Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Camoon! Siellä olen vaan minä tiiraamassa [emoji85] tietty jos vihulaiset maksaa vihjeistä niin saatan myydä teidät hyvinkin nopeasti..
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Camoon! Siellä olen vaan minä tiiraamassa [emoji85] tietty jos vihulaiset maksaa vihjeistä niin saatan myydä teidät hyvinkin nopeasti..

Tuli ihan mieleen kun janze rakensi pikkumajan kauemmas meistä (mikä on hyvä idea)..Itellä ekana mielessä, että raahaa kaikki mereen kun nukutaan :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Metusaarelle on kyllä sairas matka, hyvin lähelläkin on näköjään pihviä onneks. Tranq nuolet vaatii lvl 20, mut raptorin satulat saa lvl 15. Porukalla nuijat kätee ni raptori nukahtaa sekunneissa. Ankylo on hyvä kivimetallimies, mut sen satulaan on pitkä matka. Raptoreilla juoksee sen lähivuoren huipulke ja takas minuutissa, sieltä saa hyvin metallia ja ehkä myös ktistallia. Triken satulan saa lvl 20, se vois olla hyvä marjanpoimuri. Sieltä Tussusen pikkupetipaikalta saa lingoilla tamettua mitä vaan, mitä laaksoon eksyy
Taidan olla nyt lvl 9 tai jotain sinnepäi.

Lvl 15 mahdollistaa myös Vihreät dropit... ne kantsii täs vaihees aina hakea. Blueprinttejä ja muuta hyvää. Se meidän lähisaari on sit Olet-Metukkaa-Saari. Henki lähtee vauhdilla. Alphoja, rexejä jne.

Kun kuljette yksin rantsulla, kannattaa kiivetä kivien päälle tähystämään, ei tuu carnot ja craptorit yllärina
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Camoon! Siellä olen vaan minä tiiraamassa [emoji85] tietty jos vihulaiset maksaa vihjeistä niin saatan myydä teidät hyvinkin nopeasti..

Sä varmaan olet ollutkin se ainoa katsoja [emoji4] mutta jos... Pääsi kyllä unohtumaan tällä kertaa, oli sellaista servu seilaamista kun yrittettiin löytää hyvä koti serveri meille.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Varmaan päivitän tänään hökkelin seinät kiviseinillä kokonaan. Eli kiveä,puuta & thatcia saa kerätä jos servulle eksyy. Janze taitaa olla levelillä 13 jo. Täytyy alkaa miettimään mitä avataan. Nyt meillä on molemmilla on ainakin piikkiaita avattuna. Hyvä vaan jos on kaks rakentajaa kokoajan :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Tuulis: enhän minä muistanut, että nyt ollaan pohjoisessa, eikä lännessä. Metusaarella onkin jumalaton matka! Money: Jouskarit ja nuolet heti auki kun lvl 15 vaihtuu. Yritän päästä tässä tunnin-kahden sisällä hetkeksi keräämään puuta, kiveä ja thatchia. Ilman mikkiä olen joten kirjoittelen chattiin jos tulee asiaa.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Mulle tä ukkeli syntyy mihin sattuu. Nyt ilmestyi pystyyn 80 leveys 30 ku mapista kattoo
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Jokainen seinä ottanut n.30-40damage. Tai melkeen jokainen, mutta piikkiaidat koskemattomina...En tiedä onko bugi vai onko joku käynyt hakkaamassa.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Mulle tä ukkeli syntyy mihin sattuu. Nyt ilmestyi pystyyn 80 leveys 30 ku mapista kattoo

Oikeesta reunasta saa valittua alueen ku kupsahtaa, sieltä north zone 2.

-------------

Moni, seinät vissiin kuluu pikkuhiljaa ittestäänkin. Huuteles toi nikki sinne beissille
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Nikkiä en löytänyt, mutta hän ehti tekemään hätämajan ennen kuin joutui lopettamaan. Haetaan mies mestoille, kun seuraavaksi saapuu linjoille.

----

Talon alakerran seinät täyttä kiveä, Mony on painanut seinää kiinni ja Rexxin sekä Tonton kanssa roudattu kiveä, puuta ja hideä miehelle.
Salaisella kielekkeellä storebox valmiina pin-koodilla suojattu, mutta vielä tyhjä. Hide armorit alkaa valmistumaan, päällä nyt paita, Monyllä lisäksi housut.

Ase&Armot laatikossa nuolia ja jouskarit. Niitä voisi tehdä lisää niin saa pojat varustautua, kun saapuvat seuraavaksi paikalle. Lammelle olen vienyt pari puista perustusta ja yhden piikkiseinän. Talon sinne rakentanut porukka pysykööt lestissään. Ainakin saatiin vähän rajattua aluetta.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Ketäs meitä samaan aikaan sitten oli? Janze, Money, Rexx, Tulppa, Tonto, Tuulis ja Tussu. Spyde oli just lähtenyt kun tulin mestoille. 7 selviytyjää samaan aikaan, ei huonosti pojat! Vielä kun Mado, Nikki ja Pirate hyppäis mukaan, voitaisiin aloittaa servun valloitus!!

Kaippa sitä vois käydä tuolla PvP324 servulla kattelemassa joskus ja alkuviikosta pitäisi saapua uusi mikki boksille, mutta siihen asti olen mykkä :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Ottakaas screen shotti uudesta kivimajasta ja postatkaa tänne!

Kuulemma toisen kerroksen seinät kohta valmiit. Itse en ole enää linjoilla mut joku pojista ottais kuvan. Jossain vaiheessa laajennetaan niin, että pilaria maahan ja solan toiselle reunalla asti taloa. Alikulku talon alapuolelta lammelle ja rannalle. Ei ole vielä ajankohtainen, mutta joskus..
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Joo, kai sitä tätäkin peliä vois kokeilla kun Onekin löytyy nykyään talosta. Miten/mistä tämmösen täys noobin kannattais aloittaa tän pelin pelaaminen? :D
 
Ylös Bottom