Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos englantia hyvin osaat niin englanninkielisessä wikipediassa on juoni tiiviisti ja hyvin selostettuna. Assassin's Creed - Wikipedia, the free encyclopediaOttaa niin päähän kun olen pelannut tämän ykkösosan läpi 1.5 kertaa enkä vieläkään tiedä juonta kunnolla koska en kuule dialogeja paljon yhtään. Kuvan perusteella tiedän, että:
Ne heput tutkivat sitä Desmondia ja kokeilevat hänen muistin perusteella löytää jotain informaatiota ja tämä Assassin tappaa niitä pahoja miehiä ja ne pahat miehet ovat nykymaailmassakin. Muu on pimennossa.
Pystyisikö kukaan kertomaan juonta TÄYSIN seulotusti ja sillä tavalla lyhyesti että kuitenkin kakkososaa on kiva päästä jatkamaan? Tai onko minnekkään linkkejä, sillä walkthroughit ovat sen verran pitkiä että niitä ei jaksa lukea kun siinä sivussa on selitetty miten voi tappaa jonkun ja jne. Olisin erittäin kiitollinen sillä tämä on ainoa omistamani PS3-peli minkä juonta en tiedä kunnolla ja kuitenkin se kiinnostaa minua.
Okei, eli ykösen juonta olen lukenut ja katsellut tästä pelistä kaikki videot. Kannattaakohan tämä hommata jahka tulee, kun ei kuitenkaan pelikokemusta ole ykösestä lainkaan. Pari kertaa olen hyppysissäni pitänyt mutta kotiin asti se ei ole vielä tullut. Onkohan pelin juoni kovinkin pimentoista jos aloittaisin sarjan 2 osasta. Tai oliko ykösessä niin pakko seurata juonta?
Kyllä Altaïr oli tyylikkäämpi kuin toi Ezio.
Upeelt näyttää.
1. Taitaa kulkee toi puku suvussa. Jokainen varmaan lisää siihen jotain. Missäs tän nyky tyypin puku
2. Tossa videolla, oisko nyt ollu noin 1.30 kohdal toi monen piston tappo![]()