Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rahikainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DriveClub [Hype]

tuon nyt tajuaa tyhmempikin. Paitsi sinä?
Jos banaani otsassa hiertää näin pahasti, niin kannattaisiko laskea kierroksia vielä hyvän sään aikana? 2013 DriveClub julkistettiin 30fps/1080p ajopelinä. Kelataan reilu vuosi eteenpäin ja peli tuodaan kauppojen hyllyille juuri sellaisena mitä aluperin tuotetta myytiin, 30fps/1080p.

Pelin nykyinen vetäjä on kommentoinut ettei 60fps olisi ollut mahdottomuus, mutta tämä olisi vaatinut kompromisseja ulkoasun suhteen. Näitä kompromisseja varmasti tehtiin myös Forza 5:ssa.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

2013 DriveClub julkistettiin 30fps/1080p ajopelinä. Kelataan reilu vuosi eteenpäin ja peli tuodaan kauppojen hyllyille juuri sellaisena mitä aluperin tuotetta myytiin, 30fps/1080p.

Paitsi että vielä viime vuonna kehittäjän targettina oli 60fps. Eivät toki luvanneet mitään, ja onhan se vähän oma moka jos PS4:ltä odottaa 1080p/60fps-pelejä, kun nyt jo on nähty että siihen PS4 ei kykene (kun puhutaan näistä "AAA"-peleistä).
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Jos banaani otsassa hiertää näin pahasti, niin kannattaisiko laskea kierroksia vielä hyvän sään aikana? 2013 DriveClub julkistettiin 30fps/1080p ajopelinä. Kelataan reilu vuosi eteenpäin ja peli tuodaan kauppojen hyllyille juuri sellaisena mitä aluperin tuotetta myytiin, 30fps/1080p.

Pelin nykyinen vetäjä on kommentoinut ettei 60fps olisi ollut mahdottomuus, mutta tämä olisi vaatinut kompromisseja ulkoasun suhteen. Näitä kompromisseja varmasti tehtiin myös Forza 5:ssa.

En nyt halua aloittaa mitään konsolisotaa tai DriveClub vs. Forza 5 taistelua, mutta nyt kun aiheesta kerran väännetään, niin kysäisenpä kuitenkin. Itsellä on jostain jäänyt sellainen muistikuva, että Forzasta olisi jossain sanottu, että siinä autot näyttävät erittäin hienoilta, mutta ympäristössä olisi tehty kompromisseja tuon 1080p/60 fps saavuttamiseksi? Seuraavasta en tosiaankaan ole varma, mutta eikös Forzasta puutu vuorokauden aikojen vaihtelu/sadekeli, jotka kumpainenkin vaativat tehoja.

Tulipa nyt vaan tällainen mieleen tässä, kun tuli noista kahdesta pelistä puhe. Mietin vain, että nuo kelit ja vuorokauden ajat voivat olla yksi suuri tekijä sille, että on jouduttu tekemään tuo 30 fps valinta verrattuna tuohon Forzaan.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Paitsi että vielä viime vuonna kehittäjän targettina oli 60fps. Eivät toki luvanneet mitään, ja onhan se vähän oma moka jos PS4:ltä odottaa 1080p/60fps-pelejä, kun nyt jo on nähty että siihen PS4 ei kykene (kun puhutaan näistä "AAA"-peleistä).

Jep, tämä on muistissa. Kyseinen uutinen tuli postattua DC ketjussa viime vuonna.

Samaa mieltä odotusten suhteen. Lähdettä en jaksa kaivaa, mutta viime vuoden alkupuoliskolla devaajat varoittelivat ennakkoon, ettei 60fps/1080p ole todellakaan itsestäänselvyys tulevalla sukupolvella.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Mietin vain, että nuo kelit ja vuorokauden ajat voivat olla yksi suuri tekijä sille, että on jouduttu tekemään tuo 30 fps valinta verrattuna tuohon Forzaan.
Säätilat ja vuorokauden rytmitys vaatii heti sen, että valaistus täytyy olla täysin dynaaminen. Kun taas valaistus on aina sama, voidaan ratojen valaistus "leipoa" kiinteäksi ihan tarkemmilla (hitaammilla) laskentakaavoilla ja jolloin näytönohjaimet vain lukevat valmiiksi laskettua dataa ilman, että mitään maastojen varjoja pitää alkaa erikseen laskea.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Itse pidän realismiin pyrkivistä ajopeleistä, kuten f1 ja Gran Turismo, Ps1:lllä tuli tahkottua Colin McRae Rallya ja Ps2:lla Indycar Series 2005 peliä, joten tiedän Codemastersin laadusta ajopelien suhteen.
Gran Turismoissa on aina ollut paljon erilaisia autoja ja mahtavan erilaisia ratoja, Parhaan kierrosajan saamiseen pitää tehdä töitä.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Itse pidän realismiin pyrkivistä ajopeleistä, kuten f1 ja Gran Turismo, Ps1:lllä tuli tahkottua Colin McRae Rallya ja Ps2:lla Indycar Series 2005 peliä, joten tiedän Codemastersin laadusta ajopelien suhteen.
Gran Turismoissa on aina ollut paljon erilaisia autoja ja mahtavan erilaisia ratoja, Parhaan kierrosajan saamiseen pitää tehdä töitä.

