Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

APUA!!!!! FF seiskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sen suon ylittämiseen ei välttämättä tarvitse chocoboa.
sillä minä odotin että käärme mani mahdollisimman kauan itsestäni ja lähdin juoksemaan vastakkaiselle rannalla.
pääsin niukin naukin sinne kunnes se käärme tuli kuvaan.
joten tuota kannattaa koittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Nyt tsori en ihan pysy mukana missä menet... Tarkoitatko sitä tornia jossa tulee se pieni minipeli jossa ne viholliset yrittää valloittaa sen linnakkeen? Jos, niin sitä ei kait tarvitse vielä pakosti edes pelata... Joten nokka kohti Junonia! :)

Joo tarkotan sitä tornia. Nyt vissii siis pitää mennä sinne tykkikaupunkii.;)

Joo mäkin oon siinä tornihommassa menny yhen taistelun läpi mutta kun meen junoniin nii ei sieltä mihinkään pääse muualle ei pääse ees tappelee sen hissiä vartioivan äijän kanssa..

Sehän taitaa olla se under Junon mutta miten sinne ylös pääsee....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ittaM
Joo mäkin oon siinä tornihommassa menny yhen taistelun läpi mutta kun meen junoniin nii ei sieltä mihinkään pääse muualle ei pääse ees tappelee sen hissiä vartioivan äijän kanssa..

Sun pitää mennä beachille ja auttaa semmosta tyttöä ku Priscilla. Pitää rökittää semmonen hirviö ja sitte antaa tekohengitystä sille tyttelille! Sen jälkeen pääset delfiinin avulla sinne ylös!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Sun pitää mennä beachille ja auttaa semmosta tyttöä ku Priscilla. Pitää rökittää semmonen hirviö ja sitte antaa tekohengitystä sille tyttelille! Sen jälkeen pääset delfiinin avulla sinne ylös!

Mikä niista rannoista...

pitääkö siinä rannalla vaan pyöriä nii se monsteri hyökkää:confused:

Siis menet ihan ensimmäiseksi Junoniin, ja sieltä sellaset rappuset alas. Sit siinä pitäs tulla sellanen pieni cutscene ja joudut tappelemaan sellasta monsteria vastaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ittaM

Siel missä se äijä seisoo kattelemassa sitä kalan raatoo, ni siinä menee rappuset alas.

Nii ja hei minne mun pitää mennä ku tulin laivalla takas sieltä yhestä satamakaupungista sinne junioniin. Ni mitä mun pitää tehä siellä.:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

Nii ja hei minne mun pitää mennä ku tulin laivalla takas sieltä yhestä satamakaupungista sinne junioniin. Ni mitä mun pitää tehä siellä.:confused:

Tulit takasin Junoniin? Menitkö jo sillä laivalla toisella puolelle (eli tuliko vastaan Sephiroth ja jne...?) Jos, niin ei sinne Junoniin pidä muistaakseni vielä mennä takaisin. Sinun pitää mennä muistaakseni siellä "uudella puolella" vuoristotietä pitkin Goldsauceriin. En nyt kuitenkaan ole ihan varma tähän hätään. Mutta muistaakseni siis kuitenkin.

Tulit takasin Junoniin? Menitkö jo sillä laivalla toisella puolelle (eli tuliko vastaan Sephiroth ja jne...?) Jos, niin ei sinne Junoniin pidä muistaakseni vielä mennä takaisin. Sinun pitää mennä muistaakseni siellä "uudella puolella" vuoristotietä pitkin Goldsauceriin. En nyt kuitenkaan ole ihan varma tähän hätään. Mutta muistaakseni siis kuitenkin.

Katos ku mä sain siellä uudellapuolella just voitettua sen chocobo-rallin. Ja sit sain sellasen ihme härvelin millä voi mennä vedessä(siis siinä world mapilla).:confused:

Ni minnekkäs mun pitää nytte mennä?????????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

Katos ku mä sain siellä uudellapuolella just voitettua sen chocobo-rallin. Ja sit sain sellasen ihme härvelin millä voi mennä vedessä(siis siinä world mapilla).:confused:

Ni minnekkäs mun pitää nytte mennä?????????

Jaahas, eli olet saanut tuon auton siis. Okei. Sun pitää mennä sillä autolla Cosmo Canyoniin joka sijaitsee siellä "uuden" mantereen länsiosassa... mitenkä tämän selittäisi nyt järkevästi... no siellä uudella puolella se kuitenkin on. Liiku siis vasemmalle päin mantereen alaosan paikkeilla. Sillä autolla voi ylittää sellaisia pieniä vesiesteitä, jotka erottaa normaalista vedestä aika helposti.

Jaahas, eli olet saanut tuon auton siis. Okei. Sun pitää mennä sillä autolla Cosmo Canyoniin joka sijaitsee siellä "uuden" mantereen länsiosassa... mitenkä tämän selittäisi nyt järkevästi... no siellä uudella puolella se kuitenkin on. Liiku siis vasemmalle päin mantereen alaosan paikkeilla. Sillä autolla voi ylittää sellaisia pieniä vesiesteitä, jotka erottaa normaalista vedestä aika helposti.

Joo tota mä oon siellä mis se mun auta hajosi. Luulisi että olen oikeessa suunnassa:D .

Aahrg! nyt mä oon jumissa yhessä örvelössä, mikä on siellä mis se claud luuli et sen kotikaupunki palo ni siitä sinne eteenpäin luolastoihin. Miten se kannattaa mennä.:confused:

Meinaat siis Materia Keeperiä, vai? Se tais olla immuuni tulihyökkäyksille tai peräti absorbaa ne. Tohon tilanteeseen on vaikea keksiä mitään apuja. Pistät vaan limittiä ja unohdat fire- taiat ja laitat kaikki summonit peliin. MUISTA OTTAA SILTÄ TRINE- ENEMY SKILL.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Meinaat siis Materia Keeperiä, vai? Se tais olla immuuni tulihyökkäyksille tai peräti absorbaa ne. Tohon tilanteeseen on vaikea keksiä mitään apuja. Pistät vaan limittiä ja unohdat fire- taiat ja laitat kaikki summonit peliin. MUISTA OTTAA SILTÄ TRINE- ENEMY SKILL.

Hitto! Se perkele parantaa itteesä sillä curella, mut kullä se kai täst.:cool:

Nii ja mitä enemyskilliä tarkoitat ku mä en osaa oikee käyttää sitä. Voisitko vähän neuvoo

Tota kai sulla on sitten toi Enemy Skill- materia? Kuitenkin, se vihollinen vetää välillä taian, jossa sellainen iso tetraedri (kolmiulotteinen kolmio) alkaa hillumaan siinä sun ryhmäs päällä. Se on ihan hyvä ainakin siinä vaiheessa peliä. Ja vielä jos et tiedä miten niitä skillejä saa niin laitat vaan jollekin sun tyypeistä sen E.Skill- materian ja odotat että vihulainen vetää sen siihen. Sitten se on sulla. Vähän sekoa tää selitys mutta näitä on vaikea selittää kauheen lyhyesti. Ja jos ei mikään onnistu niin meet keräilemään. Siinä sen pomon vieressä tulee niitä lohikäärmeitä. Niiltä saa Gold Bracelettejä ja hyvin expoa.

Ylös Bottom