Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

APUA!!!!! FF seiskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Materia keeper....

muistaakseni chocobo ja mog summon pistää pomon välillä stunniin joka helpottaa asiaa hieman.Tietenkin jos löytyy vaikkapa hyvä parannus materia niin se vaan all- materian kanssa yhteen niin koko porukka saa hp:tä samalla. Muistaisin myös että bolt ja ice taiat tehosivat pomoon hyvin.

EDIT : Wiltsu oletkos muuten tutkinut jo shinra mansionin siellä
nibelheimissä? jos et niin kannattaa yrittää selvittää se kassakaapin koodi , palkkio on ainakin sen arvoinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Materia keeper....

muistaakseni chocobo ja mog summon pistää pomon välillä stunniin joka helpottaa asiaa hieman.Tietenkin jos löytyy vaikkapa hyvä parannus materia niin se vaan all- materian kanssa yhteen niin koko porukka saa hp:tä samalla. Muistaisin myös että bolt ja ice taiat tehosivat pomoon hyvin.

EDIT : Wiltsu oletkos muuten tutkinut jo shinra mansionin siellä
nibelheimissä? jos et niin kannattaa yrittää selvittää se kassakaapin koodi , palkkio on ainakin sen arvoinen.

Ei tuo kyllä kovin vaikea bossi ole, riippuu tietenkin leveleistä... Mutta itse suosittelen käyttää oikeastaan vaan limittejä jos oot jo saanu hyviä sellasia! Ja sitte muistat vaan curettaa!

EDIT : Wiltsu oletkos muuten tutkinut jo shinra mansionin siellä nibelheimissä? jos et niin kannattaa yrittää selvittää se kassakaapin koodi , palkkio on ainakin sen arvoinen.

Perhana, toihan unohtu ihan kokonaisuudessaan. Tietenkin, toi kannattaa käydä tsiigaamassa. Sieltä saa uuden summonin, jollekkin tais saada myös viimesen limit breakin ja avaimen. Ja avainhan käy siellä shinra mansionin kellarissa olevaan oveen, joka on sen kirjaston vieressä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Perhana, toihan unohtu ihan kokonaisuudessaan. Tietenkin, toi kannattaa käydä tsiigaamassa. Sieltä saa uuden summonin, jollekkin tais saada myös viimesen limit breakin ja avaimen. Ja avainhan käy siellä shinra mansionin kellarissa olevaan oveen, joka on sen kirjaston vieressä.

Sieltähän todellakin saa uuden summonin , cosmo memory limit
breakin . avaimen kellariin ja sieltä sitten erään uuden tuttavuuden , jos oikein muistan :)

Sieltähän todellakin saa uuden summonin , cosmo memory limit
breakin . avaimen kellariin ja sieltä sitten erään uuden tuttavuuden , jos oikein muistan :)

Jeesh mutta varoituksen sana: Se mörkö joka sieltä kassakaapista tulee ei ole mikään helppo jos on huonot levelit... Ja jos ei oo paljon tota peliä pelannut! Mutta edelleen vinkkini sitä vastaan on: LIMIT BREAK Ja jos et saa selville sitä numerokoodia siihen niin kysy, voin kertoo sen! Mutta kyllä tuo kannattaa hakea!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Jeesh mutta varoituksen sana: Se mörkö joka sieltä kassakaapista tulee ei ole mikään helppo jos on huonot levelit... Ja jos ei oo paljon tota peliä pelannut! Mutta edelleen vinkkini sitä vastaan on: LIMIT BREAK Ja jos et saa selville sitä numerokoodia siihen niin kysy, voin kertoo sen! Mutta kyllä tuo kannattaa hakea!

No mikä se koodi on
:confused:

Hittojouduin palauttamaan ff seiskan takas kaverille. (se oli mul vaa lainas) Eikä se suostu myymään sitä.

Tietäskö joku mistä mä saisin ton halvalla.

:confused: :confused: :confused:

Sä saat vinkit siihen yhdistelmään jos luet siellä kartanossa yhden sellaisen lapun. Ei ne kauhean vaikeita ole. Mutta jos ei millään onnistu niin maalaa yhdistelmä näkyviin.

