Cavalera
Active Member
Vastaus: Assassins Creed [PS3]
Nojoo, joidenkin mielestä myös Matrix-elokuvissa on hyvä tarina...
Puolet AC:n tarinasta menee varmaan porukalta ohi epäselvän ja hiljaisen puheen sekä tekstityksen puuttumisen takia. Miksiköhän kaikilla muilla on aksentti paitsi Altairilla?
Ja tulihan sieltä niitä jäätymisiä, eilen illalla parin tunnin sisään kolme jämähdystä latausruuduissa. Patchia pöytään nyt ja heti ubi, seitana!
Muttamutta, itse peliin päässyt paremmin käsiksi ja vaikkei odotukset täyty lähellekään, on kyseessä varsin hyvä ja viihdyttävä peli, kaatuilusta huolimatta. Tekemistä ei ole niin monipuolisesti kuin toivoisi, joten saa nähdä alkaako puolivälissä puuduttamaan. Tähän mennessä suurimmat riemut on tullut sukkelasta kiipeilystä.
Muutamat aivopierut suunnittelussa ja logiikassa nyppivät:
-Minkä hiton takia ei hevosella voi muka laukata? "Kill him!" -huudot kaikuvat heti, kun käynti muuttuu raviksi. Miten vartijat tunnistavat Altairin assasiiniksi helpommin, jos mies kiitää hevosella tuhatta ja sataa ohi, kun taas eivät tunnista silloin, kun äijä matelee etanavauhdilla ohi. Eihän ne tikarit, miekka ja puukko ketään arveluta...? Tämä on jokseenkin rasittavaa, sillä kaupunkien ulkopuolella pitää köpötellä vähän väliä etanan nopeudella tai loikata heinäkasaan piiloon.
-Altair havaitaan, mutta sotilaiden kannoilta karistelu ei auta, vaikka välimatkaa olisi kilometritolkulla. Psyykkiset kyvyt omaavat vartijat nousevat valmiuteen myös mystisesti vuoren eteläpuolella, jos Altair havaitaan pohjoispuolella, mutta unohtavat miehen muutamassa sekunnissa, kun tämä kirmaa talon taakse heinäkasaan jemmaan.
-Katoilla tapetut vartijat ilmestyvät sinne uudelleen nopeasti, mikä tekee "reitin avaamisesta" täysin turhaa.
Nojoo, joidenkin mielestä myös Matrix-elokuvissa on hyvä tarina...

Puolet AC:n tarinasta menee varmaan porukalta ohi epäselvän ja hiljaisen puheen sekä tekstityksen puuttumisen takia. Miksiköhän kaikilla muilla on aksentti paitsi Altairilla?
Ja tulihan sieltä niitä jäätymisiä, eilen illalla parin tunnin sisään kolme jämähdystä latausruuduissa. Patchia pöytään nyt ja heti ubi, seitana!
Muttamutta, itse peliin päässyt paremmin käsiksi ja vaikkei odotukset täyty lähellekään, on kyseessä varsin hyvä ja viihdyttävä peli, kaatuilusta huolimatta. Tekemistä ei ole niin monipuolisesti kuin toivoisi, joten saa nähdä alkaako puolivälissä puuduttamaan. Tähän mennessä suurimmat riemut on tullut sukkelasta kiipeilystä.
Muutamat aivopierut suunnittelussa ja logiikassa nyppivät:
-Minkä hiton takia ei hevosella voi muka laukata? "Kill him!" -huudot kaikuvat heti, kun käynti muuttuu raviksi. Miten vartijat tunnistavat Altairin assasiiniksi helpommin, jos mies kiitää hevosella tuhatta ja sataa ohi, kun taas eivät tunnista silloin, kun äijä matelee etanavauhdilla ohi. Eihän ne tikarit, miekka ja puukko ketään arveluta...? Tämä on jokseenkin rasittavaa, sillä kaupunkien ulkopuolella pitää köpötellä vähän väliä etanan nopeudella tai loikata heinäkasaan piiloon.
-Altair havaitaan, mutta sotilaiden kannoilta karistelu ei auta, vaikka välimatkaa olisi kilometritolkulla. Psyykkiset kyvyt omaavat vartijat nousevat valmiuteen myös mystisesti vuoren eteläpuolella, jos Altair havaitaan pohjoispuolella, mutta unohtavat miehen muutamassa sekunnissa, kun tämä kirmaa talon taakse heinäkasaan jemmaan.
-Katoilla tapetut vartijat ilmestyvät sinne uudelleen nopeasti, mikä tekee "reitin avaamisesta" täysin turhaa.