Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Mahdollisesti spoilaavaa matskua aivan herkimmille. Hauskana yksityiskohtana tuo miten käyttävät Leonardon innovaatioita:
Näyttä kyllä todella siistiltä, en kadu, kun tämän ennakkotilasin. :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ahhhhh minkä näköistä :D Tulee aivan kakkosen hyvät ajat mieleen.

Onko tuossa MPssä nuo ihmis pelaajat muuten aivan samanlaisia kuin NPCt? Eli heidät voi vain huomata kun he juoksevat. Ja sitten vielä tuosta kun tappaja on lähellä, niin tuleeko se varoitus vain jos tappaja juoksee tai tekee muita epillyttäviä liikkeitä? Ja voiko kaksi pelaaja olla samaan aikaan toistensa target? :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ihmispelaajat eivät erotu ulkoisestii NPC:stä. Massasta poikkeava liikehdintä paljastaa, tietysti myös toi hatara tutka hyvänä apuna saalistajalla. Varoitus tappajasta taitaa tosiaan tulla vain, jos menee juoksemaan lähietäisyydellä. Samaan aikaan voi olla useamman tappajan kohteena, tuossa gameplay-videossakin näkyy tälläisiä tilanteita. Väittäisin vahvasti kohdalle sattuneen useamman kerran tapauksia, joissa olemme olleet toistemme kohteita.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Näyttää kyllä UPEALTA tämä peli. Kakkonen oli jo todella lähellä sydäntäni ja tämä... noh, ei välttämättä pistä paremmaksi, mutta kokee ainakin 2010-vuoden päivityksen. Kyllähän sitä kakkosen hiottua versiota(joka tämä taitaa olla) jaksaa hyvin pelata, niin perhanan hyvä peli se oli. Ehkä onkin parempi, että sitä vain hiotaan, jottei pilata mitään, mutta toisaalta kannatan uudistuksia, vaikka välillä pieleen menisikin.

Tämä ja Force Unleashed 2.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Onkos muuten Verkkiksestä tilanneet saaneet Beta koodia?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Olen ollut huomaavinani kärsimättömyyttä pelaajissa: rundin alkuosa sujuu maltillisesti tappoja kytäten, mutta loppuosa matsista meneekin sitten siihen, että kaikki juoksevat ristiin rastiin vailla aikomustakaan hiippailla. Tämähän ei tietenkään ole pelin, vaan pelaajien, vika.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Olen ollut huomaavinani kärsimättömyyttä pelaajissa: rundin alkuosa sujuu maltillisesti tappoja kytäten, mutta loppuosa matsista meneekin sitten siihen, että kaikki juoksevat ristiin rastiin vailla aikomustakaan hiippailla. Tämähän ei tietenkään ole pelin, vaan pelaajien, vika.

Se on varmaan kun "viime hetken tapot" yritetään lunastaa. Kun kaikki on maximitasolla, varmaan se pelaaminen alkaa olemaan jännittävintä. Toivottavasti jonkunnäköset privat saa järjestettyä ja asetuksia pois/vaihdettua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Se on varmaan kun "viime hetken tapot" yritetään lunastaa.

Sitäpä sitä, lopun heruttelusta kysymys. Yksinpelin videoista näkynyt varsijousta, varmaan tulossa myös verkkopelin puolelle, joka kyllä syö tuota ovelaa jännitysmomenttia hippasen verran. Saas nähdä löytyykö sisältöä kuitenkaan alun kohkaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Eilen alkoi virallisesti betatestaus moninpelin osalta. Ennakkotilaajille koodi putkahti sähöpostiin, ja osa on testaillutkin saatuaan koodia suhteilla.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Pakkohan se oli PS Plus ostaa että pääsi betaan osallistumaan, kun alkoi sen verran kuumottamaan videoiden perusteella. Vuoden odotetuin peli ainakin omalta osaltani.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

^:D Apua! Pakko itekki ostaa plussaa!! Noh, saapahan siihen pientä muutakin kivaa tuon lisäksi! Ehkä sitten lisää... :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

ittel ollut plussa jonkun aikaa ja eilen tuli koiettuu pelii meni aika sekavaksi loppua kohden. kaikki juoksi ympäriinsä ja jahtas kaikkea mikä liikku seinillä ja katolla myös me mitä ei ollut ees kohteena
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

ittel ollut plussa jonkun aikaa ja eilen tuli koiettuu pelii meni aika sekavaksi loppua kohden. kaikki juoksi ympäriinsä ja jahtas kaikkea mikä liikku seinillä ja katolla myös me mitä ei ollut ees kohteena
Itselleni ei ole tullut tuollaista ''säätämistä'' tullut vastaa, paitsi kierroksien loppupuolella. Silloin jokainen hakee niitä viimeisiä pisteitä.

