Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pidän kyllä. En minä ainakaan enempiä odottanut, samaa hyvää. Ensimmäinen AC oli perseestä, mutta toisesta tykkäsin kuin hullu puurosta. Taisteluissa on kyllä ihan hukassa ja tuntuu että tulee paineltua nappeja ihan randomilla. Tuostakin pitäisi saada joku pirun boonus että mieluummin pakenee kuin teurastaa kaikki salanirhatun kohteen henkivartijat.
Taistelu on kyllä edelleen todella puuduttavaa. Edelleen olen sitä mieltä, että pelisarja on ylihypetetty, olkoonkin todella mahtava idea ja kultasuoneen iskenyt.
Venaillaan, ja countter, venailu ja countter, samasama... Ei oikeastaan kiinnosta edes koittaa paeta, kun kakkosessa yksi hikinen pikkukivi pudotti - ja jokainen osuu aina...Toki tässä en ole edes testannut, höhöö.
Taistelu on kyllä edelleen todella puuduttavaa. Edelleen olen sitä mieltä, että pelisarja on ylihypetetty, olkoonkin todella mahtava idea ja kultasuoneen iskenyt.
Venaillaan, ja countter, venailu ja countter, samasama... Ei oikeastaan kiinnosta edes koittaa paeta, kun kakkosessa yksi hikinen pikkukivi pudotti - ja jokainen osuu aina...Toki tässä en ole edes testannut, höhöö.
eka matsi takana... vähän oudolta vaikutti tuo multiplayer, tai sit en vaan tajunnu noita tutkia. sain vaan muutaman tapon matsin aikana ja kokoajan tuli puukkoa omaan selkään. kun tulee se punanen varotusnuoli niin eihän siinä ehdi enää karkuunkaan![]()
Pääseekö noita muistoja kokeilemaan uudestaan full syncin vuoksi jostakin?
Sanokaa mitä haluatte, mut taistelu on sitä samaa kuin ennenkin
Tähän toivoisin edelleenkin hieman parempia perusteluja! Kun kaikkien näkemieni videoiden ja juttujen perusteella taistelun voi hoitaa ihan erilailla kuin ennen(paljon hyökkäävämmin ja nopeammin). Voisitko perustella tarkemmin? Muuten tässä alkaa epäilemään omien aistihavaintojen pätevyyttä.
PS: Minulla ei sitten ole mitään sinua vastaan!