Vastaus: Armeijassa
Niin just HAJOTKAA!
Oma TJ 15 täl hetkel ja ei vois onnellisempi olla. Oon nyt lomilla 1.1.2007 saakka ja sit meen enää neljäks päiväks sinne ja sit se on LOPPU!
Loppusota oli kyl aika kesy, mutta lumen sataminen kesken leirin teki siitä yhtä helvettiä, kun sai jäätyä millon tykki vartiossa, millon potero vartiossa (2 tuntia olin putkeen yks ilta ja sormet oli ihan jäässä). Tuli siel sissejäkin nähtyä, mutta eivät onneksi saaneet meitä hengiltä tai ei ainakaan, mun tykkiryhmää tai ykkös tai tulenjohtoryhmää, mutta ne kyl sai tapettua kaikki tosta meidän kolmos tykin jätkistä, kun olivat oikeen isolla porukalla menneet niiden teltalle ja sit sinne oli menny sen ryhmän alikessu jonka ne eka meinas ottaa panttivangiks, mutta eivätpä ottaneet vaan ne halus nistii kaikki ja niihän ne sit tekikin hehehehe.
Tykkimiehet oli tykin lähettyvil ja sit ne ampu singolla niiden tykin paskaks ja tappo kaikki.
Sinne ei oikeen muut kerenny auttamaan, kun olivat vahtimassa omia tykkejään. Päivisin lens hornetteja ja helinkoptereita siellä meidän paikoilla, jotka me tietysti nohevina jätkinä saatiin tuhottua ''leikisti''. Yks päivä tuli varmaan 3 ilmahälytystä putkeen ja joka kerta oltiin jo menty telttaan joidenkin kanssa lämmitelemään, kun luultiin et ilmahälytys oli ohi, kun he niin sanoivat, mutta ei me siel keretty olla kovin kauaan, kun heti tulee huuto et ILMAHÄLYTYS, kun pääs telttaan sisään!
Joo, armeija on nyt sit vihdoinki ohi ja onnea vaan kaikille uusille alokkaille, jotka alottavat intin tossa tammikuussa.
Ps. Kantsii ottaa psp mukaan tonne jos omistaa sen sillä ite tuli sitä pelailtua aina välil iltavapaalla ja moni muukin tykkäs siitä ja sit voi ottaa vaikka kannettavan dvd soittimen jos haluu katella leffoja tuvassa tai bussissa tai ottakaa vaikka luettavaa sillä kyl siel välil aika käy pitkäks. Niin ja pelikortit on kanssa aika kova sana.