Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanelto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Ihan hyvältä tää vaikuttaa vaikka vasta ensimmäinen sequance vasta pelattu. Ei mitään maatamullistavaa ole vielä tullut vastaan, mut eiköhän se tosta lähde.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Onkohan tekoälyä viilattu millään tavalla? Minusta se on ollut pahempia ongelmia tässä sarjassa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Tjaa, tänäänhän tämänkin saisi haettua. Soittelivat Gamestopista jo eilen, mutta unohdin sen tässä kaikessa sydämen lepatuksessa. Jos tästä sumpit pyöräyttäisi ja lähtisi sitten kohti Koskikeskusta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Ihan mukavaa toi moninpeli, tai no eipä oo oikein tullu kokeiltua kuin man huntia, porukasta vähän pulaa näin aamulla :P Mut pari tuntia tota on nyt tullu hakattua ja kivaa toi toisilta pakeneminen :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Näyttääkö peli huonommalta kuin kakkonen vai onko silmissä vikaa?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

saapui :cool: liveä joutunee ostamaan, että pääsee pelailee nettiin muiden kanssa
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Tarjoamme yhdessä Ubisoftin kanssa Assassin's Creed 2:n nopeimmille PS3 / Xbox 360 -pelin ennakkotilaajille mahtavan edun:

Saat koodin, jolla voit ladata peliin The Officer -asun ja yksinpelitehtävän.

verkkiksen kautta ennakkoon pelin tilasin ja tälläisen antoivat. kiitosta vain :cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Joopa joo. Kuinka mun silmään näyttää ihan samalta kuin kakkonen. Tuon nyt tiesikin, saakelin hypettäjät...

- Taistelu on ihan samaa, tosin ainakin tuossa Virtual trainingissa vihut nappaa niskasta välillä kiinni, ja toinen huitaisee jos ehtii
- Virtuaalihaasteet tuubaa
- Kiipeily liiankin pehmeän sulavaa -> Ezio edelleen pomppii seinästä takaisin kettumaisesti ja omiin suuntiinsa
- Luulisi, että osaisi hypätä pidemmällekin kovemmasta vauhdista
- Kilometrien kävelyt alussa mateluvauhtia jonkun kaverin kanssa...

Vähän fanituksen mukaan pakkaa menemään, että paljonko pelistä irti saa ja paljonko siitä tykkää. Tuosta "kylän" kehittämisestä ja pikkuassassiinien organisoinnista saan varmasti itselle lisää mielekkyyttä jatkossa, mut muuten pikkuinen pettymys näin alkuun.

Näköjään jotain pirun Godfather kakkosen tapaisia "kill conditioneja" otettu mukaan. En tykkää. Scaffold... "It seems that ure new in AC, it was allready at AC1". Ookei, alkaa tuntemaan olonsa aika pirun idiootiksi. Mut minkäs teet.

E: Niin siis kysehän oli FULL syncistä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Ensimmäinen pätkä pelattu. Kyllähän tuo upealta näyttää ja erityisesti se sotakohtaus alussa oli hieno, vaikka hevosella ratsastelu lähinnä vituttikin. Jotenkin ihan naurettavaa RDR:n jälkeen hevostoiminta.

Pidän kyllä. En minä ainakaan enempiä odottanut, samaa hyvää. Ensimmäinen AC oli perseestä, mutta toisesta tykkäsin kuin hullu puurosta. Taisteluissa on kyllä ihan hukassa ja tuntuu että tulee paineltua nappeja ihan randomilla. Tuostakin pitäisi saada joku pirun boonus että mieluummin pakenee kuin teurastaa kaikki salanirhatun kohteen henkivartijat.

Jatketaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

eka sequence takana ja samalla linjalla jatkuu kuin kakkonenki. pelattavuus hyvä ja tarina tempaa mukaansa ihan alusta.
läpipeluun jälkeen heittää enemmän mielipiteitä
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Pidän kyllä. En minä ainakaan enempiä odottanut, samaa hyvää. Ensimmäinen AC oli perseestä, mutta toisesta tykkäsin kuin hullu puurosta. Taisteluissa on kyllä ihan hukassa ja tuntuu että tulee paineltua nappeja ihan randomilla. Tuostakin pitäisi saada joku pirun boonus että mieluummin pakenee kuin teurastaa kaikki salanirhatun kohteen henkivartijat.

Taistelu on kyllä edelleen todella puuduttavaa. Edelleen olen sitä mieltä, että pelisarja on ylihypetetty, olkoonkin todella mahtava idea ja kultasuoneen iskenyt.

Venaillaan, ja countter, venailu ja countter, samasama... Ei oikeastaan kiinnosta edes koittaa paeta, kun kakkosessa yksi hikinen pikkukivi pudotti - ja jokainen osuu aina... :rolleyes: Toki tässä en ole edes testannut, höhöö.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Taistelu on kyllä edelleen todella puuduttavaa. Edelleen olen sitä mieltä, että pelisarja on ylihypetetty, olkoonkin todella mahtava idea ja kultasuoneen iskenyt.

