuten iTuneissa siis. Muutenkin valikkorakenne on varsin looginen.
Hex sanoi:Onko kokemuksia iPodien käytöstä lenkkeillessä? Tärinä nyt ei varmaan tuota ongelmaa, mutta miten on mukana kulkeminen? Taskussa tai kaulassa hölskyminen ei ole vaihtoehto, mutta ainakin Shufflelle ja Minille on käsivarsipanta. Mitenköhän se toimii juostessa, pysyykö panta paikallaan, vai valahtaako alas ja kai itse soittimen kiinnitys pantaan on tarpeeksi luja?