OT: Voisit käyttää noita isoja alkukirjaimia ja myöskin väli- ja loppumerkkejä. Myöskin oikeakielisyys olisi mukavaa, vaikka eihän täällä mitään kirjakieltä vaadita. Muiden olisi mukavampi lukea viestejäsi, jos ne ovat selkeitä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Vähän aika sitten avautui uusi mappi, nimeltään Sienna... Gabe lupaili myös Alliancen avautumista lähiaikoina.:rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Jep, onhan tämä multiplayer ihmeen onnistunut teos.

Olen nyt jonkin aikaa tätä pelannut, ja hyvät ovat fiilikset. Välillä tuli tosiaan minullekin tuota "säätämistä" kohdalle, kun kaikki pelaajat kerääntyivät yhdelle katolle toisiaan tappamaan, eikä hiipimisestä ollut tietoakaan. Myös tuo Hidden Gun aiheuttaa päänsärkyä, kun sinua etsivä henkilö voi napata sinut sillä lähes toiselta puolelta karttaa. Tuo karkuunjuokseminen toimii vallan mainiosti, mutta yleensä saan tiedon vihulaisesta vasta kun tämä on metrin päässä minusta :rolleyes: . Tuo on tosin oma vikani kun en selustaa vahdi.

Hiukan offtopic-asiaa tähän loppuun.. ennakkotilasin tuon Limited Codex- version Gigantista jonkin aikaa sitten, mutta tuotteen nimi häiritsee minua. Kaikki mitä Codexista pitäisi löytyä näyttäisi löytyvän, mutta pelin nimi on Ac: Brotherhood Collector's Edition, jonka pitäisi olla aivan eri asia? Myös pelin kuva oli normaalikuori. Mitäköhän postilaatikkoon nyt tulee? :confused:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Kymmenisen matsia nyt itse hakannut tätä ja ihan hyvältähän tämä tuntuu! Välillä menee hyvin, välillä taas sitten päin puuta :D Itse olen saanut max. pisteitä yhdestä taposta 550, mutta minut on tapettu pari kertaa 800pts arvosta :eek: Tietoa kenelläkään miten tuommoiset pisteet saisi? :rolleyes: Molemmat mapit mitä olen pelannut (Rooma ja se palatsi) ovat hyvin onnistuneet! Paljon hyviä paikkoja hypätä vihun niskaan ja saada OK pisteet. Huomenna voisikin sitten tuota Sienaa testailla!
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Itse olen saanut max. pisteitä yhdestä taposta 550, mutta minut on tapettu pari kertaa 800pts arvosta :eek: Tietoa kenelläkään miten tuommoiset pisteet saisi? :rolleyes:

Incognito -tappo + Variety + Chain niin siinähän se tais olla.

Nyt kun päässyt jo tasolle 17 (lvl 20 matkaa 75 000 pistettä) niin alkaa jo peli pikkuisen hahmottua, eli missä olisi vielä parannettavaa:

- kompassi on aivan liian herkkä.
- juoksuun jonkun sortin rajoitus (stamina?)
- stunni on aivan liian vaikea käyttää. Itse onnistun tuossa ainoastaan savukranaatin avulla.
- missä takaa-ajajan tappo-mahdollisuus?

Että näin...

e: eihän tuo putki olekkaan kuin 600 pisteen arvoinen... Noh, jostain muusta vielä +200 pojoa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Jep, onhan tämä multiplayer ihmeen onnistunut teos.

Onnistuneen tästä tekee nimenomaan se hippaleikin uutuus nettimoninpeleissä. Voipi olla tarjolla kivaa vaihtelua pääpelin läpäisyn jälkeen aina silloin tällöin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Ehkä väärään paikkaan tämä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin. Miksi tämä beta ei näy euroopan storessa? Vai pitääkö ensin ostaa plussa jotta se avautuu?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3 Hype]

Beta on vain Plus-jäsenille.
 
Ylös Bottom