Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävimmät mainokset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Kaikki mainokset missä on pieniä lapsia. Mauttomat mainokset myöskin.


Totta. Minua inhottaa myös terveysside- ja meikkimainokset. Vetoaako tuollaiset mainokset tosiaan naisiin? Erityisen ärsyttävä on se "Kuka hypnotisoi ja kenet?"-mainos. Myös ihmetyttää se, että miksi naisille suunnatut mainokset sisältää niin paljon naisten paljasta pintaa, kun taas sitten joku miehille suunnattu Dress Manin mainos sisältää lähes alastomia miehiä. Olenko kenties ymmärtänyt jotakin väärin vai yritetäänkö meidän seksuaaliseen suuntautumiseen vaikuttaa alitajuntaan syötettävien viestien avulla?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Totta. Minua inhottaa myös terveysside- ja meikkimainokset. Vetoaako tuollaiset mainokset tosiaan naisiin? Erityisen ärsyttävä on se "Kuka hypnotisoi ja kenet?"-mainos. Myös ihmetyttää se, että miksi naisille suunnatut mainokset sisältää niin paljon naisten paljasta pintaa, kun taas sitten joku miehille suunnattu Dress Manin mainos sisältää lähes alastomia miehiä. Olenko kenties ymmärtänyt jotakin väärin vai yritetäänkö meidän seksuaaliseen suuntautumiseen vaikuttaa alitajuntaan syötettävien viestien avulla?:confused:

Tai sitten niissä esitellään hienoja vaatteita?
 
Ehkä ärsyttävin mainos on se keittiömainos, jossa se ämmä kehuu et saivat keittiönsä puolet halvemmalla kuin naapurin vastaavan. Eka versio vielä menetteli, mutta toinen versio uudella näyttelijällä, samoilla fraaseilla ja naurettavan teennäisellä ja pirteällä näyttelyllä oli kyllä pohjanoteeraus. :p
 
KAIKKI mainokset :)
No oikeestaan dubatut mainokset on pahimpia, muistuu mieleen werthers original jossa tekee mieli potkia tv hajalle joka kerta ja michael schumacher dubattu puhumaan suomea, riiiiight.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Olenko kenties ymmärtänyt jotakin väärin vai yritetäänkö meidän seksuaaliseen suuntautumiseen vaikuttaa alitajuntaan syötettävien viestien avulla?:confused:

Et ole. Kyllä media koittaa tehdä kaikista homoseksuaaleja. Ja meikkimainosten onkin tarkoitus vedota miehiin.
 
Näin naisena voin sanoa että muhun ei ainakaan vetoa juurikaan mitkään naisille tarkoitetut kauneudenhoitoon liittyvät mainokset. Lähinnä ärsyttää kun joku Hollywoodin "kirkkain tähti" tai mallitsubu heiluttelee sitä päätään ja kertoo että vain sillä mömmöllä saa näin pitkät, tuuheat, sileät, kiiltävät, kiharat ja upeat hiukset. Epäilen, näin lyhyt- ja punatukkaisena henkilönä..
Kuin myös se "Tätä lisää" -mainos nostaa karvat pystyyn. Sekin taisi olla joku shampoo. "Mä haluun vaan kosketella mun hiuksia koko ajan" ARGH!!
 
Halvalla tehdyt ja halvan näköiset suomalaiset mainokset pistävät silmään. Mobilat-mainos "kun vaimo on niin laiska hieromaan" on aika järkyttävä. Myös Prisman tuulipukukansan haastattelumainokset aiheuttavat kaikkea muuta kuin halua käydä ko. kaupassa.
 
Tää Kurko-mainos on kans aika tyhmä.
Joskus tuntuu että mainosten keksijöillä ei riitä ideoita, vaan mennään siitä mistä aita on matalin.
Tuloksena sitten ärsyttäviä puujalkavitsejä.
Varmasti 'Otto' mainos oli samojen tekijöitten kun oli yhtä tyhmä.

Ja kuka enää nykyään käyttää tota 'tosi kurkoo' sanontaa, se on niiin 80 lukua.

Niin, ja sitten liiat pitkät mainokset, joissa ei ole mitään ideaa eikä hauskaa, ja jotka toistuu saman mainoskatkona aikana pari kertaa. Esimerkiksi Jaffa mainos jossa se iso pullo on jossain Kiinassa pienen kujan tukkona ja sitä päivitellään pari minuuttia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tää Kurko-mainos on kans aika tyhmä.
Aivan helvetin ärsyttävä mutta jääpähän mieleen. Omat fiilikset olivat, että tuota en osta vahingossakaan.

Ja kuka enää nykyään käyttää tota 'tosi kurkoo' sanontaa, se on niiin 80 lukua.
Samat "kurkot", jotka käyttivät sitä 80 luvulla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ja kuka enää nykyään käyttää tota 'tosi kurkoo' sanontaa, se on niiin 80 lukua.
1980-luku on tällä hetkellä kova juttu muodin maailmassa.
 
vrt. esim 1970-luku, joka oli todella in 1990-luvulla. Kaiken järjen mukaan 1990-luku on muotia sitten kymmenisen vuoden päästä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kaiken järjen mukaan 1990-luku on muotia sitten kymmenisen vuoden päästä :p


Eih, mä en enää mitään kolmiraitaisianappiverkkareita jalkaani pistä! :)
 
Kyllä Sotka on tämän kategorian voittaja!
...osaispa kaikki tehdä yhtä hyviä/hauskoja mainoksia kuin Veikkaus...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
...osaispa kaikki tehdä yhtä hyviä/hauskoja mainoksia kuin Veikkaus...
Totta se on just paras ku se jätkä on menossa kokouksee ja tää alkaa hississä pelaa lompakolla "lätkää" ja sit se hyppää sen pöydän yli..... ei jaksa selittää! :D
 
Jooh, ne huonosti dubatut mainokset on kyllä ärsyttäviä, mutta myös samalla erittäin huvittavia. Niin kuin se tampoonimainos "Sokeria? Eikös sun pitänyt laihduttaa?" ja se Riesenmainos "...Seuraavaksi varmaan haluat yhden Rieseneistäni? - Niin haluan. - Ethän sinä näistä ennen pitänyt." Sitten poika sanoo erittäin huonosti dubattuna mukamas karkki suussa -äänellä "No siitä nyt on aikaa." Ja sitten se pari kuukautta sitten pyörinyt Pandamainos, jossa se yks spurgu ajaa ostoshallin läpi ostoskärryissä. Siinä mainoksessa pistää myös erittäin paljon silmään, kun sensuroidaan sen yhden ämmän rinnat. Siis järki käteen! Onko järkeä tehdä mainos, jota pitää sensuroida?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Eih, mä en enää mitään kolmiraitaisianappiverkkareita jalkaani pistä! :)

Joo hemmetti, sitten pilotti niskaan ja törkeät raksamiesrukkaset niin jopas on taas muotiteini. Niin tai jos mennään vielä hieman taaemmas niin levikset ja flanellipaita (auki jos on kova jätkä). Siitä yhtään kauemmas olikin 90-luvun alkua, ja sehän olikin 80-luvun jatke :P
 
no hitsi, mulla on vielä jemmassa mun oma pilottini (oli muuten viininpunainen, eikä mikään tusinamusta/sininen/vihreä) :)
 
Ylös Bottom