Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed

Sorrow sanoi:
Nykyään panostetaankin ehkä mielestäni turhan paljon moninpeliin.

Niin eri asia sitten jos rehellisesti myydään moninpeliä. Tai sitten myytäisiin edes vähän halvemmalla jos yksinpeli kestää 5h tai sitten edes alennusta siihen moninpeliin(tai ilmaisia viikkoja tms.). Kuitenkin jos olet ns. random pelaaja ja pelaat kenen kanssa sattuu ja ketä sattuu vastaan, niin silloin hyvä moninpelipohjakin on ihan se ja sama. Oman kokemuksen perusteella kuitenkin nuo satunnaiset moninpelit ovat useat hyvin pitkälti yksinpeliä joukkueissa(vaikka pelattaisiin ns. joukkuemodeja) ja hyvin harvoin joukkuepeliä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Ehkä vuoden odotetuin julkaisu minulle..noh, sen jälkeen kun GTA siirtyi ensi vuodelle. Toistaiseksi vaikuttaa erittäin lupaavalta, ei jaksa odottaa. :P
 
Vastaus: Assassin's Creed

Assassin's Creed, HL2 Orange Box, Mass Effect. Loppuvuosi on turvattu :D. Itelläni nousi Assassin's Creed odotuslistan kärkeen, kun näin ekan kerran sen onstage demon ja sanoivat että käyttävät freerunningia/parkouria pelissä. Itelläni menee ihan varmana eka päivä kaupungissa seikkailailemiseen, voishan siitä myös yhen "pää"murhan ja pari sivutehtävää tehdä välistä. Pelin pituuttahan saa nostettua, kun jaksaa suunnitella sitä murhaa tarpeeksi pitkään ;)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Sama. GTA IV on ehdottomasti peli, jota odotan enemmän kuin mitään peliä ikinä, mutta kyllä innolla odotan tämänkin ilmestymistä. :rolleyes: Vaikuttaa erittäin lupaavalta. Tätä on varmaan jo sen tuhannen kerran kysytty, mutta: mikä se tarkka julkaisupäivä oikein on? Konsolinet väittää että 9.11, muualla puhuttu 15. tai vastaavasta.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Vai julkaisu vasta 15.11, Ubin vekkulit otti jo rahat pre order packista :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed

Itekkin ennakkotilasin Puolenkuun Peleistä. Kysäsin niiltä, että minkä takia sivuilla on julkaisupäivämäärä 30.11. Tänään tuli vastaus, että peli on mennyt painoon ja julkaisupäivämäärä on aikaistunut, joten pelien pitäisi olla kuulemma maahantuojalla viimeistään 15.11 ja julkaisupäivämäärä on 16.11. Ihmettelen vaan, kun monessa paikassa on pitemmän aikaan ollut jo tuo "aikaistunut" päivämäärä. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hommasin tuon ennakkovaraus boxin. Sarjakuva ainakin heti valoitti mistä on kyse tarinassa. Ikävä että dvd:stä ei ole riemua mac:llä. :(
 
Vastaus: Assassin's Creed

No tänään ollaan semmoinen merkkipaalu saavutettu että julkaisuun on "enää" kolme viikkoa.
Ja tämähän on tosiaan ennakkotilattu myös PKP:stä jo hyvissä ajoin, pitäisi kai tässä joskus ehkä maksaakkin se. Olen kyllä Jaden kanssa samaa mieltä että tämä luultavasti tulee määrittelemään "next-gen":in uudelleen. Ai että kun tuon kolme viikkoisen sais äkkiä tapettua tieltä pois :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

Sorrow sanoi:
Olen kyllä Jaden kanssa samaa mieltä että tämä luultavasti tulee määrittelemään "next-gen":in uudelleen.

Juuri tämmöiset odotukset ja kommentit on turhimmasta päästä ja aiheuttaa vaan turhia pettymyksiä. Optimistinen saa toki olla, mutta jos kerran ei ikinä ole testannutkaan peliä niin paha väittää videoiden perustella, että tulossa on jotain "uskomattoman sensaatiomaista!"

Jokainen pelinkehittäjä aina hypettää ja hehkuttaa omaa luomustaan rajoja rikkovaksi. Plz älkää lähtekö moiseen mukaan vaan odottakaa lopputulosta ja tehkää arvostelut sitten. :o

Mutta odotukset on korkealla peliä kohtaan itselläkin, jos tuo nyt lunastaisi edes puolet siitä mitä on lupailtu niin kyllä tuo tiensä hyllyyni löytää.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Decap sanoi:
Juuri tämmöiset odotukset ja kommentit on turhimmasta päästä ja aiheuttaa vaan turhia pettymyksiä. Optimistinen saa toki olla, mutta jos kerran ei ikinä ole testannutkaan peliä niin paha väittää videoiden perustella, että tulossa on jotain "uskomattoman sensaatiomaista!"

