Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014
Ubisoft on avannut blogin koskien Unityyn tulevia päivityksiä.
Ubisoft on avannut blogin koskien Unityyn tulevia päivityksiä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se vähän riippuu, kuinka herkkä olet ruudunpäivitysongelmille ja satunnaiseen bugailuun. Itse pelihän on rautaa ja kuten aiemmissa viesteissä käy ilmi, päivityksiä on luvassa. Itse nautin pelistä nykyisessä kuosissaan ihan hyvin, enkä ole ps4:llä isompiin ongelmiin törmännyt.Onko peli oikeasti paska vai onko nämä kaikki videot ja muut niiden laittamia jotka eivät ole peliä edes kokeilleet? Itsellä ei peliä vielä ole, mutta minulle isoin vitutus on lokalisaation puute, varsinkin ku edellisissä peleissä tekstit ovat suomeksi olleet. AC uppoaa takuuvarmasti muuten.
Onko peli oikeasti paska vai onko nämä kaikki videot ja muut niiden laittamia jotka eivät ole peliä edes kokeilleet? Itsellä ei peliä vielä ole, mutta minulle isoin vitutus on lokalisaation puute, varsinkin ku edellisissä peleissä tekstit ovat suomeksi olleet. AC uppoaa takuuvarmasti muuten.
Onko peli oikeasti paska vai onko nämä kaikki videot ja muut niiden laittamia jotka eivät ole peliä edes kokeilleet? Itsellä ei peliä vielä ole, mutta minulle isoin vitutus on lokalisaation puute, varsinkin ku edellisissä peleissä tekstit ovat suomeksi olleet. AC uppoaa takuuvarmasti muuten.
Kun lukee tuomiopäivän apostolien tekstejä, paistaa sieltä aika nopeasti läpi joku aiempi agenda johon AC: Unity nyt vain sopi hyväksi syyksi nousta taas barrikadeille. Kommentoijista suurin osa ei ole peliä edes pelannut, vaan nojaavat toisen käden tietoihin. Napataan joku yksittäinen otsikko ja suurennetaan sen kokoa liioitellusti. Jättäisin noteeraamatta ja keskittyisin täällä pelinsä pelanneiden kommentteihin.
Lokalisaation puute on selvä miinus. Listataan muita kun pelit etenee.
Kun lukee tuomiopäivän apostolien tekstejä, paistaa sieltä aika nopeasti läpi joku aiempi agenda johon AC: Unity nyt vain sopi hyväksi syyksi nousta taas barrikadeille.
Mun oikeasti tekis mieli hankkia tämä peli, mutta pelkään juuri että nuo tekniset ongelmat koituu mun kohdalla niin isoksi esteeksi että peli jää kesken ja sitten harmittaa. Mulla oli äsken jopa nappi Storessa osta-nappulan kohdalla mutta jäin vielä miettimään.
Vuosikymmenen paskin peli ja sä lataat sen? Oho! Kannattaako varmasti ettei mene yötunet?Mä nyt laitoin sen diginä valumaan..
Vuosikymmenen paskin peli ja sä lataat sen? Oho! Kannattaako varmasti ettei mene yötunet?
Mä nyt laitoin sen diginä valumaan..
Mä nyt laitoin sen diginä valumaan..
Kaiken sen hehkutuksen jälkeen en olisi ikinä uskonut et Huttu tämän ostaa.