Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävimmät mainokset

Se "tätä lisää" mainos on niin huono että se on melkein hyvä.

Ne yhdet automainokset jossa näytettiin lähes alastomia ihmisiä hyppelemässä ympäriinsä ja kerrottiin kaikenlaista töyssyistä yms ei ollut kauhean kivaa katseltavaa.
Olikohan se Toyotan mainos.

Nellyn mainos oli ärsyttävä
"nelly, loistava valinta"
Juu kyllä se varmaan on loistava valinta joillekkin populaarikulttuurin kasvateille jotka ei paremmasta tiedä (en oikeasti käsitä miten joku jaksaa kuunnella sitä musiikkia).

Ja sitten 50 cent mainos jota inhoan pääasiassa siksi koska se on jou jou musiikkia (ja todella huonoa sellaiseksi). mainoskin on mielestäni typerä.
 
Tuleeko muilla sairaita ajatuksia Mobilat mainoksesta, siinä kun se tuhtiblondi sanoo, että "...sitä me aina tyttöjen kanssa laitetaan"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Analogisten perhe, aaarrgh. Miks tarttee subin näkymiseen digiboksin? Eikö kaapeli riitä?

Älä nyt fetched. Esimerkiksi täällä korvessa ei näy edes nelonen, joten lienee turha edes unelmoida subista. Kai sen nelosen saisi näkymään antennia vääntelemällä, mutta kun ei niin ei. Ja käsittääkseni digi-tv-suunnitelmissa poistuisi analoginen verkko käytöstä 2006(?) ja tänne tietääkseni koko digi tulee vasta 2008!:o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ja käsittääkseni digi-tv-suunnitelmissa poistuisi analoginen verkko käytöstä 2006(?) ja tänne tietääkseni koko digi tulee vasta 2008!:o

Hyvä. Taloyhtiön mummot saavat sitten vihdoin katsella pelkkää lumisadetta, kun ei DigiTV:n parempi kuva ja palvelut kelpaa.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Älä nyt fetched. Esimerkiksi täällä korvessa ei näy edes nelonen, joten lienee turha edes unelmoida subista. Kai sen nelosen saisi näkymään antennia vääntelemällä, mutta kun ei niin ei. Ja käsittääkseni digi-tv-suunnitelmissa poistuisi analoginen verkko käytöstä 2006(?) ja tänne tietääkseni koko digi tulee vasta 2008!:o
Sama homma täällä. Kerran kokeilin antennia käänellä, mutta sain vain nelosen äänet kuulumaan.
 
Yks ärsyttävämmistä mainoksista on se joulun alla pyörivä "Anna lapselle raitis joulu" jossa se faija koristelee kuusta sen likan kanssa ja se poika tekee piparkakkuja, niin kauheet tekohymyt päällä ja muutenkin niin teennäinen... Miisäköhän niitten mutsi on?? Baarissa?
 
Kaapelia ei saa tännekään. Pari dikiboksia ostettiin siis aikoinaan (=kaksi kuukautta sitten).

Mutta ärsyttävin on ehdottomasti tuo analogisten perhe. Tai ylipäätänsä kaikki, missä voi kuulla Jasper Pääkkösen sössöttävän äänen (niitä on oikeasti monta).
"JoS teil ei SSSubteevee näy, muSStaSt pörSSSiSt digiboCKGXSSi oSSStamaSSSSSa käy!"

Myös Fanipala-mainokset on ärsyttäviä. Tai no, ylipäätänsä kaikki, missä on mukailoista tunnelmaa. Myös mukamelankolia ärsyttää.

Ja näin ohimennen: miksi joka hiton tuotteen pitää muuttaa nimeä? Sitten tehdään "Vain nimi muuttui" -mainoksia :P
 
Sammon mainokset on ärsyttäviä, siinä se pikkukakara sanoo lopuks: "terveisiä pankista nimeltä sampo", että se ottaa päähän!

Ja meikkimainokset on kans tosi ärsyttäviä, varsinkin nämä "koska olet sen arvoinen" ja "make-up from make-up artists" mainokset
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever

Ja näin ohimennen: miksi joka hiton tuotteen pitää muuttaa nimeä? Sitten tehdään "Vain nimi muuttui" -mainoksia :P
Niihin kaks syytä: 1. valmistaja vaihtuu (esim Fazer myi osan yhtiöstä LU:lle) tai 2. nimi on jo liian vanhanaikainen (esim. vim vaihto cif:ksi)

EIIIIIII!!! Just tuli joku naurupartion mainos ja se oli kyllä ihan hirvee. Tuli ihan pää kipeeks. au!
 
