Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Jos puhut nyt siitä akveduktista, niin sun pitää tuhota eka se borgia torni, ennen kun se arkkitehti ilmestyy sinne.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Jos puhut nyt siitä akveduktista, niin sun pitää tuhota eka se borgia torni, ennen kun se arkkitehti ilmestyy sinne.

Kyllä arkkitehdit hengailevat korjattavien pylväiden kohdalla vaikkei tornia olisi vielä poltettukaan. Eivät vain suostu korjaamaan ennen sitä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Pidät R1:stä ja X:ää pohjassa, niin hevonen hyppää yli automaattisesti.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Pidät R1:stä ja X:ää pohjassa, niin hevonen hyppää yli automaattisesti.

Aiemmissa osissa kyllä mutta Brotherhoodissa ei tolla X:llä ole väliä. Pelkkä R1 vaan riittää.

Pääsin nyt sinne tasanteelle ja kyllä sinne hypättiin hevosella. Tiedän myös miksen aikaisemmin päässyt sinne: yritin silloin hypätä siitä yli war horsella (panssari päällä) joka on normaalia hitaampi. Kun otin normaalin se hypäsi heti yli.

Nyt toinen pulma. 90/101 Borgia-lippua löydetty. Noita 11 puuttuvaa ei löydy kartasta vaikka melestäni kaikki flag-kartat olen maalareilta ostanut. Miksi?

E: Joo, selvitin ton lippu pulman. Noi puuttuvat 11 on jossakin sivutehtävässä tyyliin lair of romulus jne.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Perkele että harmittaa toi ruudunpäivitys yksinpelissä, jos juoksee kaupungilla tai hyppelee katoilla niin alkaa tahmaamaan. oon asentanut pelinkin pari kertaa uudestaan mutta eipä auttanut, pleikkarissakaan en usko vian olevan koska muut pelit kyllä toimii.

Moninpeli toimii kyllä moitteetta, mutta kyllä tota yksinpeliäkin ois kiva tahkota. ärsyttää vaan toi tahmailu niin paljon että ei pysty pelaan:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tuo stunnaus on kyllä mahdotonta ilman smokea :D Itse en ole onnistunut ilma sitä kertaakaan... Pitääkö stunnattava ottaa targetiksi ennen kuin edes voi stunnata? Hjelppiä, kiitos :cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tuo stunnaus on kyllä mahdotonta ilman smokea :D Itse en ole onnistunut ilma sitä kertaakaan... Pitääkö stunnattava ottaa targetiksi ennen kuin edes voi stunnata? Hjelppiä, kiitos :cool:

Meinaatko moninpelin LURE hommaa? Jos tarkotat tätä, niin tekisi kyllä itseäki mieli tietää miten se toimii. Ei tunnu koskaan onnistuvan vaikka kuin näpyttää ympyrää tappajan lähestyessä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Perkele että harmittaa toi ruudunpäivitys yksinpelissä, jos juoksee kaupungilla tai hyppelee katoilla niin alkaa tahmaamaan. oon asentanut pelinkin pari kertaa uudestaan mutta eipä auttanut, pleikkarissakaan en usko vian olevan koska muut pelit kyllä toimii.
...

Kummallista, että mä en oo ainakaan huomannut mitään sen huomattavampaa nykimistä. Välillä on saattanut hetken tahmata, mut ei sen enempää. Ehkä sun Pleikkaris ylikuumenee ja sen takia peli pätkii herkemmin?


Tuo stunnaus on kyllä mahdotonta ilman smokea :D Itse en ole onnistunut ilma sitä kertaakaan... Pitääkö stunnattava ottaa targetiksi ennen kuin edes voi stunnata? Hjelppiä, kiitos :cool:

Stunnaaminen onnistuu ilman lukittamistakin. Meet vaan pahaa aavistamattoman jahtaajat vierelle ja painat ympyrää, kun kuvake ilmestyy vihollisen pään päälle. Mutta jos on tollanen 1vs1-tilanne, niin tappo ounaa melkein aina stunnin, joten stunnaus kannattaa tehä vain joko vihulle, joka ei tiedä, että sä oot siinä, tai sit smoke bombien kanssa.


Meinaatko moninpelin LURE hommaa? Jos tarkotat tätä, niin tekisi kyllä itseäki mieli tietää miten se toimii. Ei tunnu koskaan onnistuvan vaikka kuin näpyttää ympyrää tappajan lähestyessä.

