Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Sinänsä sääli, olisi ihan hyvä, että pystyisi omaa seuraajaakin vahingoittamaan/tappamaan ja sitä kautta saamaan pisteitä.

Sääli sinäänsä, mutta nyt joutuu tehdä töitä karistaakseen niskassa olevan muuten. Ja minusta lisää tasavertaisuutta, eli toisin ilmaistuna minäkin voin esim sinulle pärjätä tässä pelissä. Homma kun menee näin, niin kuvittelisin, että pelaajien tasoerot hivenen pienenee kun ei aivan ole reflekseistä kiinni kumpi puukottaa nopeammin ;)

Ja tosiaan tappajan kynsistä karkaamisesta saa pisteitä ja perässäsi voi olla vissiin vaikka 3 tappajaa yhdellä kertaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Siellä kynittiin kana kyllä viimeistä hyöhentä myöten. Raaka meno ja turhan epämääräiset liikkeet paljastavat sinut väkijoukosta. Paras paikka tähystellä on katolta ja siellä tuntuukin väliin olevankin ruuhkaa. Todella paranoidista puuhastelua; viattomasti penkillä jo pitkään istunut olikin odottanut vain sitä hetkeä kun kävelet ohi.. Valeasua voi käyttää aikarajan puitteissa hämäämään sinua jahtaavia, myös ryhmissä kulkeminen auttaa - siviiliuhreista kun sakotetaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

On kyllä paras moninpeli mitä olen pelannnut ja tämä on vasta beta. Tässä on todella erillainen fiilis, kun jossain räiskintäpelissä tms. Itse suurena AC-fanina arvostan todella sitä, että pelattavuus toimii yhtä hyvin kuin yksinpelissäkin. Pelisysteemi toimii todella hienosti: itse yrittää mahdollisemman hitaasti ja hiljaisesti lähestyä kohdetta, mutta samalla pitää olla varuillaan ja välillä tehdä pieniä juoksupätkiä. Todella hyvä fiilis tulee siitä, kun saa tapettua oman kohteensa 'inqognito' tai siitä, kun pääsee pienin ajojahdin jälkeen karkuun vaanijaltaan. Turhauttavinta on taas se, että sille ei pysty tekemään mitään, kun itse joutuu salamurhan kohteeksi. Nyt kun saisi vielä hyvää suomalaista peliseuraa eli jos peliseura kiinnostaa lisätkää psn:ään juzbat.

Edit: Lukiessani IGN:n artikkelia betasta niin siinä mainittiin toinen pelimuoto wantedin lisäksi eli alliance jossa on vastakkain 3 kahden hengen joukkuetta jotka yrittävät tappaa toisensa wantedin hengessä. Mahtaako löytyä betasta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Edit: Lukiessani IGN:n artikkelia betasta niin siinä mainittiin toinen pelimuoto wantedin lisäksi eli alliance jossa on vastakkain 3 kahden hengen joukkuetta jotka yrittävät tappaa toisensa wantedin hengessä. Mahtaako löytyä betasta?

Joo. Kyllä sellanen muoto näkyi siellä valikoissa. Mutta sitä ei voinut valita. Varmaan kehittäjät haluaa testata ensin Wanted muodon.

Miksi muuten Templarit tappaa toisiaan?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ottakaas pojat videota jos vain on mahdollista :D Pitää kyllä nyt tilata tämä niin pääsee (toivottavasti) sitten viikon päästä pelaileen :cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Varmaan tuhat kertaa kävi niin, että huomasin seuraajani hyvissä ajoin, mutta en pystynyt tälle mitään tekemään, vaikka yritin neliötä ja ympyrää hakata. Miten omalle seuraajalle voisi tehdä jotain?

