JantuRantsu
New Member
Vastaus: Assassin's Creed: Unity
Pelin julkaisua on lykätty marraskuulle.
Pelin julkaisua on lykätty marraskuulle.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelin julkaisua on lykätty marraskuulle.
Destinyt julkaistaan 9.9. Unity siirtyi marraskuun 11. päivälle. Tuskin on Destinyllä vaikutusta asiaan. Virallinen selitys oli se perinteinen, eli halutaan lisää aikaa pelin hiomiseen.Toivottavasti ei päivä tolkulla. Voisiko olla taas Destiny kyseessä miksi lykättiin?
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
Ei tämä tosin tule suurena yllätyksenä mutta kiva että joku sanoo tuonkin asian suoraan."Technically we're CPU-bound," he said.
En jostain syystä saanut tuota uutisen linkkiä auki, joten pakko kysäistä. Ymmärsinkö siis oikein, että AC: Unity tulee olemaan molemmilla konsoleilla "vain" 1080p@30fps ja "ei niin innovatiivisella tekoälyllä" koska Microsoft, sen rahat ja X1:n heikommat tehot? Vai miksi ihmiset nimenomaan kivittävät Microsoftia tämän uutisen johdosta?
Ei vaan peli tulee olemaan vain 900p@30fps, koska microsoftin matolaatikko ei pysty parempaan. Pleikkari pystyisi, mutta ilmeisesti microsoft ostanut ubisoftilta parityn, jottei sen asiakkaille tule paha mieli.....