Venaillaan, ja countter, venailu ja countter, samasama... Ei oikeastaan kiinnosta edes koittaa paeta, kun kakkosessa yksi hikinen pikkukivi pudotti - ja jokainen osuu aina... :rolleyes: Toki tässä en ole edes testannut, höhöö.

Eikös Brotherhoodissa olekaan uusittu combat? Ainakin videoiden ja kehittäjien mukaan viholliset ovat aggressiivisempia ja taistelu on hyökkäyspainotteista(toki niitä counterejakin voi yhä käyttää, mutta se on vaikeampaa koska viholliset hyökkää tarmokkaammin).

Ite pääsen pelaamaan (toivottavasti) kahen viikon kuluttua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Taistelu on kyllä edelleen todella puuduttavaa. Edelleen olen sitä mieltä, että pelisarja on ylihypetetty, olkoonkin todella mahtava idea ja kultasuoneen iskenyt.

Venaillaan, ja countter, venailu ja countter, samasama... Ei oikeastaan kiinnosta edes koittaa paeta, kun kakkosessa yksi hikinen pikkukivi pudotti - ja jokainen osuu aina... :rolleyes: Toki tässä en ole edes testannut, höhöö.

itse kylläkin pakenin usein. jaksanut jäädä aina tappelua voittamaan. parin hassun kerran vain tipuin kiven takia, mutta eipä se vielä lannistanut
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

eka matsi takana... vähän oudolta vaikutti tuo multiplayer, tai sit en vaan tajunnu noita tutkia. sain vaan muutaman tapon matsin aikana ja kokoajan tuli puukkoa omaan selkään. kun tulee se punanen varotusnuoli niin eihän siinä ehdi enää karkuunkaan:confused:

EDIT: Onko noilla juonilla muuten jotain yhteistä AC2 kanssa eli kannattaako se pelata läpi ennen tämän story moden aloittamista? kun gigantista ostin AC2 GOTYn mutta se on vielä muoveissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

eka matsi takana... vähän oudolta vaikutti tuo multiplayer, tai sit en vaan tajunnu noita tutkia. sain vaan muutaman tapon matsin aikana ja kokoajan tuli puukkoa omaan selkään. kun tulee se punanen varotusnuoli niin eihän siinä ehdi enää karkuunkaan:confused:

Kannattaa kokeilla manhuntia jos et oo vielä kokeillut, siinä porukka jaetaan kahtia ja ensin toiset yrittää tappaa ja toiset paeta ja sit vaihtuu toisin päin. Ite ainakin tykkään tosta kovin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Toinen sekvenssi. Onhan tämä pirun nätti, vaikka alkuun ajattelikin että olisiko visuaalista tykitystä tuotu alaspäin jos ruudulla olisi tarkoitus Rooman myötä näkyä "enemmän". Screentearinkia on aika tavalla ja kummallista ghostaamista. Aika haastavia nuo Virtuaaliharjoitukset. Odottamattomasti tössähtää niin monesti ja turhauttaapi, mutta jos sitä jaksaisi yhden aina sutaista siinä samalla kun pelin käynnistelee.

Pääseekö noita muistoja kokeilemaan uudestaan full syncin vuoksi jostakin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Pääseekö noita muistoja kokeilemaan uudestaan full syncin vuoksi jostakin?

Pääseehän niitä, Animuksesta valitsee kohdan DNA ja sieltä etsii oikean muiston. Sitten kun vielä keksisi mitä teen väärin ekassa Romuluksen luolassa... Loppupuolella Ezion pentele vaan jää flengaamaan rekkitangolle kun pitäisi sujahtaa samalla vauhdilla kaariholvin läpi.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Yksi iso pelialue, ja alue totutusti rajattu memory blockilla. Kyllä se tosta lähtee, mutta alku on todella ankeaa. Oikeastaan mitään ei hirveästi pysty tekemään vapaasti kun pitää tarinassa edetä ja aukaista kaikkea ensin, noh joo. Open wööldi on jossain ihan muualla, ehkä housuissani.

Hevosella ratsastaminen on jo itsestään pirun kankeaa, mutta kuvitelkaa waypointit viidensadan (... askeleen? :D) päähän kohteeseen, ei vielä tunneleita kaikkia käytössä ja aivan törkeän kamalan ahtaat kadut. Siinä sitä on tunnelmaa, oijoi!

Sanokaa mitä haluatte, mut taistelu on sitä samaa kuin ennenkin ja kaikki muukin. Kehittämistä piisaa kylässä jos jaksaa, mutta ensisijainen tavoite on mulla enää saada tarina vain pois alta ja siirtyä ainakin kokeilemaan multiplayeria. Ja sitä kehittämistä, sitä on vähän liikaakin.

Näin omasta mielestä jälkikäteen ajateltuna olisi voinut toki jättää tekemättäkin. Mutta kun suosiota miettii niin mikäs siinä. Oma innostus ei niin hehkeää ole, ettäkö jaksaisin innostua kakkosen tapaan enää tästä.

