Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En ole kyseistä sarjaa koskaan pelannut mutta paljon hyvää olen kuullut: mutta sitten kysymykseen: Kannattaako ostaa AC:II vai hypätä suoraan tähän että missaanko paljonkin juonesta tai jostain muusta? Koska tietysti odotan että Brotherhoodissa on parempi pelattavuus ja graffat ja muut.
Vai ostanko suosiolla molemmat?(rahatilanne ei ole kauhean hyvä) Mutta mieluiten kuitenkin niitä mielipiteitä kumman ostan.

Mun mielestä AC:II:nen oli kymmenen kertaa kertaa parempi kuin brotherhood. Perusteluna kakkosen pelasin alusta loppuun kuus kertaa ja kolmoseen ei oo läpipeluun jälkeen huvittanu edes koskea.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Mun mielestä AC:II:nen oli kymmenen kertaa kertaa parempi kuin brotherhood. Perusteluna kakkosen pelasin alusta loppuun kuus kertaa ja kolmoseen ei oo läpipeluun jälkeen huvittanu edes koskea.

Mielipidekysymys todellakin. Itse kallistun puoltamaan Brotherhoodia. Kakkososa on tarinallisesti parempi, mutta Brotherhood parantaa todella monella osa-alueella ja tekee näin pelaamisesta paljon mielekkäämpää. Uudistetusta taistelusysteemistä voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta pelattuani Brotherhoodin sivutehtävineen, en enää pystynyt nauttimaan kakkososan counter attack -toiminnasta.

Tunnelmallisesti kakkososa Brotherhoodia vahvempi esitys, muttei teknisesti. Brotherhoodin hyödyksi täytyy myös mainita moninpeli, jota tekijät ovat tukeneet kiitettävästi tarjoten jatkuvasti uutta sisältöä. Näin viimeisimpänä:

YouTube - Assassin's Creed Thanks Facebook Fans [North America]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Nyt meni tilaukseen AC:II game of the year edition ja Brotherhood yhteishintaan 40€ :) BH pitäisi tulla 24 h sisään eli pe ja II kuukauden päästä. Jos juoni vaikuttaa hyvältä voisi tuon kirjan ehkä lukasta. Ei kyllä jaksaisi odottaa kuukautta kun niin hyvät arvostelut saanut peli on, mutta pakko kai se on jaksaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Onko tuo omien Profile settien katoaminen Moninpelistä poistuessa tämän pätsin mukana tullut "ominaisuus", vai olenko minä ainoa jolla on kyseinen ongelma?

Itsellä sama homma. Ottaa kyllä päähän, kun intistä lomille päästyään pitää aina uudet profilet ja customoinnit tehdä uudestaan :s
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Onko kellään muulla seuraavanlaista ongelmaa: Kun aloittaa yhdistämisen mihin tahansa nettipelimuotoon, niin kestää ainakin 15min että löytää muita pelaajia. Tämä on todella ärsyttävää ja hermoja raastavaa kun joutuu vaan odotteleen kokoajan muiden pelaajien löytymistä, ja en usko että se nettiyhteyden nopeudestakaan johtuu, kun on 8 meganen netti nii luulis sillä ees netissä pelejä pystyvän pelaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Itsellä sama homma. Ottaa kyllä päähän, kun intistä lomille päästyään pitää aina uudet profilet ja customoinnit tehdä uudestaan :s
Minulla auttoi että poistaa pelin datan ps3:sta (Ei tallennusta!) ja asennat sen uudelleen, niin kyllä rupee profiilit ja customit pysymään. :D

Onko kellään muulla seuraavanlaista ongelmaa: Kun aloittaa yhdistämisen mihin tahansa nettipelimuotoon, niin kestää ainakin 15min että löytää muita pelaajia..
Aina välillä, kyllä usein miten minulla löytyy nopeasti, kun tekee samalla jotain muuta. :rolleyes: Sen jälkeen kun pelaajat ovat löydetty niin usein miten se kestää monta peliä kunnes joutuu hakee uudelleen. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Mun mielestä AC:II:nen oli kymmenen kertaa kertaa parempi kuin brotherhood. Perusteluna kakkosen pelasin alusta loppuun kuus kertaa ja kolmoseen ei oo läpipeluun jälkeen huvittanu edes koskea.

Vaikken tätä halua (itselleni) myöntää mutta olen samaa mieltä. AC II menin läpi 4 tai 5 kertaa. Brotherhoodin menin kerran ja sen jälkeen aloitin sen vielä uudestaan mutta ei jaksa pelata. Luulen että tämä johtuu ihan tarinasta. Brotherhoodin tarina ei selkeytynyt mulle (mutta tosi hyvät Desmond osiot). Online on taas semmonen että kun sinne menee niin on se ihan hauskaa, mutta ei mulla tuu mitään tarvetta mennä takas (ei siis huono tuo online).

Nyt kun huhutaan että seuraava AC tulee vuoden lopussa niin pelottaa mitä ne heput siä Ubisoftilla saa aikaan vuodessa. Toivottavasti uutta verta ohjattavana.

Loppuun vielä yleisesti että mun mielestä AC:n tunnelma on parhaimmillaan ekassa AC:ssa. Salamurhaus vaan sopi sinne. Siinä todella tuntui että kuuluu johonkin kiltaan. Aikakausikin vaikutti paljon.

