Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ja ennakkovaraajille. Ainakin Gamestopissa eilen lykkäsivät koodia kouraan.
Koodilla beta ei maagisesti ilmesty Storen valikoihin, vaan sen "näkee" vasta koodin syöttämisen jälkeen. Storen valikoimissa betan näkee tällä hetkellä PlayStation Plus -kategorian alta, ja sen voi ladata vain Plus-jäsenenä. Latauskoodit ovat sitten asia erikseen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Mukavaa on kyllä pelailla tätä peliä. Mukavaa vaihtelua bad companyyn tai modern warfareen verrattuna. Itse olen nyt levelillä 15.:)
Eniten häiritsee ehkä toi pelaajien tapa pelata peliä. Monet vain juoksentelevat katoilla, eikä hiippailusta ole sitten nimeksikään. Itse yritän Hidden Gunilla ehkäistä tälläistä jatkuvaa kiipeilyä.

Muutaman parannuksen tähän voisi silti vielä tehdä. Esim:
-Falling damage. Ärsyttää kun joku takaa-ajon aikana vain hyppää katolta alas ilman mitään seurauksia...
-Tappoiskun matka pitäisi ainakin puolittaa. Tulee mieleen MW2:sen commando, joka pomppaa 50 metrin päästä ja työntää tikarin niskaan.
-Stunnin käyttöä voisi helpottaa. Itse olen vain kerran onnistunut sitä käyttämään ilman smokea.
-Rikkaampi äänimaailma. Peli on vaan niin mielettömän hiljainen.


PS. Onko kellään muulla vaikeuksia löytää pelaajia? Itse yritin eilen monta kertaa ja vain kolmen aikoihin pääsin pelaamaan. Uutta kenttää en vielä päässyt edes kokeilemaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Storen valikoimissa betan näkee tällä hetkellä PlayStation Plus -kategorian alta, ja sen voi ladata vain Plus-jäsenenä.

Sehän siinä onkin kun olen plus jäsen mutta betaa ei siellä ole ollenkaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Sehän siinä onkin kun olen plus jäsen mutta betaa ei siellä ole ollenkaan.
Siinä tapauksessa se on otettu jo pois jakelusta. Tough luck, myöhästyit.

Toinen vaihtoehto on, että sitä ei näytetä ollenkaan alle 18-vuotiaille.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Monet vain juoksentelevat katoilla, eikä hiippailusta ole sitten nimeksikään. Itse yritän Hidden Gunilla ehkäistä tälläistä jatkuvaa kiipeilyä.

Itsekkin olen päätynyt tätä käyttämään kaikkiin juoksijoihin, kannattaa ampua kun on ilmassa, saa vielä vähän extra pisteitä.

Itse betasta, minuun tämän tyyppinen moninpeli kyllä iskee ja kovaa. Hauskaa voittaa matseja ilman että on eniten tappoja. Sellaiset matsit on parhaita missä ihmiset käyttävät oikeasti aikaa ja miettivät mitä tekevät, onneksi olen suhteellisen monta sellaista matsia kokenut. Toisaalta saman verran tullut koettua niitä missä porukat tosiaan vain juoksentelee ja hyppii katolla, siinä on ärsyttävän vaikea itse yrittää maanpinnassa hitaasti metsästää.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Tämän saattavatkin jo kaikki tietää, mutta moninpeliin julkistettiin vähän aikaa sitten uusi hahmo; Footpad, joka käyttää aseinaan kahta tikaria. Mies muistuttaa Ac2:sen varkaita.

Kiinnostavana yksityiskohtana Mr. Footpad näyttäisi ryöstävän (tämä ei siis ollut aitoa pelikuvaa, vaan traileri) Barberilta jotakin, jonka jälkeen Barber lähtee Footpadin perään. Mahtaako tämä olla vihjaus uudesta pelimuodosta, vai vaan tarkoitettu korostamaan Footpadin varkaan roolia?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

"Ubisoft Nordic To all you ACB Beta testers: The objective to unlock the Alliance mode has been set! You will need to cumulate a total of 5 million abilities used. The good news is that you’re currently very close to that number, so keep on playing, use and abuse of smoke bombs, morphing and other cool abilities and you will be be able to unlock the Alliance mode REALLY soon!" Jännä juttu!
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

"Ubisoft Nordic To all you ACB Beta testers: The objective to unlock the Alliance mode has been set! You will need to cumulate a total of 5 million abilities used. The good news is that you’re currently very close to that number, so keep on playing, use and abuse of smoke bombs, morphing and other cool abilities and you will be be able to unlock the Alliance mode REALLY soon!" Jännä juttu!

