Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Astro's Playroom – Johdatus DualSenseen

Lyöt vähintään 10 bottia seuraamaan sinua ja menet bottien kanssa lasitasanteelle missä cpu ja lyöt lasikupua, niin cpu lyö takaisin ja 10 bottia kun lentää ilmaan ni trophy on sinun.

Kiitos. Vaikka katsoin youtubesta videoita missä näytetään miten minkäkin saa mutta tuollaista ei tullut yhdelläkään videolla vastaan.
 
Eilen tuli vastattua kaverilistoilta tulleisiin haasteisiin. Parasta on nähdä kuinka joku tuttu vaan jätetään kylmästi sinne listojen häntäpäähän. Tosin sieltä löytää usein itsensäkin. :cool:

Mekanismi haasteissa on kuten kuvitteli sen ennen julkaisua. Hetken piipahdus ennen muita pelejä, tai niiden lomassa. Toi nopeus jolla ollaan runissa jo kellottamassa on jotain, johon ei ole vieläkään tottunut.
 
Lyöt vähintään 10 bottia seuraamaan sinua ja menet bottien kanssa lasitasanteelle missä cpu ja lyöt lasikupua, niin cpu lyö takaisin ja 10 bottia kun lentää ilmaan ni trophy on sinun.
Eivät lähde seuraamaan jos kellarista kuuluu lohikäärmeen karjahtelu, ovat peloissaan. Eli tämä pitää suorittaa pelin alussa.
 
Nyt kun on tullut tätä pelattua, niin täytyy todeta pelin yllättäneen meikäläisen täysin! Jos tuli joskus aiemmin mainittua, että Divinity 2: Original Sin palautti uskoa pelien taikaan, niin täytyy sanoa, ettei ole sitten Mario 64:n tämmöistä peli-iloa tullut koettua kovin usein mitä Astro nyt sai aikaiseksi! Astro laittaa hymyn huulille yksinkertaisesti kovalla pelattavuudellaan, aurinkoisilla pelimaailmoillaan sekä hyvällä soundtrackilla!
 
Eivät lähde seuraamaan jos kellarista kuuluu lohikäärmeen karjahtelu, ovat peloissaan. Eli tämä pitää suorittaa pelin alussa.

Ei näköjään pidä koska itse olen pelannut peliä nyt 6 tuntia pleikkarin mukaan ja tein äsken kyseisen trophyn vaikka platina muuten jo pelattu. Minulta puuttuu yksi ainoa lisäosa trophy. Olen kelloa vastaan pelannut kaikki mutta en saanut sitä. Mitä aikajuoksuissa pitää tehdä että sen saa?
 
Ei näköjään pidä koska itse olen pelannut peliä nyt 6 tuntia pleikkarin mukaan ja tein äsken kyseisen trophyn vaikka platina muuten jo pelattu. Minulta puuttuu yksi ainoa lisäosa trophy. Olen kelloa vastaan pelannut kaikki mutta en saanut sitä. Mitä aikajuoksuissa pitää tehdä että sen saa?
Kävitkö kukistamassa sen lohikäärmeen, itsellä jäi vaiheeseen, iski peliuupumus:D
 
Kävitkö kukistamassa sen lohikäärmeen, itsellä jäi vaiheeseen, iski peliuupumus:D

Kukistin juu lohikäärmeen. Muutaman kerran sai taistella vastaan että onnistuin. Lopussa kyllä hienoja juttuja vanhoista Playstation ajoista.
 
Kukistin juu lohikäärmeen. Muutaman kerran sai taistella vastaan että onnistuin. Lopussa kyllä hienoja juttuja vanhoista Playstation ajoista.
Ja sen jälkeen teit/sait tuon Gravity Daze! trophyn?
Ne botit ei todellakaan lähde seuraamaan kun se lohikäärme metelöi, eli se pitää käydä ensin hiljentämässä tai sitten tuo olisi pitänyt tehdä ennen kuin se meteli alkoi siellä kuution takana!
 
Joo pelasin ensin platinan ja sitten löin niitä että seuraavat kuvun päälle ja sain trophyn.

Ja sen jälkeen teit/sait tuon Gravity Daze! trophyn?
Ne botit ei todellakaan lähde seuraamaan kun se lohikäärme metelöi, eli se pitää käydä ensin hiljentämässä tai sitten tuo olisi pitänyt tehdä ennen kuin se meteli alkoi siellä kuution takana!

En edes tajunnut tuota, mulla se meni sitten vahingossa oikein:p
 
Taas sarjassa pelimekaaniikka jota en tajua.. aina kun kentälle menee/lataa tai kuolee niin homma resetoituu (paitsi lompakon kolikoiden osalta) Oli kiva lopettaa johonkin kohtaa ja huomata että taas pitänee nuohota kaikki.. vai millä logiikalla.. miksi noita kolikoita voi kerätä samasta rantakentästä vaikka 100x???

Ja ne "3d" äänet kuulokkeilla...hoh hoh, olisi ehkä kannattanut jättää mainostamatta, ei kyllä eroa mitenkään radikaalisti jos ollenkaan muista vastaavista tilaääni virityksistä. Ihan samantyylinen muutaman kymmenen asteen levennys mutta edestä, takaa, ylä,ala suunnat on yhtä laimeet kuin muissakin.

