Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed

Vastaus: Assassin's Creed

Maestro sanoi:
Mitenhän tämän voi edes pelata läpi? Tuossa lopussa on niin pahoja bugeja että ei pääse edes etenemään :mad:

Kerro ihmeessä tarkemmin. Pistä vaikka spoilereihin, niin muitten ilo ei mene pilalle. Itsellä ainakin meni loppu ihan ilman mitään bugitusta.
 
Vastaus: Assassin's Creed

nothing sanoi:
Kerro ihmeessä tarkemmin. Pistä vaikka spoilereihin, niin muitten ilo ei mene pilalle. Itsellä ainakin meni loppu ihan ilman mitään bugitusta.

http://www.youtube.com/watch?v=pVZgkrL0CVo

Kävi juuri tuolla tavalla kuin tuossa videossa. Ne jotka eivät ole loppuun asti pelanneet niin ei kannata klikkailla linkkiä. Buuttasin boxinkin, mutta ei siitäkään ollut apua vaan sama toistuu.
 
Vastaus: Assassin's Creed

juho123 sanoi:
Peli ei ole kohdaltasi ihan vielä lävitse. :) Spoiler-tageissa ratkaisu, jos et itse halua yrittää etsiä sitä.

Paina Y:tä (Eagle Vision) huoneessasi ja katsele ympärillesi.

Olen kattonu mut ei tapahtunu mitään.. siis tuli jotain punasia merkkejä näkyviin, mutta en tiedä mitä sit piti tehdä
 
Vastaus: Assassin's Creed

[FIN]Scorpion sanoi:
Olen kattonu mut ei tapahtunu mitään.. siis tuli jotain punasia merkkejä näkyviin, mutta en tiedä mitä sit piti tehdä

Menet siihen omaan selliisi/huoneeseesi sängyn eteen ja katsot Eagle Visionilla edessä olevaa seinää. Sen jälkeen pitäisi tulla lyhyt animaatio + lopputekstit
 
Vastaus: Assassin's Creed

Pelasin vasta AC:n läpi ja kyllä on peli niin minun makuuni, että on lempipeleissäni top 3:ssa. En käsitä miksi peli on saanut keskinkertaisia arvosanoja. No okei, onhan siinä bugeja enemmän kuin saisi olla, mutta miettikää mikä työ on tehdä nuin laaja alue. Peleistähän kyllä pitäisi saada viihdettä että ei tarvitse päätä räjäyttää bugien takia mutta on peli niin kovaaluokkaa että huh huh. Kuten joku yhdellä foorumilla joku sanoikin, bugit voi naamioida omassa päässä DNA:n siirto virheeksi.

Uudelleen peliä en kyllä pelaisi ainakaan heti, koska on välillä tehtävät niin puuduttavia että ei vain jaksa. Lopussa alkoi tehtävät vähän vaihtelun merkkejä näyttämään, mutta en nyt tiedä oliko se hyvää vaihtelua vai ei.

Silti, peli antoi paljon enemmän kuin odotin. Hiipailua ei oltu tehty liian tarkaksi eli ei tarvinut jokaisen vartijan ohi hiipiä vaan juoksu oli 1191 vuoden sana. Taistelutkin olivat aika yksinkertaisia mutta silti mukavia. Vastaiskut olivat todella brutaaleja.

Täytyy sanoa että jos pelistä ei demoa tule niin suosittelen kaikkien ostamaan tai edes vuokraamaan peli. Jos demo tulee niin kokeilkaa ihmeessä kun se ilmaista on.

Mahtava peli!
 
Vastaus: Assassin's Creed

Maestro sanoi:
http://www.youtube.com/watch?v=pVZgkrL0CVo

Kävi juuri tuolla tavalla kuin tuossa videossa. Ne jotka eivät ole loppuun asti pelanneet niin ei kannata klikkailla linkkiä. Buuttasin boxinkin, mutta ei siitäkään ollut apua vaan sama toistuu.

Lainaanpa itseäni. Tuo bugi poistui sillä, että otti toisen ohjaimen (langallisen) irti Xboxista. Eli jos jollekkin muullekkin ilmenee tuo sama tilanne niin siinä on ensimmäinen mitä kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Pikainen +/- pelistä.