On muuten aika omituinen tapa antaa uusi pelimuoto. Mitä tuossa Alliancessa sitten tehdään? Pelaajat jaetaan kahteen joukkueeseen, mutta tekemään mitä?

Ai niin, huomasin juuri tuosta eräästä Leonardon laitteesta, pistetään nyt spoilereihin kuitenkin.

Leonardon lentohäkkyrä, Youtuben trailerissa huomasin kun joku oli kommentoinut asiasta; laitteessa Ezion pään yläpuolella on nyt näemmä pieni kanuuna, heh.
 
On muuten aika omituinen tapa antaa uusi pelimuoto. Mitä tuossa Alliancessa sitten tehdään? Pelaajat jaetaan kahteen joukkueeseen, mutta tekemään mitä?
Pelaajat jaetaan kolmeen kahden hengen joukkueeseen ja nämä sitten yrittävät teilata toisiaan wantedin tapaan. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Tuosta uuden pelimuodon julkistuksesta tulee mieleen, kun Battlefield 1943:ssa julkaistiin uusi pelimuoto/kartta kun joku tietty tappo-määrä ylittyi.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Dilledong! "Ubisoft Nordic ACB Beta testers: The Alliance mode has been unlocked! Cooperative mode: 3 teams of 2 players. Session ends if a team loses all its players."
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Assassin's Creed: Brotherhoodin trophy-lista on paljastunut ja sieltä bongasin tämän yhen trophyn, jonka käänsin sitten morsesta englanniksi. Tässä tämä trophy, joka ei vielä paljasta mitään:

.. .- -- .- .-.. .. ...- .
Solve all of Subject 16's Puzzles



Ja tässä taas englanniksi tuo morse (MAHDOLLINEN SPOILERI JOILLEKIN, trophy ei kuitenkaan ole salainen, joten kuka vain voisi huomata sen heti siellä listassa, eri asia sitten meneekö kääntämään sen morsesta englanniksi):

.. .- -- .- .-.. .. ...- . = IAMALIVE

Hmm, mielenkiintoista. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

.. .- -- .- .-.. .. ...- .
Solve all of Subject 16's Puzzles

Eih, vihasin näitä Ac2:sessa, ainoana boonuksena se että toivat lisää taustaa assassiineille.

Aikamoista spoileria tulossa, kun noista trophyistä kerran herää kaikenlaista ajatusta.

-Kaboom!- ja muut saman sarjan trofeet.
Elikkä näitä tankkeja sun muita nähdään siis myös vihollisina? Mielenkiintoista ;)

-Capture the Flag: Remove all Borgia flags in Rome.
Lisää keräilyä höyhenten hengessä! Itse asiassa niitä oli loppujen lopuksi aika hauskaa kerätä.

-In Memoriam: Collect all the feathers.
Ohoh, kyllä näitäkin siis näemmä löytyy.

-Dust to Dust: Find 1 Artifact in the Present.
Tämä tarkoittaa siis että Desmondkin pääsee siis nyt kiipeilemään, jes.

-Download Complete: Reach Level 50.
Toivotaan että nuo betasta "puuttuvat" 30 viimeistä leveliä eivät ole täynnä tasoja, joista ei saa mitään uusia taitoja yms.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

...

-Dust to Dust: Find 1 Artifact in the Present.
Tämä tarkoittaa siis että Desmondkin pääsee siis nyt kiipeilemään, jes.

...

Kyllä AC II:ssakin pystyi Desmondilla yhtälailla kiipeilemään siellä varastorakennuksessa.
 
Ylös Bottom