Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Pidin valtavasti AC2:sta, mutta jotenkin tuntuu, että tämän gameplay mekaniikat ovat suoraan siitä lainattu. Videoista onneksi näkyy,että pelissä on jotain uuttakin. Eniten silti pelottaa että peli tulee entistäkin helpommaksi. AC2:ssa tämä oli minusta pelin suurin ongelma.

Hype tuntuu minun kohdaltani menevän tässä pelissä ohi, mutta oikeastaan se ei haittaa. En ainakaan pety.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

AC2:han oli ihan mahtava... Pari viikkoa sitten päätökseen. Alkuun pelkäsin pelin olevan silkkaa hiiviskelyä ja hiippailua, oma pelitaktiikka kun on kimppuun ja rytinällä. Hyvä traileri, lisätään peli must-hankintalistalle.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Miksi hevosten täytyy yhä olla tuollasia mohloja?
Kiitos RDR:n, ACn hepat on ihan epäluonnollisen kokoisia. (Joo, tiedän että on eri pelit mutta kuitenkin...) Ja tässä Brotherhoodissa kun mustangeja käytetään enemmänkin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ei mua ainakaan kakkosessa hevosten koo haitannut, vaan se ratsastuksen tuntu RDR-rähinöinnin jälkeen. :p
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ei mua ainakaan kakkosessa hevosten koo haitannut, vaan se ratsastuksen tuntu RDR-rähinöinnin jälkeen. :p

Joon toi liikkuminen myös vähän könkkö hevosella...


Onko mitään tietoa tuleeko tähänkin sivutehtäviä, jos niin millaisia ja kuinka paljon?
Laitan varoiksi spoilereihin: LIITTYY E3 DEMOON
Siinä demossa kun Ezion Monteriggionin villa tuhoutuu kokonaan(?) niin onkohan Brotherhoodissa mitään "kotia"? Että voisi parannella ja sieltä saisi raha yms.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Joon toi liikkuminen myös vähän könkkö hevosella...


Onko mitään tietoa tuleeko tähänkin sivutehtäviä, jos niin millaisia ja kuinka paljon?
Laitan varoiksi spoilereihin: LIITTYY E3 DEMOON
Siinä demossa kun Ezion Monteriggionin villa tuhoutuu kokonaan(?) niin onkohan Brotherhoodissa mitään "kotia"? Että voisi parannella ja sieltä saisi raha yms.

Vastaus spoiler-kysymykseesi: Rooma. Netistä löytyy helposti, ei tarvitse kaikkea nippelitietoa täällä kysyä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Siis Roomalle tehdään noita mitä tuossa mainitsin???

Spoileria, mutta niinhän ne kaikki.

Roomaan tultuaan Ezio valtaa Tiber Island:in, jonne hän sijoittaa assassiinien veljeskunnan uuden tukikohdan. Tällä hetkellä ei tiedetä, voiko tätä rakennusta kehittää, mutta Ezion värväämät assassiinit ainakin siirtyvät sinne harjoittelemaan.
Tuohan menee lisäksi niin, että Ezio alkaa vähitellen vallata Roomaa Borgioilta takaisin, ja kun hän saa jonkin korttelin takaisin haltuunsa, niin niitä voi ainakin kehittää, eli samaan tapaan kuin Ac2:sessa, kauppojen tarjonta paranee yms.

Toivottavasti auttoi edes vähän :P
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Games On Net :: General News: Interview: Assassin's Creed: Brotherhood

Hyvin kiinnostava haastattelu. KAIKKI TE JOTKA PIDITTE AC 2:STA LIIAN HELPPONA: kehittäjät ovat kuulemma tehneet pelistä vaikeamman... mutta samalla myös helpon(perinteinen mainoslause).

Kehittäjä sanoo myös, että siinä missä Assassin's Creed 2:sessa vei noin 30-35 tuntia saada 100%, Assassin's creed Brotherhoodissa sama tulee viemään 50-60 tuntia YKSINPELIN OSALTA. Sivutehtäviä on kuulemma uskomaton määrä ja erittäin monipuolisesti.

Variaatiota ja kestoa tullaan siis saamaan melko varmasti. Kehittäjillä näyttää olevan sellainen asenne, että pelin kesto takaa hyvät myynnit(manitsivat esimerkkinä Modern Warfaren(moninpelin osalta siis)). Mainostusta kului pelin jättimäiseen kokoon. Toivottavasti tällainen tekninen "100 tehtävätyyppiä ja 100 tuntia pelattavaa" panostus ei vie peliltä sitä tunnelmaa ja henkeä.