Liekkö tässä pelissä kenttää jossa tuota olisi demottu enemmän?

Itse onjain toimii hyvin pitkälti odotusten mukaan eli hyvin, pontevuutta ja skaalaa löytyy feedbackissä hyvin. Kuulokkeet päällä jäi tuo ohjaimen kaiutin pimentoon mutta vaihto normi 5.1 vahvari kuunteluun siirtyessä tuli ohjaimen äänet tärinöiden kaveriksi ja yhdistelmä oli 1+1=3 :)
 
Taas sarjassa pelimekaaniikka jota en tajua.. aina kun kentälle menee/lataa tai kuolee niin homma resetoituu (paitsi lompakon kolikoiden osalta) Oli kiva lopettaa johonkin kohtaa ja huomata että taas pitänee nuohota kaikki.. vai millä logiikalla.. miksi noita kolikoita voi kerätä samasta rantakentästä vaikka 100x???

Ja ne "3d" äänet kuulokkeilla...hoh hoh, olisi ehkä kannattanut jättää mainostamatta, ei kyllä eroa mitenkään radikaalisti jos ollenkaan muista vastaavista tilaääni virityksistä. Ihan samantyylinen muutaman kymmenen asteen levennys mutta edestä, takaa, ylä,ala suunnat on yhtä laimeet kuin muissakin.

Liekkö tässä pelissä kenttää jossa tuota olisi demottu enemmän?

Itse onjain toimii hyvin pitkälti odotusten mukaan eli hyvin, pontevuutta ja skaalaa löytyy feedbackissä hyvin. Kuulokkeet päällä jäi tuo ohjaimen kaiutin pimentoon mutta vaihto normi 5.1 vahvari kuunteluun siirtyessä tuli ohjaimen äänet tärinöiden kaveriksi ja yhdistelmä oli 1+1=3 :)
Ihan vaan ajatuksena kokeilitko 3d äänen 3 eri asetusta erilaisille kuuloille?
 
Ihan vaan ajatuksena kokeilitko 3d äänen 3 eri asetusta erilaisille kuuloille?
Juu toki, siinähän se valinta alussa oli, vai kävinkö asetuksissa räpläämässä...ns. milloin ääni tuntuu olevan parhaiten korvan tasolla. Vai onko joitain muitakin asetuksia?
 
Taas sarjassa pelimekaaniikka jota en tajua.. aina kun kentälle menee/lataa tai kuolee niin homma resetoituu (paitsi lompakon kolikoiden osalta) Oli kiva lopettaa johonkin kohtaa ja huomata että taas pitänee nuohota kaikki.. vai millä logiikalla.. miksi noita kolikoita voi kerätä samasta rantakentästä vaikka 100x???
Varmaan helpompi ratkaisu kuin levittää pelin kaikkiin kenttiin niin jumalaton määrä kolikoita, mitä kaikkien gatcha-palluroiden ostoon tarvitaan.

Sitä paitsi niitä oleellisimpia asioita eli palapelipaloja eikä kultaisista laatikoista löytyviä kerättäviä ei tarvitse poimia enää uudestaan.
 
Onko musiikkiraitaa muistettu kiittää? Aivan upeaa myös siltä osin. Tänään tuli keräilyt hoidettua loppuun ja samalla kiinnitettyä enempi huomiota taustamusiikkiin. SSD...:D
 
Onko musiikkiraitaa muistettu kiittää? Aivan upeaa myös siltä osin. Tänään tuli keräilyt hoidettua loppuun ja samalla kiinnitettyä enempi huomiota taustamusiikkiin. SSD...:D
Vaimon lempibiisi on taas se GPU. Ite diggailen siitä päähuoneen biisistä:cool:

Täällä myös kaikki kerätty ja olihan se lopahti myös hieno idea. Toivottavasti tekevät tästä Astrosta nyt kokonaisen pelin muutaman vuoden sisään!
 
Kuten valitettavasti kirjoittelin tuonne ongelmaketjuun, ei voi pelata PS4 pelejä ollenkaan vaikka oli tarkoitus käydä rauhassa backlogia ja pelata pelejä paremmilla ehostuksilla, mutta ainakin Astro toimii (vielä) moitteetta ja platinaan asti.

Kyllä oli hymy korvilla kun pelasi nuo neljä kenttää ja sitten loppuvastuksen kimppuun, itse kun muistan oikein hyvin...

..sen ihka ensimmäisen demodiscin, joka tuli PS1 aikoihin. On ihmetelty pikkupoikana teknistä T-Rex demoa, pelattu Loaded, Twisted Metal, ESPN Extreme Games, Battle Arena Toshinden, Tomb Raider, Jumping Flash, jaa oliko vielä jotain tuolla legendaarisella demodiscillä? Oli siitä vielä se toinen tekninen demo siitä yhdestä kalasta (en tiedä kalalajia tähän kohtaan).

Liipaisimet ovat todella hyvät, mutta tuo tärinä ei ollut ihan niin vallankumouksellinen kuin arvosteluissa annettu ymmärtää, itselle enemmän jäi sellainen "rumble 2.0, ihan jees". Toki tuntuu hyvältä kun tärinällä voi säädellä eri tilanteita yksilöllisesti ja hienoa että tuota on kehitetty eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom