Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

APUA!!!!! FF seiskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Hei missä siellä maailman kartalla on joku gold sauger, ku mun pitäs mennä ettii se avain homma, ja se yks äijä sano et se kerkes just myydä sen pois. Auttakaa ku mä pitkän tauon jälkee meinaa muistaa mitää.:confused:

No se gold sauger:) on se huvipuisto missä käytiin ensin Costa Del Solin(aurinkorantakaupunki) jälkeen. Silloin ekalla kerralla sieltä sitte joutu sinne aavikkovankilaan! Muistatko? Sinne mennään Corelin(Barretin kotikaupunki) kautta sellaisella köysirata-tsydeemillä. Semmosella hissillä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ittaM
Mitä niillä Huge materioilla tekee

Tais tuossa aiemmin tulla selitettyä jo mutta uudestaan:
Kun oot kerääny kaikki Huge-materiat, tai kaikki jotka saat, niin menet Bugenhagenin observatorioon.

Jos haluat esim. Master Magic-materian, on sinulla oltava KAIKKI, toistan KAIKKI magic (vihreet) materiat, ja niiden on oltava MASTER levelillä. Se Huge materia muuttaa sen yhdeksi materiaksi (kätevää, eikö?).

Saman homman voi tehdä skill(keltainen) ja summon(punainen) materioilla.

Sininen huge materia antaa bahamut zero-summonin.

Ootkos ajatellu kehittää kultasen chocobon? Siinä vasta homma. Mutta kyllä se on sen arvosta, saa pelin parhaimman summon-materian, Knights of the Roundin ja kaikkea muuta hubaa (esim. quadra magicin, hp><mp...).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Ootkos ajatellu kehittää kultasen chocobon? Siinä vasta homma. Mutta kyllä se on sen arvosta, saa pelin parhaimman summon-materian, Knights of the Roundin ja kaikkea muuta hubaa (esim. quadra magicin, hp><mp...).

Mulla on jo :D Sain sen ja pääsin pelin läpi en kuitenkaan meinaa mennä rubya ja emeraldia läpi kun peli oli lainassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

No se gold sauger:) on se huvipuisto missä käytiin ensin Costa Del Solin(aurinkorantakaupunki) jälkeen. Silloin ekalla kerralla sieltä sitte joutu sinne aavikkovankilaan! Muistatko? Sinne mennään Corelin(Barretin kotikaupunki) kautta sellaisella köysirata-tsydeemillä. Semmosella hissillä!

Joo kiitti nyt muistan!;)

Ylös Bottom