Jotain plussaa? No eka shrine oli melko helppo, kakkosesta poiketen nuo katakombitmitkälie olivat aika tuskaisia (kyllä, olen huono..). Tosta päästään vasta about yli viiden tunnin peluun jälkeen assassiineja värväämään, plussaa vaiko miinusta, päättäkää itse.

Juonitehtävä seq. kolmosessa,

Catarina Ihanaa (<3) pelastaessa piti raijata koko turhaa Borgia-akkaa torniin alas. Ennen kuin edes tuli viidessä sekassa ohjeet mitä piti tehdä avaimen saamiseksi selliin, löin hurmiossa tätä mukavaa avainta pitävää naikkosta tikulla selkään ja kovaa. "plaaplaa failed", eli ei pidä tappaa. Ennemminkin, se piti raahata torniin alas avaimen kanssa!!, ja teljetä sinne Catarinan selliin!

Kaikki pahikset säästetään ja pitäisi jotain pelissä saavuttaakin pelastamalla maailma ja pirun apple. Noh aika vaikeaksi tehdään ja todella EI-loogiseksi. Varmasti? kyseinen muija (Borgia akka, en muista nimeä...) on todella tärkeä juonessa jatkossa, niin siinä tapauksessa. Mutta aika facepalmin paikka.

Oli muuten todella surkea tehtävä. "I have nothing against u", tai sinnepäin, siksi säästettiin. Hohhoijaa, miekkaa selkään vaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Sanokaa mitä haluatte, mut taistelu on sitä samaa kuin ennenkin

Tähän toivoisin edelleenkin hieman parempia perusteluja! Kun kaikkien näkemieni videoiden ja juttujen perusteella taistelun voi hoitaa ihan erilailla kuin ennen(paljon hyökkäävämmin ja nopeammin). Voisitko perustella tarkemmin? Muuten tässä alkaa epäilemään omien aistihavaintojen pätevyyttä.

PS: Minulla ei sitten ole mitään sinua vastaan! Jokaisella foorumilla kuuluu olla kovanaama, jolle ei ryppyillä ja täällä se olet ilmeisesti sinä. Tarvitaan jotain kovaa ja säälimätöntä, hivenen ilkeääkin ihmistä joka paikassa. Tuot hienosti ihmisten pimeän puolen esille ja erilaisuus on rikkautta. Jatka samalla linjalla, kova ja karu toverini! Pistä pellet koville! Joten älä sitten turhan analysoivasti vastaa minulle, muuten saatat menettää tuon maineesi. Oikeastaan kaikkein vakuuttavin ja pelottavin olisit, jos et vastaisi ollenkaan tai sanoisit: "No se ny vaa on!"
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Tähän toivoisin edelleenkin hieman parempia perusteluja! Kun kaikkien näkemieni videoiden ja juttujen perusteella taistelun voi hoitaa ihan erilailla kuin ennen(paljon hyökkäävämmin ja nopeammin). Voisitko perustella tarkemmin? Muuten tässä alkaa epäilemään omien aistihavaintojen pätevyyttä.

PS: Minulla ei sitten ole mitään sinua vastaan!

Yksinkertaisesti mun mielestä "potkaiseminen", tai "taunt" ei ole kovinkaan ihmeellinen parannus peliin. Sikäli kun tuo ei tunnu vaikuttavan mitenkään, kiva potkaista vihua munille kummiskin.

Ota huomioon pelivaiheeni; nelossequenssissa. Eli tulossa on vasta rekrytointi ja pikkuassassiinien käyttö taisteluissa. Ilmeisesti tuota on tarkoitus sitten käyttääkin kunnolla, koska tällä selvästi paikkaillaan muuten sitä samaa tönkköä taistelua. Hyvä näin, alku vain on rasittavaa. Ei saisi tehdä mitään, ei koskea mihinkään borgia toweriin, captainiin... Olisin vaan toivonut hiukan aikaisemmin tätä rekrytointia. Pelialue aukenee vasta jonkun ajan päästä, ja siihen mennessä käsite "open wööld" on vähän hassu. Olisi edes view pointit siten, että saisi vähän auki aluetta enemmän.

Mutta hommahan on eri, kun tunnelit kaikki (näitähän piisaa) on "kunnostanut". Alkaa liikkuminen lego-hevosella loppua ja taistelut assassiinien avustamanakin tuoda kaivattua höystettä.

Meni tuo alempi provo kyllä ohi täysillä. Ei ole tarkoitus kovistella, vain aika kriittisellä kädellä arvostella ylihypetettyä peliä, ja sen puutteita. Ja myös sitä, että kyseinen herra Ezio olisi voinut saada päätöksensä jo kakkos-osaan, tai edes voinut noihin luokattomiin maksullisiin episodeihin (olikohan ne 11&12?) ympätä. Noh tekivät noin, minkäs teet. Hieno hahmo ja tunnelma parantunut, mut odotukset tottakai oli kovat.

Olen syvästi pahoillani etten ole vielä vakuuttunut, tai loukkasin jotenkin sinua.
 
Ylös Bottom