+ Mielenkiintoinen
+ Runsaasti yksityiskohtia
+ Kirjavat kiipeily- ja pakenemismahdollisuudet
+ Murhaaminen on hauskaa!
- Toistaa itseään aina vaan ja uudestaan
- Peli yrittää olla valtavan laaja...
- ...mutta on sitä vain niin näennäisesti
- Lyhyt
- Vähän kaupunkeja, joista vielä ulkokuoren alta voi löytää kammottavia yhtäläisyyksiä

***½
8
79/100
 
Vastaus: Assassin's Creed

Kyllä tämä hemmetin hyvältä vaikuttaa ainakin reilun tunnin pelaamisen jälkeen. Kaikki pakeneminen yms. tuntuu niin hauskalta puuhalta, eikä tuo ihmisten pelastaminen nyt niiin tylsää hommaa (ainakaan vielä) ole. Olisi pienoinen kysymys koskien tuota pelin "scifi-osuutta".
Eli kun porukka on puhunut, että on päässyt joitakin tietokoneita katselemaan (ilmeisesti sähköposteja lukemaan?), niin mitenköhän niitä koneita on mahdollista tutkia?
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hattara sanoi:
Eli kun porukka on puhunut, että on päässyt joitakin tietokoneita katselemaan (ilmeisesti sähköposteja lukemaan?), niin mitenköhän niitä koneita on mahdollista tutkia?

Sen koneen sähköpostia pääset lukee mitä se lucy? näpyttelee välil, kun painat B nappulaa, kun menet siihen pyörimään ja kyl sitä yhtä toistakin konetta pääsee lukemaan ainakin pelin lopussa. Muista myös jutella sen lucyn kanssa et saat sen saavutuksen, jos puhut lucyn kanssa joka kerta, kun olet siinä skifi osuudessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Titanic sanoi:
En kyllä ymmärrä yhtään. Olen nyt käynyt jerusalemissa ja acressa kaikissa niissä isoissa torneissa mutta ei tule tehtäviä. Jo on outoa. Olen ihan pihalla mitä nyt muka pitäisi tehdä. Eli 3 murhaa olen nyt tehnyt.
Joo, tuossahan oli pointtina kaiketi että piti kuunnella mitä se jamppa assassins bureaussa kertoili ja etsiä niiden puheiden perusteella kolme tiedustelupaikkaa. Itse olen juuri samaisessa kohdassa, ja voin kertoa ettei hirveästi huvita koluta kaupunkeja ihan summanmutikassa ja odottaa että joku tehtävä osuisi arpapelillä eteen. Puuh.. Eikai tämä tästä neljännestä salamurhasta lähtien ole loppuun asti tälläistä? Haluan kartalle pallukoita ja selkeyttä mihin pitää mennä. Kaikkimulleheti.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Poro24 sanoi:
Joo, tuossahan oli pointtina kaiketi että piti kuunnella mitä se jamppa assassins bureaussa kertoili ja etsiä niiden puheiden perusteella kolme tiedustelupaikkaa. Itse olen juuri samaisessa kohdassa, ja voin kertoa ettei hirveästi huvita koluta kaupunkeja ihan summanmutikassa ja odottaa että joku tehtävä osuisi arpapelillä eteen. Puuh.. Eikai tämä tästä neljännestä salamurhasta lähtien ole loppuun asti tälläistä? Haluan kartalle pallukoita ja selkeyttä mihin pitää mennä. Kaikkimulleheti.
Siis, nyt kun olet jo kolunnut sen Poor Districin(?) läpi, menet Ritch Districtiin (katso kartasta), ja sieltä etsit torneja, joiden avulla saat uusia tutkintatehtäviä. Täytyy myöntää, itsekkin olin aluksi hämilläni, koska missään ei kerrottu että sellainen läpinäkyvä "valli" olisi hävinnyt tietyn alueen kohdalta.
EDIT: Ja jos taas jossain toisessa kaupungissa olet kolunnut vain Ritch Districtin, siirryt Poor Districtiin etsimään tehtäviä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

HUHHUH, taisin kyllä eksyä väärään keskusteluun sillä pleikka-keskustelua etsin... Mutta kumminkin, peli on kyllä suoraan sanottuna aivan...PASKA! Tässä pelissä ei oo mitään järkeä, toistaa puolestavälistä lähtien itseään jatkuvasti... huomenna luultavasti peli lähteekin vaihtoon tuohon CoD4:ään niin, ettei mene lopullisesti terveys :S en TODELLAKAAN suosittele...
 
