Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Syndicate

Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Meille KonsoliFINille tuli tämä peli arvosteluun ja voin vahvistaa ainakin tämän kappaleen mukaisesti, että pelissä on tekstitykset suomeksi. Valikot ja muu ohjeistus jää kuitenkin englanniksi. Tekstityksen voi valita, joten suomisubipakkoa pelissä ei ole.

Valikot: Englanti, Ranska, Espanja, Puola, Saksa, Kiina, Unkari, Italia, Tsekki, Korea, Hollanti, Portugali

Ääni: Englanti, Ranska, Espanja, Saksa, Italia

Tekstitykset: Suomi, Englanti, Ranska, Espanja, Puola, Saksa, Kiina, Unkari, Italia, Tsekki, Korea, Hollanti, Tanska, Norja, Ruotsi, Portugali
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Luin pari eri arvostelua. Ensimmäisessä tarinan kerrottiin olevan tylsä ja päähahmot (erityisesti Jacob) haukuttiin toisten käskyjä päättömästi seuraaviksi idiooteiksi, joilla ei ole oikein mitään sanottavaa. Toisessa arvostelussa päähahmoja taas kehuttiin sarjan vahvimmiksi ja tarinaa hienoksi. Ristiriitaisen kuvan sai myös pelin tehtävistä: ensimmäinen kuvaili niitä itseään toistaviksi ja monta kertaa nähdyiksi, kun taas toisessa kehuttiin tehtäviä ja niiden monipuolisia ratkaisumahdollisuuksia.

Aiemman sarjasta kertyneen kokemuksen perusteella on paljon helpompi uskoa tuota negatiivista arvostelua, mutta ehkä luen vielä pari lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mitä ennakoita olen lukenut, niin järjestäen eteen tulee tekstiä jossa sanotaan, että aikaisempien pelien tylsät tehtävät olisivat poissa ja jotain uusia tuotu lisää ja kyllä enemmänkin hehkutusta niistä löytyy.

Tietty jos on valmiiksi lähtenyt asenteella "tän on oltava roskaa", niin sit ymmärrän.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Meille KonsoliFINille tuli tämä peli arvosteluun ja voin vahvistaa ainakin tämän kappaleen mukaisesti, että pelissä on tekstitykset suomeksi. Valikot ja muu ohjeistus jää kuitenkin englanniksi. Tekstityksen voi valita, joten suomisubipakkoa pelissä ei ole.

Tekstitykset: Suomi, Englanti, Ranska, Espanja, Puola, Saksa, Kiina, Unkari, Italia, Tsekki, Korea, Hollanti, Tanska, Norja, Ruotsi, Portugali

Kiitos.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mitä ennakoita olen lukenut, niin järjestäen eteen tulee tekstiä jossa sanotaan, että aikaisempien pelien tylsät tehtävät olisivat poissa ja jotain uusia tuotu lisää ja kyllä enemmänkin hehkutusta niistä löytyy.

Tietty jos on valmiiksi lähtenyt asenteella "tän on oltava roskaa", niin sit ymmärrän.

Nuo hehkutukset laittavat vaan epäilyttämään koska aiempia osia on hehkutettu tismalleen samoin mutta silti se sisältö on ollut sitä samaa kuin aiemmissa osissa.

Mulla jäi Unity kesken kun ei vaan jaksanut sitä peruskaavaa enää. Luulen että katon tän kanssa rauhassa ennen ostamista, pakko kuulla kokemuksia itse pelaajilta
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Nuo hehkutukset laittavat vaan epäilyttämään koska aiempia osia on hehkutettu tismalleen samoin mutta silti se sisältö on ollut sitä samaa kuin aiemmissa osissa.

Mulla jäi Unity kesken kun ei vaan jaksanut sitä peruskaavaa enää. Luulen että katon tän kanssa rauhassa ennen ostamista, pakko kuulla kokemuksia itse pelaajilta

Unityn srvosteluissahan nimenomaan haukuttiin lähes kaikkea tehtävistä lähtien.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Tilasin itse gamelife liikkeestä ja Suomi tekstit löytyy. Pelattavuus samanlaista kuin muissakin AC sarjan peleissä, hieman pomppii sinnepäin, mutta sitähän se aina on ollut. Muutama tunti helposti vierähti pelin parissa, ja huomenna lisää.
Kyllä se mieli muuttuu, kun silloin aikanaan näin sen ensi trailerin tästä pelistä, niin tuli heti mieleen, että siinä on eka AC peli minkä jätän väliin, mutta tulihan tuo ostettua :)
Kannattaa siis ostella, jos aikaisemmista osista on tykännyt.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Arvosteluitakin näyttää olevan sitten ihan laidasta laitaan. Nopeasti Metacriticista silmäiltyä ja poimittua:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/assassins-creed-syndicate/critic-reviews

Gamespot: "A triumphant return!" 9/10
Telegraph: "A massive shame!" 4/10
XGN: "Puts the series back to the top" 9/10
Videogamer: "As utterly flawed as its forebears, a beautiful facede on a rotting core" 5/10

:rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Hyvä niitä on sieltä napsia kun kokonaisuus on tämä:
82135b03d4cc684239bf1a65df4b835b.jpg
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Unityn srvosteluissahan nimenomaan haukuttiin lähes kaikkea tehtävistä lähtien.

