Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Miten ihmeessä taistelusta pääsee irtautumaan jos haluaa paeta ?
Vanha kikka taka vasemmalle. ;) Eli R1 + X ja karkuun.

Katossa juoskentelu riittää R1 pohjassa pitäminen, näin vältät turhat hyppyjen teko. Jos on enemmän taitoa niin R1 + X = katosta kattoon, lankaan päälle juoksua jne. :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Kertokaas onko tuo jalkajousen kanssa tähtääminen noin tönkköä eli ei voi pystysuunnassa tähdätä ja vaakasuunnassakin se hyppii isoja "askeleita" sivulle.
Harvoin sillä saa ketään tähtäykseen?
Olen pitänyt neliötä pohjassa kun tähtään. Siitä annettiin vinkkin mutta en kerennyt sitä lukea kun oli vain 1 s näytöllä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Femme Fatale - tehtävästä juttua

Mitähän helvetin järkeä on ottaa panttivangiksi tuo Lucrezia Borga kun vartijat siitä huolimatta hyökkää kimppuun ? Minun ymmärtääkseni panttivanki otetaan nimen omaan sitä varten (jos ei kiristä rahaa) että se on ikään kuin suojakilpenä pienentämässä vastustajan hyökkäämishaluja sen uhalla että jompi kumpi osapuoli satuttaa tuota panttivankia.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tänään tuli pelattua eittämättä omituisin matsi mitä olen nähnyt. Peli oli normaalissa Wanted-pelimuodossa, ja vastustajat olivat kaikki alle 15-levelisiä. Yhytin kohteeni heittämässä savupommia, ja sitten stunnaamassa toista metsästäjäänsä. Hyppäsin hänen niskaansa katolta, ja mitä ihmettä, kamerakulma oli oikea, mutta hyppäsin ohi?

Kenelläkään muulla sattunut tällaista?

sama juttu kävi minulle betassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Femme Fatale - tehtävästä juttua

Mitähän helvetin järkeä on ottaa panttivangiksi tuo Lucrezia Borga kun vartijat siitä huolimatta hyökkää kimppuun ? Minun ymmärtääkseni panttivanki otetaan nimen omaan sitä varten (jos ei kiristä rahaa) että se on ikään kuin suojakilpenä pienentämässä vastustajan hyökkäämishaluja sen uhalla että jompi kumpi osapuoli satuttaa tuota panttivankia.

Itellä se ainaki toimi tolla järkevämmällä logiikalla kunnes kala räpiköi irti otteesta ni rupes iskua sateleen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Itellä se ainaki toimi tolla järkevämmällä logiikalla kunnes kala räpiköi irti otteesta ni rupes iskua sateleen.

Itse pelasin eilen tuon kohdan ja alkoi ottaa pannuun tuo räpiköinti. Hyvä kun pääsi 5m eteenpäin niin johan taas kala räpiköi ja taas piti ottaa kiinni ja taka askelia tuli.

Kertokaas onko tuo jalkajousen kanssa tähtääminen noin tönkköä eli ei voi pystysuunnassa tähdätä ja vaakasuunnassakin se hyppii isoja "askeleita" sivulle.
Harvoin sillä saa ketään tähtäykseen?
Olen pitänyt neliötä pohjassa kun tähtään. Siitä annettiin vinkkin mutta en kerennyt sitä lukea kun oli vain 1 s näytöllä.

Itse itselleni vastaten eli sillä ei onnistu tähtääminen normaalisti kuin hyvällä onnella vaan pitää painaa L1:stä jotta valitsee kohteen ja sitten ampua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

On kyllä hauska tuo moninpeli. Tulee ihan PC:n (Steamissa julkaistu) The Ship - jota en koskaan päässyt tosin kokeilemaan - mieleen tuosta meiningistä. Ärsyttää vaan esim. Wantedissa, kun kaikki lähtee hyppimään katoille jahtaamaan toisiaan. Olis paljon hauskempi, kun ei tietäis yhtään kuka on murhaaja ja kuka on tavallinen tyyppi... Just tällasta menoa oli mulla ja kaverilla, kun tehtiin privaatti peli ja otettiin Manhunt.

