Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävimmät mainokset

Yhdessä mielessä 80-luku ei ole iskenyt läpi: Silloin nuoria ei saanut pitämään pipoa päässä sitten millään ja nyt niitä ei saa ottamaan pipoa päästään edes sisällä tai kesällä. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Halvalla tehdyt ja halvan näköiset suomalaiset mainokset pistävät silmään. Mobilat-mainos "kun vaimo on niin laiska hieromaan" on aika järkyttävä. Myös Prisman tuulipukukansan haastattelumainokset aiheuttavat kaikkea muuta kuin halua käydä ko. kaupassa.
Mitäs vikaa on tuulipukukansassa? Ei kaikki halua olla mitään muotitietoisia urbaaneja ihmisiä. Toki ymmärrän kantasi, jos tarkoitat sitä mitä ne suusta ulos päästävät :D
"Täältä me saadaan kaikki mitä me tarvitaan. Ei tarvitse käydä missään muualla hakea mitään muuta kun täältä saa kaikki yhdellä kerralla. Niin ja se bonuskortti on elinehto!!" :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Eih, mä en enää mitään kolmiraitaisianappiverkkareita jalkaani pistä! :)

Minä kuljen muodin edellä, sillä jalassani sattuu juuri moiset olemaan. Kivan viileät kun ovat :D

Eräs ärsyttävimmistä mainoksista on se jossa alkaa palohälyytin soittamaan jotain luritusta. Kaikki piipitys mainokset on inhottavia. Onneksi Mäkitorppa ei enään käytä, sitä Nokian puhelimien perus sävelmää, sekin oli inhottava ja monesti harhauttava.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Mitäs vikaa on tuulipukukansassa? Ei kaikki halua olla mitään muotitietoisia urbaaneja ihmisiä. Toki ymmärrän kantasi, jos tarkoitat sitä mitä ne suusta ulos päästävät :D
Käyn ruokaostoksilla vain Stockan herkussa ja päällä on silloinkin aina Guccit. Kassalla puhun ruotsia tai jotain muuta sivistyskieltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Yhdessä mielessä 80-luku ei ole iskenyt läpi: Silloin nuoria ei saanut pitämään pipoa päässä sitten millään ja nyt niitä ei saa ottamaan pipoa päästään edes sisällä tai kesällä. :p

Voisi kyllä iskeä sen verran läpi että ne ottaisivat sen pois päästään vaikkapa pestäkseen hiukset. Joillekkin se näyttää kasvaneen kiinni :|
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voisi kyllä iskeä sen verran läpi että ne ottaisivat sen pois päästään vaikkapa pestäkseen hiukset. Joillekkin se näyttää kasvaneen kiinni :|

Tänään käydessäni kuntosalilla siellä oli eräs ulkomaalaissyntyinen noin 30-40 vuotias mies, jonka pipo oli niin syvällä hänen päässään, että silmät tuskin näkyivät.. Hyvin näytti rauta tosin nousevan.. Taidan seuraavalla kerralla ottaa pipon mukaan jos minuakin auttaisi..? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voisi kyllä iskeä sen verran läpi että ne ottaisivat sen pois päästään vaikkapa pestäkseen hiukset. Joillekkin se näyttää kasvaneen kiinni :|


Totta, kun monilla tuntuu vielä, että hiusten seasta on alkanut kasvamaan lankojakin.
 
Kyllä kasarilla oli paremmin. Pipoa ei voinut pitää edes ulkona, oli minkälaiset paukkupakkaset tahansa. :D
 
En tiiä näkyykö tuo zeppeliinin mainos muualla kuin Oulun läänissä, mutta se on aivan kauhee ja se riesen mainos kans sekä kaikki dupatut mainokset. Kurko mainos on kyllä hyvä kuten myös veikkauksen mainokset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Tänään käydessäni kuntosalilla siellä oli eräs ulkomaalaissyntyinen noin 30-40 vuotias mies, jonka pipo oli niin syvällä hänen päässään, että silmät tuskin näkyivät..


Tämmöstä mä en kyllä ymmärrä. Kunnon neiti toimintaa kun pitää mennä punttisalille pipopäässä, jotta näyttäisi tyylikkäältä. Muutenkin kaupungin punttisaleilla on semmosta porukkaa joilla on merkkivaatteet päälllä ja kaikki viimesen päälle. Helevetti sinne mennään hikoilemaan ja irvistelemään eikä mitään peilailemaan. Siksi käytänkin koulun kuntosalia ja senkin takia että ei tarvitse maksaa 200 euroo kuukausikortista.

Mehän ollaan hyviä pysymään aiheessa :p
 
No mä meen sinne punttikselle taas huomenna niin jos näen sen pipomiehen siellä niin sanon sille ettei kannata treenata kipeänä (ilmeisesti hän on kipeä kun hänellä on niin kylmä että pipoa täytyy pitää sisälläkin päässä)..:)

Aiheesta ollaan muuten eksytty...
 
Ärsyttävin mainos on ehdottomasti kaikki voi/margariini -mainokset.

"Kyllä, mä pistän aina leivän päälle voimariinia. Ja aamulla käytän aina puuronsilmänä."

Myös mobilat ja muut lääkemainokset osaavat olla aika ärsyttäviä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
No mä meen sinne punttikselle taas huomenna niin jos näen sen pipomiehen siellä niin sanon sille ettei kannata treenata kipeänä (ilmeisesti hän on kipeä kun hänellä on niin kylmä että pipoa täytyy pitää sisälläkin päässä)..:)

jeps ihan varmasti. jos silla kerran rautaa nousi kiitettavasti :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
No mä meen sinne punttikselle taas huomenna niin jos näen sen pipomiehen siellä niin sanon sille ettei kannata treenata kipeänä (ilmeisesti hän on kipeä kun hänellä on niin kylmä että pipoa täytyy pitää sisälläkin päässä)..:)

Aiheesta ollaan muuten eksytty...

No itseasiassa kun menin niin hän (pipomies) oli siellä taas..

Päätin mennä huomauttamaan hänelle asiasta ja aloin keräämään rohkeuttani..

Kun lähdin kävelemään häntä kohti niin hän mulkaisi minua ja pysähdyin samalta seisomalta.. Hän näytti aivan aidolta "gangstalta" ja minua alkoi pelottamaan..

Käännyin vasemmalle ja menin tekemään vatsoja..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Eikö kaapeli riitä?

Kaikkialle ei saa kaapelia (kuten tänne, vaikka Helsingissä asunkin).

Mutta mainoksena tuo on varmasti yksi ärsyttävimmistä tällä hetkellä. Kaikkien aikojen listalla Sotkan mainokset menevät luultavasti kärkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Kaikkien aikojen listalla Sotkan mainokset menevät luultavasti kärkeen.

Tuosta olen kyllä täysin samaa mieltä... Myös Fujin uuden digikameran "Anttila-mainos" ärsyttää kovasti.
 
Ylös Bottom