Gimble
Well-Known Member
Vastaan lyhyesti että mitä jos se pelaaja ei käytä dont shot tai edes mikkiä olkoon sit rat tai ei niin kusee siihen tai että miten se käyttää jos ei joka tilanteessa käytä.(esimerkki. pelästyy niin pahasti että ampuu reaktiosta tai sama pelaaja pelästyy niin paljon ettei sano mitää ja juoksee pois tai kolmas luulee että se ampu vaikka se oli eri pelaaja yms yms yms)
Niin se koodi on jo joka tilanteessa niin monimutkainen ja todella kallis tehdä.
Eli vaikka loogisesti sen koodin tekisi niin silti se on mahdottomuus tietää että oletko varjoissa oleva rotta vai ei ja saattaa johtaa siihen että pelaaja viedään vääriin lobbyihin.
Sitten puhdas tappojen kanssa oleva koodi on jo paljon helpompi tehdä eli "skill basic".
Toki voin olla väärässä kun koodauksesta en tiedä.
Sitten kun jos ajatellaan että se koodi pitäisi toimia niin sit että kesken matsiakin sinne tulee pelaajia ja homma voi muuttua servulla ja se pitäisi muuttaa sit lennosta vai ?
Kun siis puhutaan ihmisestä niin se saattaa vaikka luulla että joku tulee rottailee ja lataa siihen lippaan.
Saitko kiinni ?
Eli toisin sanoen väitän vieläkin ihan kokemuksella ettei tollasta ole ja oli kyse pleikasta tai pc niin yhtä rottia molemmilla on ja vaihtuvuus on suurta molemmilla.
Enemmän kuun asennosta ollut kiinni.
Tätä jankkaamista voisi varmaan jatkaa loputtomiin, mutta ehkä kerroin jo oman mielipiteeni perusteluineen kohtalaisesti ja se siitä. Koodin on erittäin helppoa tehdä vaikka kymmenien, tai sadan raidin perusteelta päätelmiä. Ja siihen ei dramaattisesti tarvitse vaikuttaa jotkin yksittäiset tapahtumat ja ne ei tietenkään vedä ykkösellä "PvP pelaaja määrittelyä" toiseen päätyyn. Ei ole varmasti mikään ihan simppeli asia implementoida, tai edes käsittää miten se voisi toimia ja kenties tekoälykin voi tulla tässä apuihin. Uskon myös, että keräävät dataa vähän kaikesta muustakin ja kehitystyö jatkuu, tämänkin systeemin tarkkuus voi parantua ajan mittaan.
Onneksi meidän ei tarvi koodata näitä algoritmeja, vaan jättää se osaavempiin käsiin Embarkille. Ja ovat vahvistaneet, että käyttäytyminen vaikuttaa ja siltä se kieltämättä näyttääkin kun on niin paljon hajontaa näissä kokemuksista, sekä mainittujen Youtube harrastelijoiden testit myös siihen suuntaan osoittaa. Meidän hommaksi jää vain nautiskella hyvästä videopelaamisesta. Itsellä on mennyt jo useampi ehtoo melkolailla kuolematta (Raideriin ehkä kerran, omaa tyhmyyttäni ARC kanssa olen kontannut pari kertaa) Eikä ole tarvinnut minukaan ketään laittaa kontalleen_ei sillä, että edes pystyisin kun Hairpin on nyt ollut suosikki ase Lootti runeille. Halpa, perus hyvä ARC vastaan, tulipallot lähtee aina ykkösellä kun ampuu avonaiseen luukkuun.
Todella ystävällistä lobbyä pukkaa pääpiirteittäin solossa! 5 miltsiä alkaa ihme kyllä olla kohta plakkarista, joka tuntui alunperin melko haasteelliselta. Noh, suurimmalle osalle se kyllä sitä onkin. Taidan omassakin peliporukassa olla ainoa, joka tuon kerkee saamaan tappiin ja 5 skill pointsia seuraavan kierroksen puuhun. Muilla on enemmän velvollisuuksiaj kiireitä, ei vain kertakaikkiaan ehdi pelaamaan riittävästi.
Ainiin, tuli vielä tuosta Hairpinistä mieleeni, että sellainenkin "huhu" liikkuu, että Loadoutin hinta vaikuttaisi. Jos esim. teet käsin alle 10 k loadoutin, niin olisi vähemmän hikisempää? En osaa oikein tuosta sitten sanoa, että onko perää vaiko ei. Tuntuu, että Anvil loadoutilla ihan yhtä ystävällistä lobbya pukkaa. Noh, tiedä nästä sitten. Embarkin nettikoodivelhot ovat ainoat, jotka tietää. Muut voidaan vain arvailla.
Viimeksi muokattu:
