Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed

janijj sanoi:
Jotta saa sen "täydellisen" tapon saavutuksen niin miten se tappo pitää sit hoitaa?

Niin, ettei kohde huomaa sua ennenkuin on aivan liian myöhäistä. Eli tapat hidden bladella kohteesi.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Huoh. On kyllä ihan älytöntä tuo "metsästämpä temppelimiestä", kun niitä on niin monta. Heräsipä kysymys, onko kaikki yksittäin vai kenties jossain suuremmassa ryppäässäkin? Voi pistää spoilerina vaikka vastausta tai yv:nä, niin ei pilaannu joltain iloa etsiä kaikkia jos jossain on isompikin rypäs. Itse kun en todellakaan jaksa etsiä kaikkia...
 
Vastaus: Assassin's Creed

Mimmo sanoi:
Pääsikö liika saman toisto haittaamaan? Että jaksoitko hyvin jauhaa loppuun asti?
Itse pohdin tarkkaan että ostanko jouluks tämän vai CoD:n. Hirveän kiinnostavan tuntuinen peli, mutta pitää päättää että häiritsevätkö nuo mainitut miinukset liikaa (helppous, tekoäly, toisto). Toisaalta, vaikka CoD4 on arvostelumenestys, olisi tämä kivaa vaihtelua FPS:iin...

Ostin molemmat, pääsin tänään pelamaan...

CoD 4 oli aika pettymys, tai siis näin ensi vaikutelmien perusteella. Taakse respawnaavat yksiköt häiritsevät aika paljon, ja se myös että sinun pitää liikkua eteenpäin jos haluat vihollisten lopettavan respawnauksen, ampumalla se ei aina onnistu. Peli on kyllä nätti tosin ja aika hienosti tehty. Mutta kuulin että se on lyhyt myös. Jotkut osuudet ovat ihan hauskoja, mutta sitten tulee niitä osuuksia joita pitää rynkyttää kunnes muistaa mistä ne vihut tulee. Pitäisi kait suosiolla vaihtaa normal vaikeudelle hardin sijasta. :3

Assassin Creed näin ensituntumalta tuntui todella viihdyttävältä peliltä. Maailman tutkimnen ja mini-tavoitteet ovat kivoja siinä pelissä. Taistelukin tuntuu ihan menevältä, pitäisi vielä älytä ne pienet kikat siinä. Kiipeilykin on hauskaa puuhaa.

En tiedä, Assassin Creed vaan viihdytti enempi kuin CoD4. Ehkäpä siksi kun se on jotain uutta.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Jormaaa sanoi:
Huoh. On kyllä ihan älytöntä tuo "metsästämpä temppelimiestä", kun niitä on niin monta. Heräsipä kysymys, onko kaikki yksittäin vai kenties jossain suuremmassa ryppäässäkin? Voi pistää spoilerina vaikka vastausta tai yv:nä, niin ei pilaannu joltain iloa etsiä kaikkia jos jossain on isompikin rypäs. Itse kun en todellakaan jaksa etsiä kaikkia...

Kyllä sä sit huomaat kun Templariin törmäät, ne kun tuppaavat olemaan paljon normi solttuja parempia taistelemaan...
...ja huomaavat Altairin mikäli vain menet hänen näkökenttään (vaikka kuinka yrittäisit hiipiä Blendillä ohi). Paras tapa tappaa Templar on yrittää hiiviskellä takaa tai sivusta ja hidden bladella antaa kuolettava isku. Onneksi Templarit seisovat yksinään paikallaan ja vartioivat arkkua, useampi kerralla olisi pikkasen liian vaikeaa.

Ja tuo 60 tuntuisi tulevan lopulta aikas helposti, niitä tuntuu välillä löytyvän ihan joka toisen kulman takaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Count_M sanoi:
Kyllä sä sit huomaat kun Templariin törmäät, ne kun tuppaavat olemaan paljon normi solttuja parempia taistelemaan...
...ja huomaavat Altairin mikäli vain menet hänen näkökenttään (vaikka kuinka yrittäisit hiipiä Blendillä ohi). Paras tapa tappaa Templar on yrittää hiiviskellä takaa tai sivusta ja hidden bladella antaa kuolettava isku. Onneksi Templarit seisovat yksinään paikallaan ja vartioivat arkkua, useampi kerralla olisi pikkasen liian vaikeaa.

Ja tuo 60 tuntuisi tulevan lopulta aikas helposti, niitä tuntuu välillä löytyvän ihan joka toisen kulman takaa.

Jooh kyllä ne tunnistaa. Mutta lähinnä tarkoitin että ei sieltä "maaseudulta" ainakaan jaksa kauheasti niitä metsästellä. Eipä sillä, ei niin väliäkään:)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Eilen viimein sain hankittua. Muutaman tunnin pelailun perusteella aivan mahtava peli pitkästä aikaa. Bioshock ja COD 4 ei kiinnostanut pätkääkään toisin kuin tämä. Jo tutorialin kohal tuntui et tässä on sitä jotain. Kaikki kohallaan. gfx, fysiikat, animaatiot, äänet. Enkä usko et kyllästynkään kuten monet muut, kun en kerkeä pelailemaan koko aikaa ja muutenkin pelaan hitaanlaisesti pelejä tekien kaiken mahollisen ennen päätehtäviä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Kiitos Sarkasmi ja Berserker hyvistä vinkeistä. :) Tällä hetkellä vaaka on ehkä hiukan kallistunut Assassin's Creedin puoleen. Onkohan tunneissa mitattuna minkä pituisesta teoksesta kyse jos ei aivan juoksemalla läpäise?
 
Vastaus: Assassin's Creed

Nyt tarvisin tietää että koska saa throwing knivesit käyttöön? Olen ekan jätkän salamurhannu ja en oikeen tiedä mistä saan niitä veitsiä? Jostaki luin että saa varastettua joiltaki jätkiltä joilla on laukut vyöllä? Onko mulla mahdollista vielä edes saada niitä?
 
Vastaus: Assassin's Creed

Sanrio:
Toisen murhan jälkeen saat heittotikarit käyttöön
 
Vastaus: Assassin's Creed

Nyt on olen itsekin pelannut peliä jo useamman tunnin, mutta ensimmäinen murha on vasta suoritettuna. On ollut niin paljon kaikkea muuta tehtävää ja nähtävää, joten ei ole viitsinyt liiaksi kiirehtiä eteenpäin. Ensimmäisestä murhasta tulla pamahti sitten heti toi blade in the crow- saavutus, vaikka en ollut siinä vaiheessa edes tietoinen kyseisestä saavutuksesta:). Ei ollut tullut luettua saavutuslistaa tarpeeksi tarkasti lävitse. Noh, mutta mukavan yllätyksenä se sieltä kuitenkin putkahti.

Lähes kaikki tosiaan tuntuu tähän mennessä todella ensiluokkaisen hyvin toteutetulta. Tosin täytyy sanoa, että noi ihan perusvihut on kyllä uskomattoman tyhmiä. Templarit on sitten vähän eri asia, ei ainakaan yhtä soikeilta vaikuta. Tossa kaverikin ihmetteleli ja naureskeli vieressä sitä, että miten helpposti noita perusvartijoita voi käydä "teloittamassa".

Katoilla hyppely, lippujen keräily, view pointeilla vierailu ja kansalaisten pelastaminen jaksavat ainakin meikäläistä viihdyttää todella paljon, joten tekemistä tässä riittää kiitettävän paljon. Pääjuontakin pitäisi jossain vaiheessa jaksaa vääntää eteenpäin. Noh, täytynee yrittää taas ryhdistäytyä ja suorittaa seuraavaksi toinen pääjuoneen liittyvä murhatehtävä:).
 
Vastaus: Assassin's Creed

maagiset sanoi:
Nyt on olen itsekin pelannut peliä jo useamman tunnin, mutta ensimmäinen murha on vasta suoritettuna. On ollut niin paljon kaikkea muuta tehtävää ja nähtävää, joten ei ole viitsinyt liiaksi kiirehtiä eteenpäin. Ensimmäisestä murhasta tulla pamahti sitten heti toi blade in the crow- saavutus, vaikka en ollut siinä vaiheessa edes tietoinen kyseisestä saavutuksesta:). Ei ollut tullut luettua saavutuslistaa tarpeeksi tarkasti lävitse. Noh, mutta mukavan yllätyksenä se sieltä kuitenkin putkahti.

