Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onneksi olkoon Paaville palveluksen päättymisestä! Nyt vain sitten odottamaan sitä Tornin kirjattua kirjettä. Allekirjoittaneelta meni alle vuosi reserviin pääsystä, kun jo kutsu kävi .Myöhemmin ylennys ja monta monituista mielenkiintoista larppausta.
Ohi on, mutta ei vielä kuitenkaan
M05-froteepyyhe <3
Huomenna joo harmaisiin astuminen edessä. Illan viiminen viskikola edessä ja vitutus yllättävän pieni.
Palvelusaikahan on alun alkujaankin kaikilla se 362. Ketään ei rangaista siis, jos AUK kutsuu. Itse aloitin hölmönä suoraan laskemaan 180 alaspäin ja P-kauden lopulla kun Kapteeni työnsi väen väkisin AUkkiin, niin olikin aloitettava laskutoimitukset alusta. No minä hölmöläinen hakeuduin vielä lopuksi jälki RUKkiin, kun J-kauden metsäleirit ei napanneetkaan niin paljoa. Meni laskutoimitukset taas uusiksi: Alun alkujaan olisi pitänyt aloittaa laskea numerosta 380. Mutta viimeiset 99 päivää: olivat ilman muuta armeija-ajan parasta.Tulee pitkä laskutehtävä, jos palvelusaika venähtääkin tuonne 362 aamuun.
Olitko siis sopimussotilaana siellä töissä?Itse laitostuin loppua kohti niin pahasti, että pakkohan sinne oli vielä töihin jäädä. Kuukauden loma alle ja uudestaan skapparina säveltämään.
Kylläpä ne vaan painaa. Jos 9kk/12kk takia reservielämä tulee kärsimään paljon, ei kyseistä henkilöä silloin voida niin pitkään palvelukseen määrätä.Edit: yliopiston läsnäolo ilmoitukset eivät paina paskaakaan armeijassa. Se on niin oma maailmansa, että ei kannata kovin pahasti itseensä ottaa, jos käsky käy 9kk tai 12 kk koulutukseen
No jos näin on, niin kiva, että armeijakin on inhimmillistynyt. Tosin yhä edelleen väitän, että niissä joukoissa jossa tarvitaan paljon erikoisosaamista (esim. tulenjohto) ja saapumiserästä about 40% isketään johtajakoulutukseen, niin sitä suostumusta kysytään niin monta kertaa kunnes saadaan puolimyönteinen vastaus. Itse en olisi millään ilveellä halunnut vuoden koulutukseen, mutta niin vain kapteeni onnistui puolentunnin "kyykytyksen" jälkeen saamaan puolittaisen ehkä-vastauksen ja se olikin sitten siinä.Kylläpä ne vaan painaa. Jos 9kk/12kk takia reservielämä tulee kärsimään paljon, ei kyseistä henkilöä silloin voida niin pitkään palvelukseen määrätä.
Kylläpä ne vaan painaa. Jos 9kk/12kk takia reservielämä tulee kärsimään paljon, ei kyseistä henkilöä silloin voida niin pitkään palvelukseen määrätä.