Ympyrällä pystyy tietyissä tilanteissa estämään kun huomaa, toisin en vielä ainakaan onnistunut. Tosin joku sai multa tuolla tavalla tajun kankaalle.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Joo, hienolta näyttää. Tai ite ainakin tykkään kovasti tost Betast.
Tosin olis kiva kyl just joku counter isku, jolla vois sit jotenki väistää ton iskun. Joskus siinä se ympyrän kuva vilkkuu, mutta en ole sitä vielä kerennyt painaa :DD
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Tää tulee kyllä olemaan eka Assassin's Creed jonka hankin, jo betan mahtavuuden takia. Tässä on sitä fiilistä mitä puuttuu monesta muusta moninpelistä. On vaan niin "siistiä" juosta vaanijaansa karkuun ja sitten itse yrittää tappaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Jännittävästä, sniikkailun karusta oppitunnista videotallenne:

[MEDIA]2770[/MEDIA]


Tässä mitataan kenellä hermo kestää pisimpään. Malttia hoitaa tehtävä loppuun asti kohteen hoksaamatta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Tuossahan välillä huomaa niskassa olevan kaverin ja sille tulee se punanen kolmio pään päälle. Tällöin pitäisi ympyrällä pystyä humauttamaan, mutta en ole kertaakaan onnistunut. Onko kukaan muu tähän kyennyt? Minulta tosin on kerran taju laitettu todennäköisesti tuolleen kankaalle.

Sama täällä, en ainakaan ole havainnut iskujen menneen perille. Sen sijaan itse on kyllä tullut saaduksi osumaa. Ilmeisen tarkka ajoitus pitää olla ja rintamasuunta hyökkääjää päin?

Onneksi karkuun pääsee aika helposti. Juoksee, kiipeä ja etsii sen heinäkasan. Pientä tyydytystä saa siitä, kun takaa-ajaja teilataan kesken maratonin toisten pelaajien toimesta :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Onko muuten tietoa jo siitä, onko muut pelimuodot samantyylisiä, kuin tämä Wanted? Mielestäni tässä on tehty tappaminen ehkä turhan helpoksi.. Ja yleensä assassins creedeissä on toi taistelu systeemi toiminut ihan kunnolla, että voisin hyvin kuvitella ihan perus "deathmatch" pelimuodon, missä pelataan kuin singleplayeriä ikään. Pelkkä neliön painaminen ei oikein tuota sitä täyttä pelikokemusta. :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Nyt on beta latailtuna ja huomenissa testaillaan. Toistaiseksi olen sarjaa pelaillut vain boxilla ja DS:llä, joten Plösön ohjaukseen tottuminen vienee aikansa.:cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Onnistuin tekemään tänään stunin kaksi kertaa!:D Tilanne oli molemmat kerrat niin että olin ''piilossa'' saman näköisten tyyppien joukossa ja sitten aivan selvästi huomasin, että lähestyvä tyyppi oli jahtaajani. Hetken ajan tyyppi katseli ja varmaankin mietti kuka oli hänen kohteensa, mutta ennen kuin hän ehti tehdä mitään niin hänen pään päälle tuli se merkki ja painoin ympyrää ja stun toimi. Tuo on muutenkin jotenkin tyydyttävää kun seisoo saman näköisen tyypin vieressä ja oma jahtaaja tappaa sen väärän kohteen.
Kummasta kentästä porukka tykkää enemmän? Itse pidän tuosta palatsista enemmän, koska siinä ei ole niin paljon kattoja yms.

Ps. Pahoitteluni Xshavalle ja Nisulle, kun en päässytkään tänään pelailemaan:(.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Moninpelin beta-versiosta.

Eilen aivan loistavia pelejä osin jopa suomi-seurassa, vaikka varsinainen Party-kokeilu menikin petäjikköön. Normaalisti vaan peliin ja laittaa niitä kutsuja sieltä käsin.

Matsit kestävät siinä 10 minuuttia ja maksimissaan meitä on ollut siellä 8 pelaajaa tikarit hihassa. Tässä on hiukan sitä samaa tenhoa kuin mitä inFamous pystyi tarjoamaan, sillä erotuksella, että nyt joukossa on myös ihmispelaajia kohteina ja sinua etsimässä. Saa repeillä välillä joidenkin suorituksia, sieltä tullaan ihan kylmän viileesti kohti antamatta mitään viitteitä lähestyvästä suoritteesta. Isku aivan kohdalla ja pojoja ropisee..

Tappo-animaatiot ovat aika siistejä. Verta roiskuaa ja teatraalisen laajoilla liikkeillä palkitaan tekijäosapuoli pisteiden lisäksi. Maastoa voi käyttää petkuttamaan tutkan perässä hiihtäjiä, pääasia ettei jää liian pitkäksi aikaa paikalleen. Myös hetken päällä pysyvä valepuku auttaa asiassa. Kannattaa vastoin videon esimerkkiä liikkua suojattomissa paikoissa porukoissa, etsiä vaikka saman ulkoasun omaavia siihen ympärille.

Nykysuuntauksen mukaisesti pelistä löytyy myös perkit ja omia profiileja pystyy tekemään useampia. Itsellä käytössä lähinnä toi valepuku. Siellä on näkynyt savupommia ja nopeampia tossuja. Beta-versio hyvin rajoittunut, joten näistä ei ihan vielä ota selvää. Pääasia olisi, ettei tähän eksyisi mitään pitkän kantaman aseita vaan suorite pitäisi aina tehdä lähietäisyydeltä.

Videotallenne eiliseltä (10 min):

[MEDIA]2778[/MEDIA]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Mikshän tässä edes pitää olla sellanen lukitusysteemi, mistä kaikki on täälläkin valittanu? Eli kun tappaja yrittää hyökätä, lukittautuu tämän kuva ilmeisesti kohteeseen, eikä se lähde siitä millään, näinkö on? Eikö vois olla vaan vapaa kamera, sillä kyllähän sen oman kohteen huomaa ihan helposti, kun se juokee täysillä karkuun... Sitten kun tappaja iskee hidden bladella, niin tietenkin sillon vois tulla lukitus lähimpään viholliseen ja hahmo iskee veitsen automaattisesti neliötä painamalla vihollisen niskaan. Kuten AC II:n yksinpelissä, eihän siinäkään yleensä ollut mitään lukituksia.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Pullan analyysi oli ihan osuvaa. Mukavaa vaihtelua normaaleihin räiskintöihin näyttäisi olevan luvassa. Lukittautumissysteemi tuntuu minusta aivan tarpeettomalta, koska itse en sitä edes käytä ja takaa-ajotilanteessa se on usein tiellä.

Betasta nyt on vielä paha sanoa, mutta pelkkä hippaleikki vaikuttaa pidemmän päälle hieman tylsältä. Jos tähän tulee klaanituki ja enemmän tiimityötä painottavia pelimuotoja niin hienoa olisi.

nimim. "tiimipeleistä, kuten MAGista, pitävä"
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Beta tuli alkuillasta korkattua, päällimmäinen fiilis on yllättynyt.
Ihan kivaahan tuo oli, joskin salamurhailin vahingossa muutaman kerran viattomia sivullisia, kun kohde teki jonkin erikoisen väistöliikkeen.

Mutta sitten peli-ilo karisi kerrassaan, kun peli heitti minut samaan servuun kolmen suomalaisen kanssa..

Herrat olivat vähän turhan ammattimaisia assasiineja, sillä itse sain laskettua ilmat pihalle ensimmäisellä kierroksella tasan kerran, minua sen sijaan nirhattiin 12 kertaa. :eek:
Seuraavalla kierroksella sain kalavelat makseltua kahdelle herralle, päätymällä listan sijalle 3.

Jutusteluakin kävivät ahkerasti ja voice-puoli tuntuikin pelittävän varsin mallikkaasti, harmillisesti itse olen ilman headsettiä vieläkin, enkä luota siihen, että PlayStation Eye saa häiriötöntä voicea kanssapelaajille välitettyä, siis pelkkää puhetta, ei esimerkiksi pelin ääniä televisiosta kierrättäen.

Huomenna ennen MAGin syövereihin pujahtamista täytyy syvällisemmin tutustua veljeskunnan salaisuuksiin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Mahdollisesti spoilaavaa matskua aivan herkimmille. Hauskana yksityiskohtana tuo miten käyttävät Leonardon innovaatioita:

[video=youtube;uW09NDlBjK4]http://www.youtube.com/watch?v=uW09NDlBjK4[/video]
 
Ylös Bottom