Itseasiassa kuulemma ei ole edes lavastettu.

To advertise Honda's new car, Wieden + Kennedy took it to bits. Gavin Lucas reveals why and how they did it
At a full two minutes long, Cog, Wieden + Kennedy London's new commercial for the Honda Accord, is huge. When it launches on ITV on 6 April, it will fill an entire ad break during the coverage of this year's Brazilian Grand Prix.

"I don't think anyone involved fully realised how complicated this would get," muses Rob Steiner, agency producer at W+K. It was always going to be tricky, given the creatives' initial idea: the kinetic energy invested in a single, rolling cog sets off a chain reaction along a painstakingly set up selection of new Honda Accord components a la mechanical dominoes. Think of children's board game Mouse Trap, think of Caractacus Potts' breakfast-making machine in Chitty Chitty Bang Bang, or, if your reference points are a little more highbrow, think of the rather similar 1987 German art film by Peter Fischli and David Weiss, Der Lauf Der Dinge.

"We wanted to talk about engineering but in a way that's different to most car ads," explains Matt Gooden, art director on the project, "to create something that fascinates on a technical level, yet has a sense of humour."

For the French director of the spot, Antoine Bardou-Jacquet, the most important criterion was "That we only use specifically Accord car pieces and that nothing should be faked in post-production." Why use real parts? Why not animate them or use CG techniques? "Because," says Jonathan Campbell, Honda account director at W+K, "the point that we're making is about the engineering of the car. By filming it all in-camera and using actual Accord car parts, the ad says 'this is how much attention to detail goes in to our cars.'"

So for five months, in a studio in Paris, Bardou-Jacquet and a team including an art director, a sculptor and a photographer as well as a special effects supervisor and a graphic artist, worked on pre-production, testing and re-testing different car parts in different sequences. And this was all done at a time before the car had even gone into production.

Creative director Tony Davidson explains how this problem was solved: "We got a specially built pre-production car from Honda which we totally stripped," he says. "Honda wanted us to include certain car features, such as a door with the wing-mirror indicator and also the rain sensitive windscreen that triggers the wipers." (It was whilst looking at these things that the French team discovered that the windscreen wipers actually "walked" when not attached to the windscreen.)

So was five months of experimenting and testing enough time to ensure that the entire sequence be shot in one perfect take? "Essentially, yes," says Gooden, although he admits that the size of the studio meant that the sequence was filmed in two sections. A vital cog in the making of this ad was the on-set presence of Flame operator, Barnsley from The Mill. He was able to advise straight away on details such as the lighting on the fine spray of water that lands on a windscreen, triggering the walking wipers, so that he didn't have to recreate the water spray in post-production.

Besides being responsible for joining the two halves of the sequence together, Barnsley mainly attended to fine details: "The kind of thing I was doing was slowing an object down here and there if it had clumsily clanked into the next object on the take that we went with basically smoothing out the rhythm of the sequence." There was also some highlighting work to be done to make clear the source of energy or passing on of movement: "At one point a pneumatic pump works to release something," Barnsley continues, "but the movement of the pump in-camera was so slight that I enlarged it to make it easier to see how everything is working in the sequence."

The TV airing during the Grand Prix isn't the only way Cog will worm its way into the nation's consciousness. A confident Tony Davidson says, "It'll also go out in viral form too. It will go round the world like that, even though it's an ad, because it looks great."
 
Kaksi ärsyttävintä mainosta on:

1. Siwan vaalivoittomainos

2. Markantalon mainos, jossa sellanen ruman näkönen muija sanoo lopussa: "Niin ja se Markantalo on mukava paikka ostaa".

Noita mainoksia mä en voi kestää...argh!
 
Älä etä se naurupartion "heh heh" mainos on ÄRSYTTÄVÄ!

Älä et se tamppooni mainos on ärsyttävä

Sitte toisee päähä must tähä mennes parhaimpii mainoksii kuuluu ne oikotien mainokset vähä mä repesin ku mä näin ne :D
 
Ensimmäisen kerran näin tuon Naurupartion mainoksen ja toivon etten enää koskaa näe (ja kuule) sitä.
 
Ylös Bottom