Joo, pakkohan sitä on vähän kyseenalaistaa, koska häpeäkseni tunnustan: olen hypen kourissa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Kyllähä tuo HYPE itelläki on taas aika korkealla tän pelin osalta. Kovasti pidin Ac ykkösestä ja kakkosesta, joten kovat on odotukset tähän Brotherhoodiin. Moninpeli kuulostaa mielenkiintoiselta, juoni ja mystiikka pelisarjassa on upeaa ja itse pelaaminen täyttä rautaa. Mua on aina kiehtonu kaikki pelit joissa pääsee oma sisäinen ninja vauhtiin. Pitihän se tuo AC kakkonen lainata kaverilta että ehtii kerran verestää muistoja läpipeluun merkeissä :D Kun tuli tuo oma versio myytyä pois muutama viikko sitten.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Kehittäjä sanoo myös, että siinä missä Assassin's Creed 2:sessa vei noin 30-35 tuntia saada 100%, Assassin's creed Brotherhoodissa sama tulee viemään 50-60 tuntia YKSINPELIN OSALTA. Sivutehtäviä on kuulemma uskomaton määrä ja erittäin monipuolisesti.

Voikohan noin suurta aikaeroa huijata? Tuskin, mutta huomaa että höyhenet, liput ja aarrearkut vievät varmaan aika paljon aikaa. Lisäksi voisin kuvitella että (SPOILER) nuo Eziota metsästävät "erikoisjoukot" lasketaan 100% suoritukseen, olihan Ac1:sessäkin niitä temppeliherroja, joita saattoi "kerätä".

Mutta pitkä tarina on silti varmasti, hyvä niin, koska multiplayer ei iskenyt kovasti. Saavat lisätä erittäin paljon, että pääsisivät sinne MW2:sen tasolle. Niinkuin jo sanoin, toivottavasti erikoisvoimia saadaan lisää, ja että MP pysyisi suurinpiirtein tasapainossa, niinkuin beta ainakin oli. esim. Kuulin eräästä taidosta, joka luultavasti tulee peliin, ja saattaa aiheuttaa joissakin (minussa) ärtymystä. Ja sehän on:

Heittoveitset, jotka hidastavat kohteen juoksua. Ei tässä mitään, suurin harmi on se, että ne toimivat myös samalla tavoin kuin Ac1- ja Ac2:sten vartijoiden heittelemät kivet, eli ne pudottavat kohteen, jos tämä yrittää kiivetä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Heittoveitset, jotka hidastavat kohteen juoksua. Ei tässä mitään, suurin harmi on se, että ne toimivat myös samalla tavoin kuin Ac1- ja Ac2:sten vartijoiden heittelemät kivet, eli ne pudottavat kohteen, jos tämä yrittää kiivetä.

Oma mielipiteeni tästä "eräästä taidosta" joka saattaa tulla peliin.
Mielestäni ok, JOS niillä osuminen on tarpeeksi vaikeaa. Mikäli riittää target lock ja napin näpäytys niin silloin menee maku, kun ei kerkeä kiipeämään enään mihinkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Jotta keskustelu ei menisi pelkäksi spoilerisodaksi, muistutan taas yhdestä ihan pienestä asiasta, joka parantaa lukukokemusta huomattavasti. Yllä oleva viesti on malliesimerkki siitä, miten EI pitäisi vastata.

Lisätkää ennen spoileria pieni kuvaus siitä, mitä spoilerin alta löytyy!

Esimerkiksi näin:

<paljastus AC2:n loppuratkaisusta> // HUOM! ESIMERKKI ON TÄYSIN FIKTIIVINEN!

Da Vinci onkin Ezion isä!

Ja sama juttu tietysti, kun vastaa toisella spoilerilla. Näin muiden on helpompi pysyä kärryillä, mistä siellä napin alla keskustellaan ja kannattaako sinne edes kurkata.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Vaikka beta onkin jo päättynyt, Ubisoftilta kerrotaan, mitä kaikkea betan jälkeen ollaan korjattu/parannettu/lisätty.

Improvements / Fixes:
* Improved Matchmaking
* Improved Voice Chat
* Improved Lock Mechanism
* Improved Stun
* Improved Climbing Control
* Improved Sound
* Improved Kill Cams
* Improved Scoring Display
* Improved End Game Screen
* Improved Rematch

Added Features:
* New Group Lobby System
* Teammate Indicators in Alliance Mode
* Pursuer Proximity Sound
* Gun and Firecrackers Crowd Reaction
* Player Levels in Player List
* Team Score in Menus

Suurensuurta kristallipalloa ei tarvinne ennustaakseen, etteivät korjaukset suinkaan tuohon jää, vaan pelin julkaisun jälkeenkin hiominen jatkuu.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

* Improved Lock Mechanism
* Improved Stun


Näistä kovasti valitettiin, niin onneksi tajusivat fiksata ne. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Parasta:

* Improved Voice Chat

* Improved Stun

* Improved Kill Cams

* Pursuer Proximity Sound

* Player Levels in Player List


Sillä hetkellä kun joku rupesi hää- ja joululauluja laulamaan -KORJAUS: kirkumaan- kimeällä äänellä keskellä ottelua, päätin että mute-mahdollisuus tai ei moninpeliä lainkaan :rolleyes:

Improved Stun ja Pursuer Proximity Sound yhdessä saattavat tehdä koko touhusta liian helppoa kohteelle, tosin.
 
Ylös Bottom