Lure? Lure on kylläkin yksi noista Bonuksista, joita voi moninpelissä saada ja niistä saa eri määriä pisteitä. Lure on sellanen bonus, että sä oot esim. jonkun ihmisjoukon keskellä ja sun jahtaajas on lähellä, mut se tappaakin sun sijasta jonkun tekoälyn ohjaaman hahmon, jolla vain on sama skini kuin sulla. Ja tämän täytyy tapahtua siis lähellä (jahtaajan kompassin pitäis olla 'kokonainen' eli kuuluu ne sydämen tykytykset).
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Huomenissa tulee jotain uutta ilmasta ladattavaa storeen. Tänään tullu joku update mikä poistaa ongelmia pelistä.:confused:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Üpdate info spoilereissa
Fixes (MP)
Sometimes players may remain stuck during matchmaking (game never starts)
In extremely rare occasions, a crash may occur if another player of the same session quits while another player is loading the map at the exact same time
When joining a session In Manhunt, in the chased team, you may have a sound present during the entire session

Fixes (Singleplayer)
The player may remain stuck in the present optional (2012), in a spawning loop in Monterigioni, while interacting with the Animus (Animus Bug)
Using fast travel towards Northern Campagna may result in Ezio getting continuously desynchronized
Sometimes a bug can occur that prevents the player from unlocking any additional Trophies (Trophy Bug)
On rare occasion, if the player changes their outfit at the completion of a mission, they will respawn in the same world, being stuck, without any possibility of returning to Rome

"Ilmainen ladattava lisäsisältö Animus Project Update 2.0 sisältää uusia ominaisuuksia, uuden kartan ja haastavampia tehtäviä. Pienza Map -nimisessä kartassa on sopivat puitteet vapaaseen temmeltämiseen saalistajien ja saalistettavien joukossa. Uudessa Chest Capture -nimisessä pelimuodossa joko puolustetaan arkkua tai yritetään saada se joukkueellensa. Kummatkin tiimit koostuvat kolmesta pelaajasta ja molemmilla joukkueilla on tutka apunaan.
Animus Project Update 2.0:ssa on lisäksi Templar Score -niminen pistelaskusysteemi, jota päivitetään viikoittain. Rekryytit jaetaan kymmeneen eri kategoriaan Templar Graden perusteella, ja pisteet lasketaan viimeisten neljän viikon ajalta." -Livegamers
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Onko tuo omien Profile settien katoaminen Moninpelistä poistuessa tämän pätsin mukana tullut "ominaisuus", vai olenko minä ainoa jolla on kyseinen ongelma?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En oo ikinä tähän sarjaan sen tarkemmin syventynyt. Pari kuvaa joskus nähnyt, en siis edes videota. Nyt ku tää uusin osa ilmesty, niin kaupassa kattelin kantta, ja takakannen kuvat näytti jälleen et ei vois vähempääkään kiinnostaa. En lukenu ees tekstejä.

Noh, eipä tuu pelilehtiä tms myöskään luettua, mut Moontv.fi:n Gamer tulee aina katottua kun on loistavaa läppää, eikä niin väliä vaikka arvostelussa ois peli joka ei kiinnostais.

Noh, sen ku katoin ni hämmästys oli suuri:
- Pelissä ollaan Roomassa (olen käynyt Roomassa, ja osaan sen kadut lähes ulkoa, ja lähellä sydäntä koko kaupunki), joten Rooma kiinnostaa jo siinä vaiheessa kun se edes mainitaan.
- En ole oikeestaan tiennyt, edes millaiseksi olen kuvitellut tämän pelin. En kuitenkaan missään nimes "hiekkalaatikkopelissä", jossa voi kiipeillä katoilla tms.
- Jotenki olin siinä uskossa, et nää on semmosia ihan täysin yliluonnollisia pelejä alusta loppuun, jossa taistelut käydään vuoropohjaisesti, semmonen ei kiinnostais ollenkaan.

Nyt kun tänään pelin sain ja ehdin tunnin puoltoista sitä pelailemaan niin kyllä Gamerin arvostelussa saatu kuva vain vahvistui, tämähän on just peli mun makuun. Ihan mahtavaa menoa ja fiilis on loistava. Grafiikkakin on hyvää.

Taitaa nuo pari muuta tänään tullutta peliä jäädä hyllyyn odottamaan, ja pelaillaan tätä vähän enemmänkin kunhan ehtii.



Ei sais aina olla niin älyttömän ennakkoluuloinen kaikkea kohtaan, vaan rohkeasti katsoa edes youtubesta pelivideota. Trailereistakaan ei saa mitään kuvaa yleensä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En oo ikinä tähän sarjaan sen tarkemmin syventynyt. Pari kuvaa joskus nähnyt, en siis edes videota. Nyt ku tää uusin osa ilmesty, niin kaupassa kattelin kantta, ja takakannen kuvat näytti jälleen et ei vois vähempääkään kiinnostaa. En lukenu ees tekstejä.

