Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Asuinpaikkanne?

Sarnath

New Member
Missäpä päin maailmaa tämä pelihullu kansa asuu?
Itse asun Joensuussa ja tuntuu siltä, että eihän täällä ole p*rkele muita pelaajia kuin minä. En ole törmännyt yhteenkään Xboxin omistajaan täällä jos kaveria ei lasketa.

Eli eikä täällä tosiaankaan ole pelaajia? Olisi mukava järjestää esim. Boxilla LAN-peli-iltoja, mutta ei innosta lähteä satojen kilometrien päähän pelaamaan. Pelejä voisi vaihdella sitten myös muutenkin kuin postin välityksellä.

Miten teidän suunnallanne on pelaajia? Oletko törmännyt usein henkilöihin joitten kanssa voi pelata? Kertokaa kokemuksia.
 
Jyväskylässä aiheutan hämminkiä.
En itsekään ole törmännyt, kuin yhteen tyyppiin, jolla on Xbox. Tuntuu olevan Xboxit vähän turhankin harvassa.
 
Helsingistä käsin katson maailmaa. Täällä pitäisi ainakin riittää konsolien omistajia, tosin eipä ole tullut otettua asiasta selkoa.
 
Helsingissähän minäkin.. Ja kyllä täällä pelaajia riittää, tosin kaveripiiri on aika pahasti jämähtänyt PSX/PC-linjalle, joten vähän heikossa on tuo pelien vaihtelu yms. ollut..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Miten teidän suunnallanne on pelaajia? Oletko törmännyt usein henkilöihin joitten kanssa voi pelata? Kertokaa kokemuksia.

Itse vaikutan Lahdessa... Eipä täällä hirveesti törmää pelaajiin paitsi pelikaupoissa.

Mutta olisko mitään järkeä laittaa jotain keskustelualuetta jossa alueellisia aktiiveja saataisiin nippuun?

- mick -
 
Oulu.

Ja kyllä täällä pelaajia riittää, mutta suurin osa tuntemistani on vähän tällä pc-linjalla. Tottakai pleikkari ykköstä löytyy vaikka keneltä ympäri Suomea...

Kyllä sen verran kuitenkin kavereita löytyy että jonkinlaisia peli-iltoja aina silloin tällöin pidetään.
 
Torniosta tullaan, ja otin juuri haltuuni Pohjoisimman asuinpaikan tittelin, tsori Oulu :D . Ja nyt Roilaiset pysyy sitte hiljaa kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Asun Kotkassa, muutamalla täällä on jopa PS2! :p


Kuin myös.

Ja PS-kakkosia on kuulemma enemmänkin - tiedän kun makuunissa työskennellyt kaveri kertoo kauhutarinoita asiakkaista jotka valittavat dvd-levyjen olevan rikki ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae



Kuin myös.

Ja PS-kakkosia on kuulemma enemmänkin - tiedän kun makuunissa työskennellyt kaveri kertoo kauhutarinoita asiakkaista jotka valittavat dvd-levyjen olevan rikki ;)

Hehe, kaksi levyä olen Makuunista lainannut, molemmat toimivat. Tosin Drivenin kohdalla olisi ollut parempi jos ei olisi toiminut... Niin kauhea leffa (tosin vuokrasin sen vain nauraakseni sen huonoudelle) :d.


Edit: typoja
 
Ylös Bottom