Juu, mutta on tässä syndicatessakin se perus ubikaava, siihen minä unityssa eniten kyllästyin. Pelisarjaa ei uudisteta tarpeeksi jotta pelaajana mun mielenkiinto heräisi ja käyttäisin tähän rahaa
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Juu, mutta on tässä syndicatessakin se perus ubikaava, siihen minä unityssa eniten kyllästyin. Pelisarjaa ei uudisteta tarpeeksi jotta pelaajana mun mielenkiinto heräisi ja käyttäisin tähän rahaa

Juu no se peruskaava on itsestäänselvyys, mutta nää hehkuttelut onkin nimenomaan ollut sellaisia, että ne ärsyttävät tehtävät on poistettu ja tilalle tuotu uusia mielenkiintoisia.

Paljon on hehkutettu myös sivutehtäviä ja sitä, että esim kaduntallaajalta ei helposti kuule samaa juttua uusiksi jne. Kaikki tehty paremmin.

Ne perus synkronointipaikat kotkien kanssa jne kuuluu tohon ubin kaavaan ja siihen en itse ainakaan vielä ole kyllästynyt, vaikka se on joka pelissä.

AC on pikälti myös peli jolla on iso pelaajakunta (esim minä kuulun tähän), joita ei itse juoni ja murhaus kiinnosta, vaan se maailma. Unityssä joutui pelaamaan tovin, että sai kaupunkia auki, tässä versiossa ainakin domen katsauksessa mainittiin, että peli on alusta asti "avoimempi"
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

AC on pikälti myös peli jolla on iso pelaajakunta (esim minä kuulun tähän), joita ei itse juoni ja murhaus kiinnosta, vaan se maailma. Unityssä joutui pelaamaan tovin, että sai kaupunkia auki, tässä versiossa ainakin domen katsauksessa mainittiin, että peli on alusta asti "avoimempi"

Lukeudun myös näihin pelaajiin. Itseä kiinnostaa historiallinen Lontoo ja sen silloinen atmosfääri. Peli tulisi työkaluksi tähän ja valmistamaan mahdollista pitkää viikonloppua kohteessa. Pariisilla kävi toisinpäin. Ensin käytiin paikalla ja Unityn myötä napattiin historiallinen näkökulma. Virtuaalimatkailua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Itsekin olisin tilannut kyseisen version Ps4:lle, jos tietäisin mistä maasta peli tulee, eli jääkö tulliin vai ei. Ja onko sama versio, kuin mikä täällä on myynnissä. Täällä myynnissä olevissa peleissä on vissiin suomitekstit?

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/fi_FI/home/ThemeID.8605700 tuolta vaan itse tilannut ubi pelit tuolta AC3 lähtien ja aina ollut suomi versio paketista. Vissiin saksasta tuloo. Ja siellä pystyy käyttään noita ubi pointseja niin saa 20% alennusta eli big ben edition (sisältää season pass) 119e eikä postikuluja

EDIT: Ei jää tulliin. Watch dogs CE,FC3/4 CE,AC3 CE on tullut tilattua sieltä ja tietty nyt tämä syndicate.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/fi_FI/home/ThemeID.8605700 tuolta vaan itse tilannut ubi pelit tuolta AC3 lähtien ja aina ollut suomi versio paketista. Vissiin saksasta tuloo. Ja siellä pystyy käyttään noita ubi pointseja niin saa 20% alennusta eli big ben edition (sisältää season pass) 119e eikä postikuluja

EDIT: Ei jää tulliin. Watch dogs CE,FC3/4 CE,AC3 CE on tullut tilattua sieltä ja tietty nyt tämä syndicate.

Kiitos vastauksesta. Pitää varmaan myös itse tilata toi, vaikka on jo se Charing Cross Edition varauksessa :). Missä kunnossa noi erikoisversiot on tullut sulle? Onko kaikki täysin ehjiä vai onko joku pahoinpidellyt niitä? Ja jotta ei mene offtopic, niin huomenna haen oman Edition Gamestopista. Pelaamaan en pääse vielä, kun saan Ps4 konsolin vasta 19.11 (Star Wars Edition varauksessa).
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Lukeudun myös näihin pelaajiin. Itseä kiinnostaa historiallinen Lontoo ja sen silloinen atmosfääri. Peli tulisi työkaluksi tähän ja valmistamaan mahdollista pitkää viikonloppua kohteessa. Pariisilla kävi toisinpäin. Ensin käytiin paikalla ja Unityn myötä napattiin historiallinen näkökulma. Virtuaalimatkailua.

Kyllä! Vaikka jollakin tasolla tehtävät toistavat toisiaan, niin olen alkanut pitämään sarjasta sen historiallisuuden takia. Sarjan peleistä on oppinut enemmän, kun koko ylä-asteen historiantunneilla :D

Unity ei pettänyt tässä ja mitä oon nyt kolme tuntia hiippaillut Lontoossa, niin tilanne senkun paranee. Kun tonne pelimaailmaan hyppää, niin voi melkein haistaa ja maistaa Lontoon ilman. Kaikki tuntuu niin käsinkosketeltavalta. Erityisesti plussia rapisee siitä, että päästään käsiksi uuteen tarinaan ja uusiin hahmoihin! Päähahmoilla tuntuu olevan oma sielu ja ainakin minun makuun sopiva huumori.

