Vastaus: Assassin's Creed: Unity
Hei help me fellow assassins!
Mulla on käytössä Assassin Cache skilli.
Nyt menin ostamaan stealthiin disguise skillin. No miten sen saa käyttöön? Assasin cache pitäis deaktivoida ja ottaa disguise käyttöön. Onkohan tää bugi kun en löydä mistään miten saisin sen vaihettua? Prkl meni synch pointsit ehkä hukkaan.
Character customization muistaakseni ja sieltä jostain active skill & boosts.
Nyt ollaan vähän yli puolen välin tarinan suhteen, ja se alkaa vasta nyt vähän imaisemaan mukaansa. Kontrollit on kyllä niin jäätävät että välillä meinaa ohjain lentää seinään, muuten olen oppinut sietämään ruudunpäivitystä. Samaten vihollisten arvaamaton AI aiheuttaa välillä harmaita hiuksia.
Cooppia on tultu pelattua ja harmi kun se on kohtalaisen rikki, tai sitten vika on heikkojen Ubisoftin palvelimien joka laittaa Coopin toimimaan välillä hyvinkin arvaamattomasti, milloin muut pelaajat muuttuvat näkymättömiksi, tehtävät bugaavat, tai yhtäkkiä ryhmä koostuu useista saman nimisistä pelaajista (tänään oli groupissa kaksi Dejavuhta joista toinen oli oikeasti Foeman)
Coopin bugien kanssa taisteluun menee enemmän aikaa kuin itse coop pelaamiseen, mutta kun se toimii on se aivan hemmetin hauskaa remuta pitkin Pariisia porukalla, freeroamista aina tehtäviin saakka.
Koska peli on täynnä ubimaiseen tapaan kaikkea mahdollista kerättävää, paloin loppuun niiden kanssa jo toisen illan jälkeen ja ihan suosilla annan niiden olla. Rahastakaan ei tule enää pulaa kun kahvila sivubisneksineen tuottaa joka 20min vähän päälle 10000 rahaa, niin arkkuja ei jaksa metsästää, ja nyt on jo rahaa niin paljon ettei tiedä mitä sillä kuitenkaan tekisi. Arnokin on niin kova jannu jo nykyisillä varustuksilla että jos parempaa ostaa niin peli muuttuu totaaliseksi läpijuoksuksi.
Luulenpa että vedän tarinan läpi ja sitten laitan tämän sivuun, en näe siinä pointtia että jaksaisin hakea kaikki arkut sun muut, ja tehdä pariisi-tehtävät, ne eivät kuitenkaan ole olleet mitään kovinkaan ihmeellisiä, juokse sinne tänne, tapa tuo ja tuo toinen, rinse and repeat.