Mielestäni pariinkin otteeseen olen tehnyt tämän niinkuin pitääkin, mutta ei vaan ole natsannut. No ehkä se sieltä joku kerta tulee :(
 
Vastaus: Assassin's Creed

Nyt tuli tälläinen ongelma: kun on se tehtävä missä pitää löytää se paikka missä poltetaan niitä kirjoja, niin onko ne kirjat sellaisissa padoissa jotka savuavat? Vai missä?
 
Vastaus: Assassin's Creed

Yksi juttu mihin olisivat tekijät saaneet panostaa reilusti enemmän on ääninäyttelyn määrä. Nyt samat repliikit toistuvat piljoonannen kerran ja pulasta pelastetuilla ihmisille on kiitospuheita varmaan se 2 per sukupuoli. Samaten toistuvat ihmettelyt Altairin katolla kiipeilystä rupee vähitellen ottamaan nuppiin.

Muuten loistopeli, 6 murhaa takana.
 
Vastaus: Assassin's Creed

nothing sanoi:
Mielestäni pariinkin otteeseen olen tehnyt tämän niinkuin pitääkin, mutta ei vaan ole natsannut. No ehkä se sieltä joku kerta tulee :(

Hmm... en varmaankaan osaa jeesiä yhtään, mutta kerron nyt kuitenkin miten itse homman klaarasin.

Elikkäs itse ainakin suoritin sen ensimmäisen murhan tuolla Damascuksessa seuraavanlaisella tavalla. Hiivin sieltä väkijoukon keskeltä kohteen taakse, kun se oli siinä ensimmäisen kojun luona "juttelemassa". Siitä sitten takaapäin pistin sitä piiloterällä selkään. En tosiaan ton kummempia taikatemppuja itse homman suorittamiseen tarvinnut. Noh, ehkäpä sitä omalla kohdalla kävi vaan hyvä tuuri, että ekalla kerralla tossa onnistuin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed

Mulla tais bugata se eka murha. Tapoin sen kohteen, mutta se animaatio ei tullut mikä olisi siinä pitänyt ilmaantua. Lisäksi vartiat eivät reagoineet siihen mitenkään, kunnes menin ruumiin luokse uudestaan. :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

Tänään ekaa kertaa pelikuva oli vähän hidas, mutta palasi normaaliksi itsestään ,kun olin tehnyt yhden päätehtävän. Ei ole peli onneksi kaatunut kertaakaan ja en kyl usko et XO versio kaatuilee vai mites on?

Tappelut on kyl täs helppoja yleensä, mutta nyt kun olen päässy pidemmälle, niin on kuolo korjannut, kun olen saanut ison vartija lauman perään päävastuksen tappamisen jälkeen ja välil sit koittanut hoidella niitä. Sain nyt lvl 5 tason itelle ja pystyn RT+A nappeja painamalla väistämään taaksepäin, kun joku on lyömässä minua eli toivottavasti auttas, kun on enemmän porukkaa vastas.
 
Vastaus: Assassin's Creed

[FIN]Scorpion sanoi:
Tänään ekaa kertaa pelikuva oli vähän hidas, mutta palasi normaaliksi itsestään ,kun olin tehnyt yhden päätehtävän. Ei ole peli onneksi kaatunut kertaakaan ja en kyl usko et XO versio kaatuilee vai mites on?

.


Muutaman kerran itelläkin peli on pätkinyt, mutta korjaantuis kun uudelleen käynnistin boksin.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Itsellä peli on kertaalleen kaatunut ja kerran on ilmennyt pelin hetkellistä hidastumista. Ei siis ainakaan tähän mennessä ole mitenkään häiritsevästi bugaillut.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Nyt on peli pelattu läpi! Paras pelikokemus pitkiin aikoihin.
Miten pääsen takaisin pelimaailmaa tutkimaan nyt kun on peli läpäisty? haluaisin jatkaa kuitenkin vartijoitten kiusaamista ja parkouria vaikka varsinainen juoni on jo loppunutkin. :confused:
 
Vastaus: Assassin's Creed

Muuten...yks salasista saavutuksista on kait et pitää katsoa lopputekstit loppuun asti eli älkää skipatko.;)
 
Ylös Bottom