Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joku tuossa koodissa mättää, välillä tekee tuota kiipeillessäkin vaikka näkyy vain seinää. Eli ei tarvi edes ihmisjoukkoa aina, että hidastuu. Tuohon on itse jo tottunut, mutta tokihan se kivempi olisi, että pyörisi sulavammin.Tässä huomasi fps droppauksen hyvin...
Hei help me fellow assassins!
Mulla on käytössä Assassin Cache skilli.
Nyt menin ostamaan stealthiin disguise skillin. No miten sen saa käyttöön? Assasin cache pitäis deaktivoida ja ottaa disguise käyttöön. Onkohan tää bugi kun en löydä mistään miten saisin sen vaihettua? Prkl meni synch pointsit ehkä hukkaan.
Siellä sisällä istuu se muija niin se antaa tehtäviä. Kartalla kolme naamionkuvaa tais olla. Sitten uusi kahviloita voi avata muissa paikoissa. Kartalla punainen talonkuva.Mitä tos kahvilas piti tehdä? Meni ihan ohi siinä mitä jutteli ku en keskittynyt, kun vahingossa siihen menin.
Sit tuli vihreä pallo et kerää rahaa siit viereisestä rakennuksesta ja se oli siinä..sit ei käsketty tehdä mitään.
Sieltä napsahtaa nyt ehkä kakskymppiä tilille.
Mitä tos kahvilas piti tehdä? Meni ihan ohi siinä mitä jutteli ku en keskittynyt, kun vahingossa siihen menin.
Sit tuli vihreä pallo et kerää rahaa siit viereisestä rakennuksesta ja se oli siinä..sit ei käsketty tehdä mitään.
Sieltä napsahtaa nyt ehkä kakskymppiä tilille.
Siellä sisällä istuu se muija niin se antaa tehtäviä. Kartalla kolme naamionkuvaa tais olla. Sitten uusi kahviloita voi avata muissa paikoissa. Kartalla punainen talonkuva.
Mulla on nyt mennyt ohi se miten saan Lockpic käyttöön? olen kyllä hoitanut toisen osan jo kun rastikin löytyy sieltä, mutta en voi ostaa Lockpic skilliä
Mitä olen missannut?
Onko sulla skillpointseja jäljellä? Jos se on keltaisella pohjalla niin oot ostanu sen jo. Ja niitä käytetään vaan punaisten arkkujen avaamiseen, ja joidenkin ovien.
ei oo keltasena. Lockpicejä on mutta ei anna yrittää lukossa olevia ovia ja arkkuja? Täytyy tutkia paremmin tänään että mikä mättää? Kiitos.
Juur noin kuin Ramse sanoi. Sun pitää kunnostaa sitä tönöä, jokaisesta kunnostuksesta sulle aukeaa yksi kahvila tehtävä ja niitä on yhteensä viisi. Tämä kunnostusvaihtoehto (renovate) löytyy samasta huoneesta missä rahakirstu on. Nämä kunnostuksesta saatava tehtävät ovat tosi yksinkertaisia, ja menee haasteellisuudeltaan yhdestä timantista viiteen timanttiin (vitonen on viimeinen)
Sitten tosiaan ostat ympäri Pariisia näitä pikkukahviloita, niitä tais olla yhteensä 7 jos oikein muistan, nämä lisää sun kahvilan tuottoa. Näihin pikkukahviloihin aukeaa myös sivutehtäviä mutta ne ei taida olla merkiäviä sen kahvilan rahan tuoton suhteen, niistä saa toki rahallista palkkiota ja ovat ihan siistejä salamurhatehtäviä. Pikkuhiljaa sun kahvila alkaa tuottamaan rahaa ihan hillittömästi
Ilmestyykö ne pikkuhiljaa vai onko ne ekan jälkeen heti saatavilla? Sieltä ekasta kahvilasta tuli vain joku sivutehtävä ja muita en kartalla näe.