Toivottavasti AC menis takaisin ajassa eikä eteenpäin .
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Onkos täällä aktiivisia multiplayerin pelaajia?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Kyllähän tuota melkein joka päivä tulee pelattua. Uusin DLC löytyy myös täältä
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

No tää on sinänsä parempi kun AC2 mutta mitä olen kuullut niin on paljon räkäsempää esim disarmausten ja hand gunin kohdalla...
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

No tää on sinänsä parempi kun AC2 mutta mitä olen kuullut niin on paljon räkäsempää esim disarmausten ja hand gunin kohdalla...

En tiedä mistä olet tuollaista kuullut, kyllä aseen ryöstäminen onnistuu täsmälleen samalla tavoin kuin AC2:ssa. Välillä tuo temppu kyllä epäonnistuu, kun vartija on vielä tarpeeksi hyvässä kunnossa estääkseen tuon liikkeen. Hidden gun toimii hyvin, ja on Brotherhoodissa huomattavasti nopeampi tähdätä kuin edellisessä osassa.
 
On kyllä mahtava peli!! Mutta...

Nyt vasta sain pelin käsiini. PS3-version siis. Nuukana miehenä odottelin että pelin hinta tippuu 30 euroon cdon.comilla. :) Käsittämättömän hienon näköinen ja aivan loistava myös pelillisesti. Yksi parhaista (ellei jopa paras) peleistä mitä oon ikinä pelannu. Tästä huolimatta yksi pieni asia häiritsee kuitenkin. Yritän sen tässä kuvata mahdollisimman hyvin:

Yksinpeli 'pätkii' aika useinkin. Siksi lainausmerkeissä tuo että kyse ei siis ole varsinaisesta pätkimisestä. Kuva 'väreilee' poikittain etenkin silloin jos esim. katselee nopeasti ympärilleen. Lähinnä ruudun yläosassa menee 'poikkiviivoja'. Tulee sellainen fiilis, että ikäänkuin telkkari ei pysy siinä perässä. Vähän vaikea selittää mutta toivottavasti joku tietää mistä puhun..

Muut pelit eivät pätki. Telkkari on puoli vuotta vanha samsungin led-tv. Onko muilla esiintynyt tämmöistä? Käynyt myös mielessä se, että onko AC Brotherhood yksinkertaisesti 'liian raskas' peli pleikkarille...?
 
Vastaus: On kyllä mahtava peli!! Mutta...

Kuva 'väreilee' poikittain etenkin silloin jos esim. katselee nopeasti ympärilleen. Lähinnä ruudun yläosassa menee 'poikkiviivoja'. Tulee sellainen fiilis, että ikäänkuin telkkari ei pysy siinä perässä. Vähän vaikea selittää mutta toivottavasti joku tietää mistä puhun..
Kyseessä on ns. tearing eli repeily. Ilmiöstä voi lukea (englanniksi) vaikkapa Wikipediasta.

Ei ole siis johdu käytettävästä televisiosta tai ole pelin bugi, vaan johtuu yksinkertaisesti pelinkehittäjien valinnasta olla käyttämättä nk. v-synciä. Periaatteessa toki johtuu ihan siitäkin, että hetkellisesti PS3 ei jaksa pyörittää täyttä 30 ruutukuvaa sekunnissa.
 
Vastaus: On kyllä mahtava peli!! Mutta...

Kyseessä on ns. tearing eli repeily. Ilmiöstä voi lukea (englanniksi) vaikkapa Wikipediasta.

Ei ole siis johdu käytettävästä televisiosta tai ole pelin bugi, vaan johtuu yksinkertaisesti pelinkehittäjien valinnasta olla käyttämättä nk. v-synciä. Periaatteessa toki johtuu ihan siitäkin, että hetkellisesti PS3 ei jaksa pyörittää täyttä 30 ruutukuvaa sekunnissa.

Kiitoksia tästä tiedosta, selvensi paljon! Minkähän takia kyseessä oleva peli ei sitten käytä tuota v-synciä jos se kerran parantaisi tuon repeilyn? Tuo v-sync on kyllä tullut aikoinaan tutuksi PC-pelejä pelattaessa. Pleikkarilla ei kuitenkaan ole ilmeisesti mahdollista valita käytetäänkö sitä vai ei?
 
Vastaus: On kyllä mahtava peli!! Mutta...

Minkähän takia kyseessä oleva peli ei sitten käytä tuota v-synciä jos se kerran parantaisi tuon repeilyn?
Se on pelinkehittäjien päättämä ratkaisu. Ilmeisesti ovat olleet sitä mieltä, että repeily on pienempi paha kuin nykivä ruudunpäivitys. Jos v-sync olisi päällä, repeilyn kohdalla 30 fps:stä tiputtaisiin hetkellisesti 20 ruutukuvaan sekunnissa.

PS3:lla (ja boksilla) v-sync on tai ei ole käytössä ihan pelikohtaisesti, ja hyvin harvoissa peleissä käyttäjä voi asiaan vaikuttaa. Esimerkiksi ensimmäisen BioShockin PS3-versiossa pystyi valitsemaan joko lukitsemattoman ruudunpäivityksen (ja repeilyn) tai v-syncin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

On käynyt nyt kahteen kertaan tällälailla (onko muille käynyt?):
Olin Rosa in Fiore (vai mikä se on) talon takana kun huomasin siellä tuon Harlequiinin, eikös sen nimi ole Cahin? No kun se huomasi minut kävi tämä minun kimppuun ja minä tapoin sen. Elikkä aika ihmellisesti on käynyt (ei ollut edes mikään tehtävä päällä) ja katsoin netistä vastaavia tapauksia mutta ei löytynyt. Toivottavasti tajusitte jotain ja saitte jotain selvää.
Että oliko kyseessä Easter egg vai ihan perus juttua?
 
Ylös Bottom