Jokainen pelinkehittäjä aina hypettää ja hehkuttaa omaa luomustaan rajoja rikkovaksi. Plz älkää lähtekö moiseen mukaan vaan odottakaa lopputulosta ja tehkää arvostelut sitten. :o

Mutta odotukset on korkealla peliä kohtaan itselläkin, jos tuo nyt lunastaisi edes puolet siitä mitä on lupailtu niin kyllä tuo tiensä hyllyyni löytää.

Jeps, onko tuota lausetta voinut kuulla yhtään enempää siis tuota "tämä määrittelee pelityypin x" tjsp. Toki odotan itsekkin paljon peliltä, varsinkin a)vapautta b)laajuutta. Nämä kaksi täyttyvät ja imu samalla, niin grafiikoilla niin väliä olekkaan, kunhan pelattavuus on jotenkin kuosissa. Noh syksyn/talven toiseksi odotetuin peli itseltäni(Mass Effectiä tosin paljon perässä) ja eiköhän tätä tule pelailtua ja tykättyä, mutta turhaan hypeen lähteä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Enhän minä tuossa vielä mitään ollut kiveen hakannutkaan tai sanonut että varmasti tulee muuttamaan jotain. Painosanalla luultavasti ja ehkä olenkin vähän turhan optimistinen :rolleyes: . Lupaukset tästä pelistä ovat olleet suuria ja toivon/(uskon) että ne tullaan lunastamaan. Ainakin kaiken materiaalin perusteella mitä olen nähnyt ja lukenut, ja en tosiaankaan voi mitään varmasti sanoa. Satun vain olemaan niin tohkeissaan tästä pelistä koska minulle se näyttäisi olevan jotain suurta ja mullistavaa :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

Mitäs helv.... luin jotain, että pelissä ois "Auto jumping" ? Voisko joku selventää ku en ihan täysin ymmärtänyt mitä sillä tarkoitettiin.
 
Vastaus: Assassin's Creed

kovaydin sanoi:
Mitäs helv.... luin jotain, että pelissä ois "Auto jumping" ? Voisko joku selventää ku en ihan täysin ymmärtänyt mitä sillä tarkoitettiin.
Meinaa varmaan sitä että kun juokset katonharjalle, ukko hyppää automaattisesti seuraavalle katolle/palkille/jne
 
Vastaus: Assassin's Creed

Tai sitä että jos on metrin välein palkki niin se osaa hyppiä automaattisesti palkilta toiselle ettei tarvi jokaista askelta itse ajoittaa millilleen.
 
Vastaus: Assassin's Creed

APX sanoi:
Tai sitä että jos on metrin välein palkki niin se osaa hyppiä automaattisesti palkilta toiselle ettei tarvi jokaista askelta itse ajoittaa millilleen.

Tämä olisi kyllä hyvä, mutta se että katolta toiselle hyppäisi automaattisesti olisi kyllä huono. Eihän siinä tarvitsisi enää itse mitään tehdä, kuhan ohjailisi hahmoa vain johonkin suuntaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Joissakin haastatteluissa on kerrottu nämä näppäimet, oikea liipaisin toimii "kaasuna" ja Altair juoksee kun liipaisin on painettuna, muutoin kävelee. Kun painaa A:ta liipaisimen lisäksi niin Altair käyttää "turboa" eli sprinttaa/juoksee täysillä, koska A on suunnattu jaloille niin luultavasti kun juoksee liipaisin ja A pohjassa talonreunalle ja siitä "yli" niin Altair hyppää sille seuraavalle palkille/talon reunalle. Oli ehkä vähän sekava mutta menkööt :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

Voi olla että tässä pelissä tietynlainen automatisointi auttaa parantamaan pelituntumaa sen tietää sitten kun on peliä päässyt testaamaan, videot mitä olen pelistä (liikkumisesta) nähnyt vaikuttavat hyviltä. Myös se miten taistelusysteemi toimii kiinnostaa, se kuinka monipuolinen se on.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Joo, kyllähän tuota automatisaatiota on ja TÄMÄ artikkeli kertoo siitä enemmän. Joku tykkää ja joku ei.
 
Ylös Bottom