Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed

Vastaus: Assassin's Creed

Mindfield sanoi:
Tarina oli aika mielenkiintoinen, vaikka viimeisten tehtävien suurin juonipaljastus olikin jotenkin klisee. Ei näin. Mutta tapahtumat juuri ennen lopputekstejä aiheuttavat kivan "wtf"-reaktion ja mielelläni näkisin jatkoa pelille. Btw, Altairin ääninäyttelijä on aika huono. Muut ääninäyttelijät olivat paljon parempia.
5 murhaa tehneenä luulen jo arvaavani juonipaljastuksen. :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed

Mindfield sanoi:
Ei mene kaaliin, miten pelintekijät pystyivät toteuttamaan monta isoa, elävää ja aidontuntuista kaupunkia kahdessa vuodessa - tai niin minä muistaakseni kuulin. Grafiikat myös olivat todella hienonnäköisiä.

ctrl+c & ctrl+v
;)

Mindfield sanoi:
Loppupään tehtävät vielä pakottavat pelkkään väkivaltaan, mikä ei ollut niin hauskaa.

Olen itsekin kuullut että lopussa saa vain mäiskiä. Odotan kauhulla että kuinka puuduttavaa siitä tulee... (5 assassinointia tehty)

Mindfield sanoi:
Tarina oli aika mielenkiintoinen, vaikka viimeisten tehtävien suurin juonipaljastus olikin jotenkin klisee. Ei näin.
Btw, Altairin ääninäyttelijä on aika huono. Muut ääninäyttelijät olivat paljon parempia.

Spoilauduin vahingossa siihen loppuratkaisuun :mad: mutta aloinkin jo aavistella sitä... Varsin perinteinen käänne. Ilmeisesti mielikuvitus loppu.
1 pizza clisee ja cokis, kiitos.

Ja ääninäyttely Altairin kohdalla oli naurettava. Todella tympeä ja mitäänsanomaton jenkkiaksentti -> ei näin!
 
Vastaus: Assassin's Creed

Healtti sanoi:
ctrl+c & ctrl+v
;)

Joo, mutta copy-pastella voi saaha monotonista jälkeä aikaiseksi. Katolla hyppiessä ei tule sellasta tunnetta, että saman talon katolla pomppisi kaiken aikaa, vaan ne on ryhmitelty ihan järkevällä tavalla.

Nin ja pelianalyysistä puuttui vielä loppuarvosana. Olkoon 9/10 ;)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Healtti sanoi:
ctrl+c & ctrl+v

Joo, peli todellakin oli ensimmäiset kaksi tuntia että leukaluita sai keräillä lattialta asti, heräsi vain kysymyksiä päässä kuinka näin laajoja kaupunkeja on saatu toteutettua tai muutenkin tällänen vapauden tunne ja kaduille ihmisiä kävelee paljon...

no sen neljän tunnin jälkeen vähintään alkoikin tulla että aina uuteen paikkaan pääsy jotenkin tuntui "tutulta", ihan kuin olisi jo ollut siellä ja peli alkaa toistamaan itseään, vapauden tunne häviää aletaan mennä raiteilla kohti väistämätöntä (= loppua) ja kavereille kehuskeli innoissaan että ai jai miten hieno tuotos, kun muutaman tunnin jälkeen sai perua puheet ja laittaa tilalle, tällänenhän tää yhden peluu kerran ihme on, toistaa itseään vaan yksinkertasesti niin paljon että siinä enää paljon mikään pysty pelastaa paitsi juoni ehkä pikkusen, kaksi päiväähän tätä suunnillee tuli pelattua, läpi meni (lippujen keräys vietti tai yleensäkään muu tyhmä pelin pidennys tekniikka esim. käytä jotain tiettyä kykyäsi n+5*2 kertaa. ei ikinään ole ollut lähellä sydäntäni) ja saman tienhän tämä lähti vaihtoon
 
Vastaus: Assassin's Creed

Jouluna sain tämän pelin ja pari tuntia peliä jo takana. On vain niin hirveästi tekemistä, että en ole vielä yhtään assinationia tehnyt. Katoilla hyppely on aivan mahtavaa...
 
Vastaus: Assassin's Creed

Pari tuntia takana ja kyllähän tämä on viihdyttävää.
Tuo nykyhetken juoni tuntuu vaan niin auttamattoman tylsältä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Läpi meni. Loistava pelihän tuo oli... aluksi. Olisi ollut myös lopuksi, jos ei olisi kyllästynyt satojen vartioiden teurastukseen ja loputtomilta tuntuviin samanlaisiin tehtäviin. Huippupaketti olisi ollut, jos olisi ollut jonkinlaista vaihtelua.

Yllätyin gamescoren määrästä. Keräsin 785/1000 vaikka en mitään erikseen koittanut saavuttaa, vaan kaikki tuli siinä itsestään.

Loppuarvosanaksi antaisin ehkä 8/10.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Tätä tuskin pystyy jatkamaan läpipeluun jälkeen? Ei spoilereita vastaukseen :p
 
Vastaus: Assassin's Creed

olge sanoi:
Tätä tuskin pystyy jatkamaan läpipeluun jälkeen? Ei spoilereita vastaukseen :p
Pystyy kyllä. Eihän kukaan jaksa mitään templareita etsiä tai kaikki lippuja keräillä ennen juonen läpäisemistä. :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed

player_fin sanoi:
Mitä hyötyä tuosta siviilien auttamisesta on?

Siihen vieree ilmestyy mies joukko joka sitten auttaa sua jos sua aletaan jahtaamaan. Mutta melko vähän hyötyä tulee.
 
Vastaus: Assassin's Creed

T4iZuuni sanoi:
Siihen vieree ilmestyy mies joukko joka sitten auttaa sua jos sua aletaan jahtaamaan. Mutta melko vähän hyötyä tulee.
Minusta miesten apu oli tosi hyödyllistä. Paljon helpommin pääsi hyppimään katoille, jos miehet pidätteli vartijoita. Siviilien pelastamisesta voi tulla myös scholar.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Diko sanoi:
Minusta miesten apu oli tosi hyödyllistä. Paljon helpommin pääsi hyppimään katoille, jos miehet pidätteli vartijoita. Siviilien pelastamisesta voi tulla myös scholar.
Itse en kuin kerran huomannut että "siviilit" auttelivat vartijoita vastaan - muuten miekan heilutteleminen (tai pakeneminen ;) ) 10:1 vastusta vastaan meni ihan itsekseen.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Odotin pettymystä, mutta ompa tuo perhana vaan maistunut. Ei se loppuviimeksi haittaa ettei maailma ole niin yltiörealistinen ja peli toistaa itseään, saa sitä kuitenkin aika pitkälle itse vaikuttaa siihen miten peliä pelaa ja mistä elämyksensä repii. Loppuun en vielä ole päässyt, olen kyllä varautunut siihen että tappelua tulee eikä stealth-meininki ole enää mitään. ´

On tuota useampi tunti veivattu ihan noin elämyspelaajan elkein. En vieläkään tajua kuinka helvetin kaunis ja jylhännäköinen peli on, ihan normaalilla laajakuvatelkkarillakin täällä saa leukojaan keräillä. Luulin miekkailun aiheuttavan pettymyksen, mutta sehän nyt on aivan helvetin hauskaa hommaa. Aina naama menee virneeseen kun saa kunnon kombot ja liikkeet onnistumaan ja päättymään mahdollisimman verisesti. Olen jaksanut veivata useita kohtia ihan piruuttanikin moneen kertaan, ihan vaan saadakseni asiat näyttämään mahdollisimman tyylikkäiltä ja ihailla pelin sujuvuutta.

Tässä on sellaista "cool"-faktoria olemassa senverran paljon että tekee tämän yhdeksi X360:n parhaista peleistä itselleni.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Odotin enemmän mitä sain, mutta loppujen lopuksi oikein mainio peli. Hype taisi vaan olla liian kova :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

Odotin enemmän mitä sain, mutta loppujen lopuksi oikein mainio peli. Hype taisi vaan olla liian kova :D

onkohan tässä se syy minkä takia minä pidän peliä aivan helvetin loistavana.
minua kun ei tämä kiinnostanut tippaakaan ennen kuin näin gametrailersin arvostelun.

sitä ennen olin pari traileria katsonut ja jonkun ennakon lukenut mutta kiinnostus oli ollut aina pyöreä nolla.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Tässä tulee kaikkien aikojen noob-kysymys tästä pelistä! Ostin pelin eilen mutta noi kombot on jääny vähän hämärän peittoon. Miten niitä tehdään ja voiko niitä tehdä heti alussa???
 
Ylös Bottom