Noh, eipä tuu pelilehtiä tms myöskään luettua, mut Moontv.fi:n Gamer tulee aina katottua kun on loistavaa läppää, eikä niin väliä vaikka arvostelussa ois peli joka ei kiinnostais.

Noh, sen ku katoin ni hämmästys oli suuri:
- Pelissä ollaan Roomassa (olen käynyt Roomassa, ja osaan sen kadut lähes ulkoa, ja lähellä sydäntä koko kaupunki), joten Rooma kiinnostaa jo siinä vaiheessa kun se edes mainitaan.
- En ole oikeestaan tiennyt, edes millaiseksi olen kuvitellut tämän pelin. En kuitenkaan missään nimes "hiekkalaatikkopelissä", jossa voi kiipeillä katoilla tms.
- Jotenki olin siinä uskossa, et nää on semmosia ihan täysin yliluonnollisia pelejä alusta loppuun, jossa taistelut käydään vuoropohjaisesti, semmonen ei kiinnostais ollenkaan.

Nyt kun tänään pelin sain ja ehdin tunnin puoltoista sitä pelailemaan niin kyllä Gamerin arvostelussa saatu kuva vain vahvistui, tämähän on just peli mun makuun. Ihan mahtavaa menoa ja fiilis on loistava. Grafiikkakin on hyvää.

Taitaa nuo pari muuta tänään tullutta peliä jäädä hyllyyn odottamaan, ja pelaillaan tätä vähän enemmänkin kunhan ehtii.



Ei sais aina olla niin älyttömän ennakkoluuloinen kaikkea kohtaan, vaan rohkeasti katsoa edes youtubesta pelivideota. Trailereistakaan ei saa mitään kuvaa yleensä.

Kuulostaa niin paljon siltä miltä meikäläiseltäkin tuntui ennenkuin pelin lopulta päädyin ostamaan. Jostain syystä AC:t ovat menneet ihan ohi suun ja sen myötä, nyt näin jälkikäteen arvioituna, monia nautinnollisia pelituntejakin. Tässä Brotherhoodissa riittää ainakin omasta mielestäni todella hyvin ja paljon pelattavaa. Itselläni taitaa olla noin 18h takana eikä peli ole edes puolessavälissä (~41% läpi). Joko olen hidas etenijä tarinallisesti tai pelissä todella on erittäinkin paljon tekemistä, itse kallistuisin tuohon jälkimmäiseen.

Katsotaan tämän jälkeen josko aiemmatkin versiot pitää vielä alelaareista haalia ja pelailla läpi :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En ole kyseistä sarjaa koskaan pelannut mutta paljon hyvää olen kuullut: mutta sitten kysymykseen: Kannattaako ostaa AC:II vai hypätä suoraan tähän että missaanko paljonkin juonesta tai jostain muusta? Koska tietysti odotan että Brotherhoodissa on parempi pelattavuus ja graffat ja muut.
Vai ostanko suosiolla molemmat?(rahatilanne ei ole kauhean hyvä) Mutta mieluiten kuitenkin niitä mielipiteitä kumman ostan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En ole kyseistä sarjaa koskaan pelannut mutta paljon hyvää olen kuullut: mutta sitten kysymykseen: Kannattaako ostaa AC:II vai hypätä suoraan tähän että missaanko paljonkin juonesta tai jostain muusta? Koska tietysti odotan että Brotherhoodissa on parempi pelattavuus ja graffat ja muut.
Vai ostanko suosiolla molemmat?(rahatilanne ei ole kauhean hyvä) Mutta mieluiten kuitenkin niitä mielipiteitä kumman ostan.

Oma mielipide: Ehdottomasti kannattaa pelata Assassin's creed 2 ennen Brotherhoodia. AC:Broherhood jatkuu sekunnilleen siitä mihin kakkonen jää. Pieni, about minuutin kestävä alkuvideo ei todellakaan kata kaikkea. Ja mielestäni kakkonen oli yhtä hyvä kuin Brotherhood, ellei jopa parempi.

Ja jos rahatilanne on heikko ja tykkäät lukea kirjoja(englanniksi), niin voisin myös suositella Assassin's creed 2:sta tehtyä suorakäännös-kirjaa eli tätä: Assassin's Creed (9780141046303) - Ubisoft Entertainment, Oliver Bowden - Kirjat - CDON.COM
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

No joo, ei rahatilanne niin huono ole mutta muutakin ps3 kamaa olisi ostettavissa mutta eihän tuo AC:II maksa tuohon lisää kuin 15€ joten molemmat taitaa mennä ostoon.
 
Ylös Bottom