Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hartman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3 Hype]

Ottaa niin päähän kun olen pelannut tämän ykkösosan läpi 1.5 kertaa enkä vieläkään tiedä juonta kunnolla koska en kuule dialogeja paljon yhtään. Kuvan perusteella tiedän, että:

Ne heput tutkivat sitä Desmondia ja kokeilevat hänen muistin perusteella löytää jotain informaatiota ja tämä Assassin tappaa niitä pahoja miehiä ja ne pahat miehet ovat nykymaailmassakin. Muu on pimennossa.

Pystyisikö kukaan kertomaan juonta TÄYSIN seulotusti ja sillä tavalla lyhyesti että kuitenkin kakkososaa on kiva päästä jatkamaan? Tai onko minnekkään linkkejä, sillä walkthroughit ovat sen verran pitkiä että niitä ei jaksa lukea kun siinä sivussa on selitetty miten voi tappaa jonkun ja jne. Olisin erittäin kiitollinen sillä tämä on ainoa omistamani PS3-peli minkä juonta en tiedä kunnolla ja kuitenkin se kiinnostaa minua.

Tälläin nopeesti voin yrittää selittää. Korjailkaa joku jos kusen hirveesti :D
Eli sä oot se Desmon ukko, joka ei oo siis assassins vaan joka on mun mielestä vasta koulutuksessa oleva. Mut lähit sielt kolutus jutust. Sit nä pahikset, eli tempelarit, on sellanen salaseura, joka on nykyäänkin (ainakins siis pelis). Ne pahikset nykyajas haluu niitä "Piece of Eden" juttuja, joka on siin Altair vaiheen alus se pallo tsytseemi. Se eedenin pala on joku hämy juttu, et siit sit saa jotain yliluonnollisii voimia, niikun pelin lopussa varmaan huomasitkin. Eli siis pahikset haluu nykyajassa kaivaa Desmonilta hänen DNAstaan tietoa, et missä on niitä "Eedenin paloja". Assassinit tietenkin yrittää estää tän jutun, mut sit huomataakin et oma masteri onkin yllättäen pääpahis. Ja et se on pistäny sut tappamaan kaikki jotka jotain ties ja olis voinu estää sen katalat aikeet :D AC2 jatkuu mihin AC1 loppu, eli siihen ku huomataan et Lucy on hyvis ja yrittää auttaa. Ja mitä nyt on saatu tietoa AC2sta ni siin sit ollaan taas Animuksessa ja pahikset yrittää taas ettii semmost palluraa, mut eripaikasta.Eli tiivistetysti: Pahikset haluu yliluonnollisii voimia, ja kaivaa tietoo niistä Desmonin DNAsta.
Jotain tommosta. Jotain varmaan jäi välist :D Aika moinen spoileri sit assassins creed 1.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tää kyl on ihan pakko ostos. (ennakkotilaukses jo:D) Pidin tosi paljo ykkösest vaik vähä toistiki itteäs.

Ja mun mielest se nykymaailman juoni oli iha hyvä vaikkakin aika salaperäinen

Ottaa niin päähän kun olen pelannut tämän ykkösosan läpi 1.5 kertaa enkä vieläkään tiedä juonta kunnolla koska en kuule dialogeja paljon yhtään. Kuvan perusteella tiedän, että:

Ne heput tutkivat sitä Desmondia ja kokeilevat hänen muistin perusteella löytää jotain informaatiota ja tämä Assassin tappaa niitä pahoja miehiä ja ne pahat miehet ovat nykymaailmassakin. Muu on pimennossa.

Pystyisikö kukaan kertomaan juonta TÄYSIN seulotusti ja sillä tavalla lyhyesti että kuitenkin kakkososaa on kiva päästä jatkamaan? Tai onko minnekkään linkkejä, sillä walkthroughit ovat sen verran pitkiä että niitä ei jaksa lukea kun siinä sivussa on selitetty miten voi tappaa jonkun ja jne. Olisin erittäin kiitollinen sillä tämä on ainoa omistamani PS3-peli minkä juonta en tiedä kunnolla ja kuitenkin se kiinnostaa minua.
Jos englantia hyvin osaat niin englanninkielisessä wikipediassa on juoni tiiviisti ja hyvin selostettuna. Assassin's Creed - Wikipedia, the free encyclopedia

Jos tilaa gamestopista ennakkoon(en tiedä saako suomes) nii saa jonkun lisä palatsin. Mutta se on kuullema se mikä oli e3-demos.

Okei, eli ykösen juonta olen lukenut ja katsellut tästä pelistä kaikki videot. Kannattaakohan tämä hommata jahka tulee, kun ei kuitenkaan pelikokemusta ole ykösestä lainkaan. Pari kertaa olen hyppysissäni pitänyt mutta kotiin asti se ei ole vielä tullut. Onkohan pelin juoni kovinkin pimentoista jos aloittaisin sarjan 2 osasta. Tai oliko ykösessä niin pakko seurata juonta?

Okei, eli ykösen juonta olen lukenut ja katsellut tästä pelistä kaikki videot. Kannattaakohan tämä hommata jahka tulee, kun ei kuitenkaan pelikokemusta ole ykösestä lainkaan. Pari kertaa olen hyppysissäni pitänyt mutta kotiin asti se ei ole vielä tullut. Onkohan pelin juoni kovinkin pimentoista jos aloittaisin sarjan 2 osasta. Tai oliko ykösessä niin pakko seurata juonta?

Kyllähän se Assassins creed 2 jatkaa siitä mihin ensimmäisessä jäätiin, mutta se juoni ei jatku kakkososaan eli Assassins creed 2:ssa on ihan oma juoni.

Saahan sen Assassins creed pelin nykyään varmaankin noin 20 euron pintaan, joten itse ainakin suosittelen kokeilemaan.

Täytyy kyllä käyttää hyödyksi tuo Gamestopin tarjous: Tuo 2 Ps3/X0 peliä ja saat yhden pelin eurolla. Assassin's Creed 2 kuuluu pelien listaan joten käytetään se hyväksi, kunhan vain Gamestoppiin pääsis poikkeamaan.

Ubisoft on julkaissut kuvan tulevan Assassin's Creed 2:sen keräilyversiosta. Aika peruskamaa, art bookki, ja ihan hieno figuuri kirjahyllyjä koristamaan. Pelin mukana tulee ainakin Jenkeissä Game Stopista ostettuna kaksi in-game karttaa. Ei MP, mut luultavasti jotain base/sivumissio kamaa.

Yökiikareita ei tässä paketista löytynyt. :D

LINKKI kuvaan.

Uusi, pelikuvaa esittelevä traileri on julkaistu. Hyvältä näyttää, mutta trailerin musavalintaa olisin ehkä hetken pidempään miettinyt. Ei oikein tommottinen teknopauke sopinut yhteen nähdyn kanssa. :)

Upeelt näyttää.

1. Taitaa kulkee toi puku suvussa. Jokainen varmaan lisää siihen jotain. Missäs tän nyky tyypin puku:rolleyes:

2. Tossa videolla, oisko nyt ollu noin 1.30 kohdal toi monen piston tappo :eek:

Upeelt näyttää.

1. Taitaa kulkee toi puku suvussa. Jokainen varmaan lisää siihen jotain. Missäs tän nyky tyypin puku:rolleyes:

2. Tossa videolla, oisko nyt ollu noin 1.30 kohdal toi monen piston tappo :eek:

Tarkotat varmaan sitä että molemmissa käsissä se ns. puukko? Se vaikuttaa aika mielenkiintoiselta lisältä.

Ylös Bottom