Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed

Saisko vähän apua:) Olen memory 4 kohdassa ja mun pitäs mennä vigilante kohtaan missä neljä jätkää seisoskelee. Mitä noissa vigilanteissa pitää oikein tehdä jos joku vielä muistaa?

Saisko vähän apua:) Olen memory 4 kohdassa ja mun pitäs mennä vigilante kohtaan missä neljä jätkää seisoskelee. Mitä noissa vigilanteissa pitää oikein tehdä jos joku vielä muistaa?

Korjatkaa jos oon väärässä, mut Vigilantet on allieita, eli sun puolella ja auttelee kivasti jos alat turpajaisiin sotilaiden kanssa. Vie sotilaiden huomion, ja voit tintata niitä mulkeroita selkään, kuten ne yleensä suakin koittaa... :D Eli JOS joudut kahakoihin, ei siis kannata, ei hyödy mitään kun ei ole tehtäviä ne Vigilantet.

Ei pitäs liittyä mitenkään muuten mun mielestäni. Niitä tulee kun pelastat siviilejä. Ellei näy mitä pitäs tehdä/minne mennä, niin etsi view pointteja, eli niitä korkeita rakennuksia paikantaaksesi seuraavat objektit/tehtävät. Eli sitten niitä tehtäviä alkaa näkymään kartalla, kun oot painanut siellä view pointin huipulla sitä Y-nappia (en taas muista mikä se sana oli kun se paikantaa siinä katellessaan...). Niitä view pointteja ei välttämättä näy, mut ne löytää tosi helposti kun kattelee vaan taivaisiin korkeimpia raksoja.

E:

Ei ole hirveesti aikaa kun pelasin läpi, onko tosta lopusta jotain "tarkkaa" yhteenvetoa jossain?

mitä teen ku sain laitettuu kaikki codex paget paikoillee ja sit en tiiä yhtää mitä sen jälkee pitää tehä ku siin ei kerrottu -.-

Ylös Bottom