3 tunnin perusteella pieni yhteenveto: parempi kuin Unity, huonompi kuin AC II, ei niin uuden uutta ideaa kuin Black Flag ja vähiten bugisin peli mitä hetkeen olen nähnyt Ubisoftilta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

No juu kyllähä Ubi osaa tuon maailman rakentamisen tosi hyvin, iteki Unityssa enimmäkseen emännän kanssa käytiin nähtävyydet katsomassa, hän on käyny Pariisissa niin halusi nähdä mitä kaikkea peliin on laitettu mukaan

Älkää nyt hypettäkö peliä, tulee vielä hinku ostaa tämä :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Älkää nyt hypettäkö peliä, tulee vielä hinku ostaa tämä :D

+1. Itsellä viellä Unity kesken kun jotenkin kiinnostus lopahti, mutta arvostelut saa hieman tästä innostumaan jospa sittenkin lattaisi tämän. Iso plussa kyllä Suomi subeista, mutta kai sitä ensin pitää pelata tuo Unity lävitse.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Kiitos vastauksesta. Pitää varmaan myös itse tilata toi, vaikka on jo se Charing Cross Edition varauksessa :). Missä kunnossa noi erikoisversiot on tullut sulle? Onko kaikki täysin ehjiä vai onko joku pahoinpidellyt niitä? Ja jotta ei mene offtopic, niin huomenna haen oman Edition Gamestopista. Pelaamaan en pääse vielä, kun saan Ps4 konsolin vasta 19.11 (Star Wars Edition varauksessa).

Priima kunnossa aina tulleet. Pakkaavat todella hyvin eikä mitään ruttu kohtia ole ollut :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Älkää nyt hypettäkö peliä, tulee vielä hinku ostaa tämä :D

[emoji23]

Mut joo itellä sama homma et peli näyttää tosi hyvältä ja unitystä pidin todella paljon mutta fallout tulossa ja PC versio kuukauden päästä joten ei ainakaan ihan heti lähde ostoon. Sitä vähän oppinu hillitsee itseensä ettei ihan jokaista hype peliä pistä samantein varaukseen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Unity ei pettänyt tässä ja mitä oon nyt kolme tuntia hiippaillut Lontoossa, niin tilanne senkun paranee. Kun tonne pelimaailmaan hyppää, niin voi melkein haistaa ja maistaa Lontoon ilman. Kaikki tuntuu niin käsinkosketeltavalta. Erityisesti plussia rapisee siitä, että päästään käsiksi uuteen tarinaan ja uusiin hahmoihin! Päähahmoilla tuntuu olevan oma sielu ja ainakin minun makuun sopiva huumori.

Olen kanssa jo viitisen tuntia ehtinyt sumuisen Lontoon kujilla hiiviskellä, ja minut tämä maailma imaisi todella vahvasti mukaansa. En tosin ole kaikkia sarjan pelejä pelannut, viimeksi Black Flagia (joka alkoi kiehtovan alun jälkeen nopeasti haukotuttaa).

Syndicatessa on kiehtovasti toteutetun Lontoon ohella myös syvempi yhteiskunnallinen tausta kuin aikaisemmissa osissa. Peli on täysin todenmukainen kuvaus 1800-luvun loppupuoliskon Englannista, joka oli taloudellinen, teollinen ja sotilaallinen supervalta. Yhteiskunnallisesti täysin kahtia jakautunut maa, jonka kuumissa terästehtaissa ja synkissä kaivoksissa lukemattomat orjatyöhön painostetut lapsetkin päättivät päivänsä, mutta tehtaanjohtaja voi hyvin ja lihoi.

Pelattavuus on mielestäni varsin sujuvaa ja omien siipimiesten värvääminen katujengeistä on mukava lisä. Päähahmot eivät ainakaan minun mielestäni ole mitenkään tylsiä, etenkin tämä pisamanenäinen Evie on suorastaan ihastuttava salamurhaaja. Ainoina miinuksina on se, että äkkiseltään katsottuna pelialue ei näytä erityisen laajalta, mutta toisaalta etäisyydet jäävät lyhyiksi. Vinkeitä uudistuksia piisaa, kuten se, että omana kotina on perinteisen safehousen sijaan oma juna (!) joka puksuttaa tauotta ympäri Lontoota. Alkuvaiheessa pelaaminen ei kuitenkaan ole ehkä niin avointa kuin aikaisemmin, sillä tehtävästä toiseen on edettävä käytännössä omien hahmojen leveleiden mukaan. Tai voi vaikeitakin tehtäviä yrittää, mutta niistä saa ihan samat expat, oli oma taso mikä tahansa. Kakkoslevelin assasiinilla ei ole mitään jakoa kahta seiskalevelin Beefeateria vastaan.
 
Ylös Bottom