Vastaus: Assassin's Creed

joonasmo sanoi:
HUHHUH, taisin kyllä eksyä väärään keskusteluun sillä pleikka-keskustelua etsin... Mutta kumminkin, peli on kyllä suoraan sanottuna aivan...PASKA! Tässä pelissä ei oo mitään järkeä, toistaa puolestavälistä lähtien itseään jatkuvasti... huomenna luultavasti peli lähteekin vaihtoon tuohon CoD4:ään niin, ettei mene lopullisesti terveys :S en TODELLAKAAN suosittele...

:D Tuli aivan mieleeni tämä Tilt.tv:ssä ollut arvostelu Assassin's Creedista. Yllätyin hieman, koska Tiltissä tätä peliä oikeasti haukuttiin minkä kerettiin. Kritiikkiä tuli taisteluiden helppoudesta, itseääntoistavista tehtävistä jne. eikä positiivista juurikaan sanottu (paitsi grafiikoista). Haukuttiin ja haukuttiin ja minä jo odotin että Tilt lasauttaa pelille jonkun kutosen, mutta sieltä tulikin 8. Meniköhän multa jokin nyt ohitse? Tilt.tv:n arviot ovat nyt muutenkin lähiaikoina olleet ihan sekoja, mutta miksi peliä kritisoidaan oikein olan takaa, mutta silti annetaan niinkin hyvät pisteet kuin 8? Ei tajua...

Niin ja itse olen pelannut peliä vain vähän aikaa, sekin meni oikeastaan värkkäilyyn eikä varsinaisten tehtävien suorittamiseen, joten kokonaisuudesta en osaa itse sillä tavalla sanoa juuta tai jaata.
 
Vastaus: Assassin's Creed

En tiedä onko minussa jokin vikana, mutta itse en tahdo kyllästyä tähän peliin sitten millään. Enää kaksi murhaa jäljellä, mutta silti noita "sivutehtäviä" jaksaa tehdä. Loppu tulee varmasti olemaan mielenkiintoinen (näin olen kuullut), joten ehkä sen takia jaksan tätä innolla pelata.;)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hattara sanoi:
En tiedä onko minussa jokin vikana, mutta itse en tahdo kyllästyä tähän peliin sitten millään. Enää kaksi murhaa jäljellä, mutta silti noita "sivutehtäviä" jaksaa tehdä. Loppu tulee varmasti olemaan mielenkiintoinen (näin olen kuullut), joten ehkä sen takia jaksan tätä innolla pelata.;)

Se loppu on mielenkiintoinen, mutta aivan hanurista pelata, koska viimeisen tunnin saa kokoajan taistella ja miekkailla ja mäiskiä.

Paskamainen peliajan venytys. Ei näitä.

Tsekatkaas kaikki muuten miten tyylikkäästi Yathzee "murhaa" AC:n.

klikatkaa!
 
Vastaus: Assassin's Creed

ps3-player sanoi:
nyt (joulukuun 8 päivä) on tarjouksessa Assassins creed uutena 44,95 discshopissa :) käykää ihmees tilaamas jos meinaatte hommata pelin.tarjous voimassa ainoastaan lauantain.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?ref=julkal&pf_id=81590
saa kiittää ;)

Läpipelanneena voin sanoa, että toi 44 euroaki on liian kallis hinta tästä paskasta. Ostakaa vaikka orange box, mass effect tai call of duty 4, mutta tämä kannattaa jättää hyllyyn suosiolla.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hyvä peli tämä on pienissä annoksissa pelattuna. Jos maratooneissa peliä tahkoo niin alkaahan se toistamaan itseään mutta kyllä itseä viihdyttänyt suuresti kun aina väliin loikkii kaupungilla ja listii väkeä.
Vikojahan tässä on mutta kyllä tämä silti keskivertopelien yläpuolella on kirkkaasti, ainakin jos itse peligenre kolahtaa. Kevyttä viihdettä ainaisten fps-pelien lomassa.
 
Ylös Bottom