Mut on tuo Manhunt randomeidenkin kanssa ihan kivaa. Ärsyttää vaan tollaset kauheet mestarit. Ja tuo on aika "kulunut" taktiikka, että koko vastajoukkue käveleskelee ympäriinsä koko ajan yhtenä joukkona. Kyllä siitä saa ekstra-pojoja ja näin, mutta ärsyttävän näköstä silti... Noita mestareita saa kyllä tapettua ihan hyvin, mutta sitten kun on ite saaliina, niin siinä ei auta mitkään taikatemput. Turvassa on ainoastaan joskus valepuvun kanssa, mutta sekin kestää varmaan vain jotain 15 sekuntia ja sitten latautuu kauheen kauan.

Ja mikä tuo on, että kun mennään peliin, niin tulee tuo "Waiting for Absergo agents X/6" tai vastaavaa ja X:n paikalla on joku luku (siis joku pelaajamäärä). Vaikka joskus siinä on 6/6, eli on jo tarpeeksi pelaajia, niin silti peli pysyy samassa "latausruudussa"..? Ärsyttävää muutenkin ootella kauheen kauan koko ajan. Mut onneks sit kun löytää pelin, niin ei tarvii enää ettiä uutta, vaan voi koko ajan pelata sillä samalla porukalla.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

On kyllä mahtava peli ja eritoten moninpeli aivan nannaa, mutta jäi yksi asia mietityttämään. Nimittäin, olen mennyt läpi pelin Sequence 1:n, mutta kun tänään tutkin trophylistaa, niin puuttui tuo trophy (Battle Wounds), joka tulee sen suorittamisesta. Kokeilin uudestaankin vetää läpi tuota, mutta ei kuulu trophya. Onko tässä nyt joku kikka, että Sequun tulee jatkoa vielä pelissä vai bugittaako pelini vaan?

Olisipa itsellä muuten sama juttu kuin Exectalla, että päästyäni peliin en enää joudu sieltä lähtemään ennen kuin itse haluan. Minä nimittäin, varsinkin jos kyseessä on Wanted-matsi, johon pääsen mukaan noin suurinpiirtein heti alkuun, lennän lähes poikkeuksetta ennen matsin loppua pihalle. Tämä on melko ärsyttävää, varsinkin jos level on noussut, kun tässä tapauksessa se ei tallennu. :mad:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

On kyllä mahtava peli ja eritoten moninpeli aivan nannaa, mutta jäi yksi asia mietityttämään. Nimittäin, olen mennyt läpi pelin Sequence 1:n, mutta kun tänään tutkin trophylistaa, niin puuttui tuo trophy (Battle Wounds), joka tulee sen suorittamisesta. Kokeilin uudestaankin vetää läpi tuota, mutta ei kuulu trophya. Onko tässä nyt joku kikka, että Sequun tulee jatkoa vielä pelissä vai bugittaako pelini vaan?
Tässä bugaa välillä trophyt joten joudut pelaan alusta jos haluut sen. Itellä bugas 3 trophyä ni sai ryynätä 4h et sai ne. :B
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Ei saakeli, koukutuin hetkeksi täydellisesti tohon nettipeliin, mutta nyt otin itteäni niskasta kiinni, että pitäähän se yksinpelikin joskus saada alta pois, kun tossa on uusia pelejä jo odottamassa. :D

.....mutta mitäs käykään, matkalla seuraavaan tehtävään tuleekin eteen noita hemmetin koukuttavia sivutekemisiä, esim. Borgia-towereiden polttamisia ja ei hemmetti kun pelkkien maisemienkin tiirailu on maittavaa puuhaa, ei taida tulla tästä eteenpäin menemisestä yhtään mitään. :p
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Kiva kiva... Bugitti toi download complete trophy... että sinne meni vissin se mahollisuus saaha platina tästä pelistä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Kiva kiva... Bugitti toi download complete trophy... että sinne meni vissin se mahollisuus saaha platina tästä pelistä.
Voin arvata miten vatuttaa. Itselläkin bugaa tuo ekan sequencen läpimenotrophy, mutta se on kyllä pikkujuttu tohon verrattuna. :( Saisivat kyllä tekijät edes jotenkin yrittää korjata tuon probleeman.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Bugitti toi download complete trophy...

