Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Assassin's Creed: Unity
Sepä se kun siinä pääkahvilassa ei ole enää mitään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se sanoo et yks tehtynä ja koko tätiä ei ol kahvilassa enää
Joo nyt vasta tajusin ton homman, olin väärässä paikassa..pystyn. Nyt homma toimii
No hyvä, toi ois ollu aika gamebreaking bugi jos et ois pystynyt jatkamaan ton kahvilan päivittämistä
Edit: KFIN klubi löytyy sieltä kuppilasta (xbox)
Itseasiassa nyt kun mainitsit niin juuri valikoissa nimenomaan alkaa tuuletin puhisemaan aika kovaäänisesti.Pitääkö muillakin pelin valikoissa tuuletin aivan käsittämätöntä meteliä?
Sama täällä. Meteli nousee valikoissa. Muuten ei kyllä hirveästi nouse meteli sen enempää kuin muillakaan peleillä.Pitääkö muillakin pelin valikoissa tuuletin aivan käsittämätöntä meteliä?
Mistähän johtuu, että toi mun player level ei nouse kolmosta ylemmäs? Kaikki aseet ja vermeet mitä on päälle on suurin osa jo 5. tasoa, joten kaiken järjen mukaan player level pitäs olla yli kolmosen? Vai vaikuttaako siihen muutkin kun aseet ja varusteet. Esim. skillejä en ole hirveästi saanut auki kun on tullut lähinnä noita pikkutehtäviä tehtyä mistä ei skill pointseja saa. Tällä hetkellä meen nelos luvussa, tiedä sit oonko vasta liian alussa ja sen takia taso ei nouse?
EDIT: Jostain luin, että player level määräytyy huonoimman tähden omaavan varusteen perusteella. Mulla tosiaan "huonoin" varuste on neljätähtinen eli vissiin joku bugi, että taso ei nouse kolmosesta ylöspäin?