Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nepean
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Autot

Kaipa sitä vois mainostaa omaakin kulkinetta ennenkun ajan sen liukkailla lunariin :D

Audi S4 -vm 01 ajettu 100tkm.
Ihan kiva peli leikkii, pelottaa vaan kun liukkaat tulee miten auto ylläättää ajansa.
 
Vastaus: Autot

edward sanoi:
Niin valitettavaa kuin se onkin, teinicorolla on autoni, isäntä ei muuta kehdannut ostaa ja näin tämä lukiolaispoika ajaa hirvityksellä.

Et kuitenkaan puhu Dexteristä?

Ja autosta kuin autosta saa "teinicorollan", tunkee niin vietävästi niitä wunderbaumeja, tummentaa (epäonnistuen) itse lasit, soittaa musaa täysillä bilteman halvimmista vehkeistä ja kaasuttelee keskustassa 40-alueella vaikka auto ei minnekään kulkis...

Ei auto miestä pahenna....
 
Vastaus: Autot

Itsellä on VW Golf 1.8 GTi -98... Ollut autoon jo monta vuotta enemmän kun tyytyväinen, eikä tarvetta auton vaihdolle :) Auton hifiinkin on panostettu sen verran, että ei viitti hirveen usein samanlaisia projekteja tehdä
 
Vastaus: Autot

PT Cruiser vaihtui tuossa bemariin (530dA). Piti saada mukava diesel -pirssi ja tuo täyttää kriteerit paremmin kuin hyvin. Tehoa on ihan mukavasti, mutta voisihan sitä olla aina enemmänkin...
 
Vastaus: Autot

Meillä on Mercedes- Benzin (eli mersun) 2007 vuoden farmari, mallia en muista, mut kallis oli.:D
Hintaa noin 75 000
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Autot

Ford Focus 2.0l Zetec vm.00 on tällä hetkellä ajossa. Kaksi ovinen malli.

Mieli tekis semmosta ST Focusta, mutta mutta.... Oishan sitä paljoa muutakin mihin rahansa saa laitettua.


hide sanoi:
Tänään tulikin hankittua ensimmäinen oma auto: Mazda 323, vm. 2000, 1.5l GTX ja kilsoja takana vasta vajaa 50k. 8495e kustansi kun rahamiehenä ladoin taalat heti tiskiin.

Oho, teit hyvät kaupat! Munkin Focus on 00 ja sillä on ajettu vähän päältä 100tkm ja sekään ei ole vielä ton ikäselle kovin paljoa.
 
Vastaus: Autot

Tästä taloudesta löytyy Toyota Corolla 1.6Xli -95 ja Mercedes-Benz C230 -03. Mersu otti lentokentällä tutkaan vajaa 230km/h, mutta suora loppui kesken, kun siitä vauhista pitää sitä jarrutusmatkaa olla muutama sata metriä. :o
 
Vastaus: Autot

Jiz sanoi:
Oho, teit hyvät kaupat! Munkin Focus on 00 ja sillä on ajettu vähän päältä 100tkm ja sekään ei ole vielä ton ikäselle kovin paljoa.

Kyllä. Heti kun liikkeen pihalla näin sen, olin jo varma että se siitä myös lähtee. Koeajelu kyllä piti käydä kiesittämässä ihan varmuuden vuoksi, mutta eikös se vain vahvistanut päätöstä. Pari pientä flawia nyt kyllä tullut nootattua siitä, mutta ne on fiksattavissa omatoimisesti. Olen kyllä todella tyytyväinen hankintaan ja toivon että pärjäilen tuolla sen vajaa 10v.
 
Vastaus: Autot

Ite ajelen (kunhan sen huollosta takaisin saisin) vuoden '06 Mazda 3 GT:llä. Tyytyväinen olen autoon ollut ja tällä hetkellä tullut hieman katsastettua maailman korisarja markkinoita, mutta hieman heikolta näyttää tuon mallin/vuoden kohdalla, ainakin toistaiseksi.
 
Vastaus: Autot

Kalliita on poikien vehkeet.

Toisinaan tulee pohdittua minne ne omat rahat menee, kun ei ihan paskasti palkattu kuitenkaan ole. Silti itse ajelen VW Passat 1.9TD -94 farmarilla, jossa vittumaista pikkuvikaa on vähän siellä sun täällä.

Emännällä käytössä suvun ennakkoperintönä saatu Mazda 323 1.5GLX -86.

Olisihan uusi auto ihan kiva, ettei aina tarvisi pidemmillä matkoilla pelätä jääkö tien päälle, eikä talvella raapata ikkunoita ulko- JA sisäpuolelta...

EDIT: kuvat - Passat, Mazda
 
Vastaus: Autot

Taajuus sanoi:
Kalliita on poikien vehkeet.

Olisihan uusi auto ihan kiva, ettei aina tarvisi pidemmillä matkoilla pelätä jääkö tien päälle, eikä talvella raapata ikkunoita ulko- JA sisäpuolelta...
omahan ei kallis ollut edes :rolleyes:

ei ole vielä onneks tarvinnu ku ulkopuolta raaputtaa :D
 
Vastaus: Autot

Itse ajelen vanhalla '88 Ford Sierralla tällä hetkellä... meni '99 vuoden Seat Leon lunastukseen tuossa jokunen aika sitten kun tuli naiskuljettaja kolmion takaa suhteellisen kovalla vauhdilla kylkeen. Pitänee joku parempi hommata jahka ehtii töiltä uudempia autoja katsastelemaan. :D
 
Vastaus: Autot

Tästä taloudesta löytyy Ford Cougar (rapakon takana Mercury Cougar), vuosimallia 1999 V6 moottorilla. Hevosia 170. Kuvaa ei ole juuri nyt, mutta se on suunnilleen tämän näköinen, tosin hieman viininpunaisempi.
Sitten on myös Audi A6, vm 1995. Itse otettua kuvaa ei ole, mutta tämä on aika lähellä totuutta, paitsi että väri on hopea.
Niin ja sitten on myös Kymco MXU 300 mönkijä, joka näyttää tältä. Tätä ei voi laittaa moottoripyörä ketjuunkaan, kun tämä on lähempänä autoa kuin mopoa. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Autot

Korotetaas vähän foorumin autojen keski-ikää.
Itse ajellu melkein kuukauden vm -96 seat cordoballa, ja edellinen.. no ei mitään ylitsepääsemätöntä vikaa mutta.. no puski öljyt työpaikanpihalle(katkennut letku) ja tankillakäynti alkoi vihlasta pahasti tilillä(noin 100 euroa/tankkaus jos täyteen laittoi)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1547666 <--teh pögötti
 
Vastaus: Autot

asiaan liittyen: miten porukka valikoi autonsa? otatteko/etsittekö yleensä erikoismalleja autoista kuten opelilla gsi/gts/opc, bemarilla m-sarja, vw:llä gti/gt/r32 ym? vai kelpaako myös perusmalli?
itse tykkään aina katsoa/hankkia vähän erikoisemman version niin ei ihan heti tule vastaan samanlaista. kaksi autoa on ollut itsellä virallisesti omana ja kumpikin on ollut gsi. eroa nyt sinänsä ei ole muuta kuin suurempi kone ja sporttijakkarat (korisarja joissakin tapauksissa)

mites muut?
 
Vastaus: Autot

Peck4 sanoi:
asiaan liittyen: miten porukka valikoi autonsa? otatteko/etsittekö yleensä erikoismalleja autoista kuten opelilla gsi/gts/opc, bemarilla m-sarja, vw:llä gti/gt/r32 ym? vai kelpaako myös perusmalli?
itse tykkään aina katsoa/hankkia vähän erikoisemman version niin ei ihan heti tule vastaan samanlaista. kaksi autoa on ollut itsellä virallisesti omana ja kumpikin on ollut gsi. eroa nyt sinänsä ei ole muuta kuin suurempi kone ja sporttijakkarat (korisarja joissakin tapauksissa)

mites muut?

Sama homma. Itsellä ollut aina erikoisversio, tai "kaikilla herkuilla". Suomessa on aina myyty liikaa karvalakki perusversioita, koska niitä on verotettu niin pirusti. Nykyinen saksantuonti korjaa tosin tuota, sillä sieltä saa todella hakea karvalakkimalleja. Jotkut sankarit silti niitäkin sieltä löytää.
Itsellä siis tuo Aero, jonka varusteita ei edes saa perusmalleihin.
 
Ylös Bottom