Meni tän parissa n. 105 tuntia kun tein myös legacy of the first blade ja fate of the atlantis lisärit.
Vielä olis kymmeniä sivutehtäviä tekemättä enkä tarkoita niitä random generoituja vaan ihan niitä huutomerkki ikonilla varustettuja ja sitten tietenkin ihan tuhoton määrä niitä kysymysmerkkejä.
Nuo sivutehtävät olis tarkoitus joskus tehdä kun monet niistä on olleet ihan hyviä.
Lisäritkin oli ihan jees, mutta molemmissa oli pari ärsytystä.
Fate of the atlantiksen kohdalla se oli kenttä design sillä tuossa on elysium, underworld ja se atlantis.
Elysium on muuten hieno, mutta oikeastaan jokainen tärkeä paikka on jonkun vuoren päällä johon pääsee kyllä teleportterilla, mutta jos tulet väärästä suunnasta niin sulla menee oikeastaan sama aika kiivetä se vuori ylös kuin kiertää sen teleportterin luo.
Underworldissa niitä korkeitä vuorenseinämiä on sitten vähän kaikkialla ja lisäksi sun pitää kerätä viis armorin osaa jotta pääset jonkun savuverhon läpi. Aluksi luulin, että nuo alueet on kokonaan sen savun vallassa kun siitä armorista tehtiin niin iso asia kun ilman sitä lähtis henki jos tuonne menee, mutta se on vaan ohut seinämä jonka läpi kävelyn jälkeen voit vaihtaa normi varusteet päälle. Eli toisinsanoen keinotekoista pitkittämistä.
Atlantis sitten vasta onkin ärsyttävä navigoida sillä siellä vasta joutuukin kiipeilemään ja lisäksi jokainen atlantiksen "rengas" on erotettu vedellä.
Nyt tietyt paikat on myös lukittu jollain laserseinällä joista pääsee vasta kun olet kerännyt tarpeeksi isu tietoutta tai jtn eli keinotekoista pitkittämistä.
Kun pääsin tuonne ja huomasin millainen se on niin kävin vaan aktivoimassa synkkaus paikat, jatkuvasti kiroillen kuinka paskaa designia koko paikka on ja sitten pidin muutaman päivän paussin koko pelistä.
Takaisin palatessa fiilis oli parempi, mutta edelleen käytin fast travelia aina kun mahdollista.
Plus puolena noiden jälkeen kyllä arvostaa sitä peruspelin maailmaa aivan uudella tavalla kun voit vaan ratsastaa sinne mihin haluat ja fast travelia tulee käytettyä lähinnä silloin jos päämäärä on toisella saarella tai muuten vaan jossain 10 minuutin ratsastuksen päässä.
Hemmetin kivoja kykyjä atlantiksesta kyllä sai ja tuon jälkeen mulla vasta olikin hauskaa putsata linnakkeita ja leirejä.
Mulla on nykyään 100% crit chance jos kestävyys on täynnä ja crit damage 360% joten hiiviskellessä jokainen osuma on kritikaali.
Lisäksi mulla on atlantiksesta saadut kaiverrukset aseissa joista toinen levittää assassin damagen myös ympäroiviin vihollisiin ja toinen lisää 50% assassin damagesta warrior ja hunter damageen.
Varsinkin tuo eka on helvetin hyvä sillä jos vaikka viisi vihollista on lähekkäin ja sä teet stealth tapon yhteen niin kaikki kuolee just siihen.
Varsinkin silloin saa nauraa kun käytät jotain kykyä jossa on monta hyökkäystä ja kun Kassandra vielä lopuksi ottaa aseen pois vihollisen raadosta ja siihen viereen juoksee vielä joku niin sekin kuolee, koska tuo aseen pois ottaminenkin on vielä hyökkäys
Sitten on se legacy of the first blade jonka ainoa ärsytystä aiheuttava asia oli pakotettu romanssi.
Mä en missään vaiheessa flirttaillut tyypille, mutta peli päättää, että EI tarkoittaa KYLLÄ ja lyhyen välivideon jälkeen
9kk on kulunut ja nyt mulla on lapsi mitä en halunnut, sen näköisen tyypin kanssa jota halusin aina vetää turpaan kun se oli ruudussa.
Onneksi se äijä kuoli ja kakara lähetettiin egyptiin isoisän kanssa joten mä voin unohtaa koko tapahtuman.
Myöskään Kassandra ei koskaan mainitse asiaa joten immerso on taattu
Ihan heittämällä paskin asia koko pelissä tähän asti.