Vastaus: Armeijassa
Itse olen tosiaan niinkin vanhus kuin saapumiserää 296, jolloin palvelusajatkin olivat vielä 240, 285 tai 330 päivää. Noin yleisesti pidän armeija-aikaani hyvin positiivisena kokemuksena, ihan jo siksi kun se on ainoa paikka peruskoulun jälkeen jossa on ihan kaikenlaisia ikäryhmän ihmisiä, näkee vähän minkälaisia tallaajia löytyy. Tietysti välillä vituttaa, mutta jälkikäteen jäävät päällimmäiseksi mieleen ne mukavammat asiat.
Eihän se vitutus alkuvaiheessa tulekaan kun on koko ajan paljon vaihtelevaa tekemistä. Odotas vaan sitten kun myöhemmin jumiudutaan loppuajaksi tekemään pelkästään yhtä hommaa... Paras lääke tätä vastaan on P-kauden loppupuolella osoittaa selvää kiinnostusta johonkin oikeasti hieman mielekkäämpään hommaan, kuten esimerkiksi toimistoon tai muihin erikoisnakkeihin. Itse vietin valtaosan 240 päivästäni joukkoyksikön toimistossa kahden everstiluutnantin huoneiden välissä. Ja koskaan en ole niin hyvä ollut Tetriksessä kuin kotiutuessani!Joo-o, no nyt sitä on kaksi viikkoa koirakoulua käytä ja fiilikset on.. ..yllättävän laimeat. Odotin kauheaa vitutusta ja hajoilemista, mutta hyvin on pää tähän asti kestänyt.
Itse olen tosiaan niinkin vanhus kuin saapumiserää 296, jolloin palvelusajatkin olivat vielä 240, 285 tai 330 päivää. Noin yleisesti pidän armeija-aikaani hyvin positiivisena kokemuksena, ihan jo siksi kun se on ainoa paikka peruskoulun jälkeen jossa on ihan kaikenlaisia ikäryhmän ihmisiä, näkee vähän minkälaisia tallaajia löytyy. Tietysti välillä vituttaa, mutta jälkikäteen jäävät päällimmäiseksi mieleen ne mukavammat asiat.