Muutama kaverini valitti samaa, mutta useimmilla heistä tuo tuli, kun olivat lvl 50:sinä pelanneet vielä muutaman matsin. Voisi toimia sinullakin ;)

Tervetuloa foorumeille muuten! :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Voiko tässä muuten kopioida tuota Story Moden eka saveslottia toiseen slottiin? Kun ollaan pelattu tota peliä pääsääntöisesti kahdestaan, mutta toinen lähti viikoks reissuun niin ite vois pelata ja toinen jatkaa siitä mihin nyt jäätiin. Vai onnistuuko tuo mitenkään?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

vähän turhan usein tulee tossa online pelissä tuo, että se jää jumimaan siihen "waiting for abstergo agents" valikkoon, vaikka pelaajia olisi 6/6 tai 8/8. Harmittaa kyllä, koska on hauska peli onlinessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tänään meni tarina läpi. Juttua juonesta spoilereissa:

Olipas töksähtävä lopetus, kun sitä naikkosta vaan tökättiin mahaan. Jei. Ja lopputeksteissä jotkut Abstergon(?) tyypit puhuivat, että "We're losing him, plug him back in the Animus" tai jotain tollasta, niin siksi se peli jatkuikin edelleen siellä Ezion ajassa. Joten varmaan ne Abstergon tyypit nappas taas Desmondin ja laittovat sen Animukseen ja homma jatkuu sit AC III:ssa. Tässä oma näkemys asiaan. :D

Ja tolla Apple of Edenillä oli kyllä tosi tylsää temppuilla niissä viimeissä tehtävissä. Tehtävät tuntu muutenkin kauheen päälleliimatuilta siinä loppuvaiheessa peliä. Sequence 7:ssa oli kyllä hyvää settiä se Colosseum-näytelmä ja sitten jossakin aiemmassa Sequencessa se Castello Crashers -tehtävä oli huippu.

Ja nyt on jo Roomaa 98 % uudelleenrakennettu, kaikki sulat kerätty, koko veljeskunta täynnä assasiineja (eli level 10 -tyyppejä), ja nyt jo jotain 93 Borgia lippua kerättynä, huomenna loput... Sit moninpelin kimppuun ja keräämään loput trophyt.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Itellä onnyt toi yksinpeli 100% läpi eli kaikki liput ja muut kerätty, rooma kokonaan uudelleenrakennettu ja kaikki tehtävät 100% synchillä. Multissakin oon jo 50lvl. Paria online trophyä ei vaan millään meinaa saaha, nimittäin role modelia, abstergo employee of the monthia ja strong closeria (jonka olen kyllä kerran saanut tehtyä mutta trophy bugitti...). Eikä niitä enään oikeen jaksa yrittääkään joten hommaan ne sitten joskus kun löytyy porukkaa boostaamaan ne.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Nyt tarttis apua...
Lippuja olen keräämässä ja yksi lipuista on hankalassa paikassa. Se paikka on kartan ihan alareunassa keskellä olevan Borgian alueella (karttahan on jaettu noihin alueisiin. yhdessä alueessa yksi torni...). Ton edellä mainitun alueen vasemmassa laidassa on korkeampi alue jossa on lippu ja aarre. Sinne johtaa katkennut silta muttei ole arkkitehtia missään. Olen kokeillut joka paikasta sinne kivuta muttei onnistu.

Nyt on siis jo Rooma 100% uudelleenrakennettu, kaikki höyhenet, kaikki tornit tuhottu jne.
 
Ylös Bottom