--->Oikealle 39, Vasemmalle 10, Oikealle 59 ja Oikealle 97

Mä olin nyt siinä cosmo canyonissa toista kertaa ja kävin hakee sen key of the ancients niin että mihis nyt.....

Pitääkö mun mennä sinne city of the ancientsiin samaa kautta kun ekalla kertaa vai saako sen suojakentän jotenkin pois

Ei mitää luulin et piti mennä sinne suojakilven alle olevaan hommaan mut pitiki siihen ihme jääkuorikaupunkiin.

Diamond weapon oli muuten aika helppo, oliko teillä siinä vaikeuksia, kun pelottaa nuo ruby ja emerald...

Nooniin taas täällä jälleen (mun entinen nimi oli wiltsu)

Elikkä mä jäin jumiin siihen kohtaan mis saa semmosen lentokoneen mil voi ajaa vedes, ja mä menin sillä semmoseen paikkaan missä on joku metsä ja pitäis saaha joku homma et se näyttäs tietä.

Voin kyllä selventää jos joku ei tajunnu

Auttakaaaa pliiiis:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Nooniin taas täällä jälleen (mun entinen nimi oli wiltsu)

Elikkä mä jäin jumiin siihen kohtaan mis saa semmosen lentokoneen mil voi ajaa vedes, ja mä menin sillä semmoseen paikkaan missä on joku metsä ja pitäis saaha joku homma et se näyttäs tietä.

Voin kyllä selventää jos joku ei tajunnu

Auttakaaaa pliiiis:(

Joku muu voi varmaan kertoa vähän tarkemmin. mut vähän mä voin sulle tätä valottaa, eli: Sä tarkoitat varmaan ANCIENT FORESTIA, ja sun pitäs löytää Lunar Harp, tai joku sellanen. MUTTA, mun mielestä sun ei pitäis vielä edes mennä sinne. Sun pitäs pyrkiä temple of ancientsiin, jos mä muistan oikein. Niin hemmetin kauan ku viimeks pelasin. Tarkentakaa te muut FFGurut tätä juttua. Pitäs varmaan kaivaa pölyistä toi ja alottaa pelin pelaaminen alusta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Joku muu voi varmaan kertoa vähän tarkemmin. mut vähän mä voin sulle tätä valottaa, eli: Sä tarkoitat varmaan ANCIENT FORESTIA, ja sun pitäs löytää Lunar Harp, tai joku sellanen. MUTTA, mun mielestä sun ei pitäis vielä edes mennä sinne. Sun pitäs pyrkiä temple of ancientsiin, jos mä muistan oikein. Niin hemmetin kauan ku viimeks pelasin. Tarkentakaa te muut FFGurut tätä juttua. Pitäs varmaan kaivaa pölyistä toi ja alottaa pelin pelaaminen alusta...

Hmm... nyt tuli allekirjoittaneellekkin tenkkapoo... jeps taisi olla kutakuinkin asia noin, sinne metsään pitää mennä vasta kun Aeris katoaa Temple of the Anciestissa, jonne Whilshu tarvitset kyllä ensin jonkinlaisen avaimen joka on Golden Saucerissa... mene siis Golden Sauceriin ensin, siellä taisi olla Battle-saliin, jossa on Dion (tai mikä sen omistajan nimi olikaan) yksityismuseoon, josta avain löytyy...

Miten mä en saa vahinkoa enintään kun 9999...
Vaikka Coinilla heittäis 600000 Gil nii tulee vaan 9999.

Oon 3. CD:llä enkä oo vielä menny Sepiä läpi, Cloud on level 65

FF7:skaan on tehty tuollanen dmg-rajoitus. Joku pomo (tais olla emerald weapon) vääns yli 9999 tai sit se teki vaan tasan 9999.

Hei missä siellä maailman kartalla on joku gold sauger, ku mun pitäs mennä ettii se avain homma, ja se yks äijä sano et se kerkes just myydä sen pois. Auttakaa ku mä pitkän tauon jälkee meinaa muistaa mitää.:confused:

Ylös Bottom