F1-sarjassa itseäni vetää pelaamaan se, realismi, jonka peli tarjoaa. Tämä on hieman vanhempaa tietoa, mutta uskon, että se pätee vielä tai on mahdollisesti, jopa tarkennettu:

"Sää vaikuttaa radan jokaiseen 30 neliösenttimetriin erikseen, ja se on dynaaminen. Kutsumme sitä "Active Track Technologyksi". Se tarkoittaa sitä, että jos radalla sataa ja yhtäkkiä aurinko tulee esiin, tietyt osat radasta alkavat kuivua. Systeemi pystyy laskemaan tarkasti, kuinka märkiä radan eri osat ovat. Kun rata on erittäin märkä, formulan rengas syrjäyttää jopa 18 litraa vettä sekunnissa, joten radalle muodostuu kuivempia uria, joissa voi saada lisää pitoa. Mutta heti kun kuivaa linjaa tekevät autot ohittaa, samaa hyötyä ei saa enää seuraavalla kierroksella. Se on uskomatonta."

Lähde:
http://www.gamereactor.fi/artikkelit/77329/Paul+Waters+kertoo+F1+2010%3Ast%E4/

Toivottavasti vastaavaa fysiikkatarkkuutta tulee myös muihin ajopeleihin.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Näyttää kyllä erinomaiselta loppuvuoden autopelitarjonta. Näillä näkymin olisi tulossa Project CARS, Forza Horizon 2, Driveclub, The Crew ja mahdollisesti F1 2014. Myös Assetto Corsa alkaa valmistua pikkuhiljaa, unohtamatta The Next Car Gamea. Kyllä noista vaihtoehdoista pitäisi löytyä lähes jokaiselle jotakin. Nyt alkaa olla jo melko kova hinku hankkia uusi ratti. Niistä ei tosin vielä ole mikään hirveä tunku uudelle sukupolvelle. Toivottavasti kesän/syksyn aikana tähän tulee kuitenkin muutos.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Voin kertoa itse ostaneeni Xboxin ja Thrustmasterin ratin puhtaasti näiden vuoksi. Mikäli olet ns petrol head, niin valinta oli jo edellisen sukupolven aikana mikkisoftan leiri. Allekirjoitan täysin Dragonflyn kommentit ja lisäksi Forzista saa uskomattoman paljon enemmän ratin kanssa.

Noin rehellisesti sanottuna ilman fanilaseja (kun omistaa kaikki julkaistut konsolit vuodesta -82, niin niitä tuskin on) väittäisin, että mikäli rahaa on vain yhteen konsoliin, niin ajopelien puolesta valitsisin heti Boxin. GT-sarja on jäänyt aikaa sitten ajassa niin paljon jälkeen, ettei itseäni uusin tulokas juurikaan edes kiinnosta. Ainakaan ennakkoon en enää mene varaamaan. PCarskin tulee molemmille, tosin tästä suosittelen sitä pc-versiota, mikäli kotikone tuohon riittää, eikä GT7 ennen ole huhuttu pleikalle mitään kiinnostavaa ajopeliä.

Boxeja tosin saa nyt jo niin halvalla, että ei sinulla olisi mahdollisuutta panostaa molempiin?

Lainaus forza ketjusta.

Oli tosi outo lukea tuo kommentti. Itse kun aikanaan mietin PS3 ja xboxin väliltä, ei ollut edes pienen pienikään mahdollisuus kallistua mikkisoftin puolelle ihan puhtaasti paremman rattituen takia. Boxikin kävi kuukauden verran omistuksessa yhdessä välissä Forzan kera, mutta en minä sen vuoksi pleikasta pois olisi mitenkään vaihtanut.

PS3:lle hyllyt täynnä ajopelejä ja rattituntumaltaan GT voittaa Forzan, vaikka muutoin pelillisesti häviääkin. Mutta käsijarru modattu g27 on muissakin peleissä ollut vain niin kova ratti, ettei boxi tulisi kuulonkaan.


Vaikka ratin joudun vaihtamaankin nyt ps4:lla, niin ei forza parin testailun perusteella (kumpikaan) ole mitään sellaista, että saisi konsolia vaihtamaan, varsinkin kun ajopelit tulee kummallekin alustalle joka tapauksessa (poislukien forza ja GT/Driveclub), joten en edelleenkään näe syytä lähteä myymään konsolia pois ja ostamaan toista tilalle. Jos ei olisi konsolia ollenkaan nyt niin boxi voisi tulla kyseeseen, mutta ei silloinkaan huono vaihtoehto ole ps4:kään. Ollaan ajopelien suhteen ihan alkutaipaleella vielä kummallakin alustalla.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Lainaus forza ketjusta.

Oli tosi outo lukea tuo kommentti. Itse kun aikanaan mietin PS3 ja xboxin väliltä, ei ollut edes pienen pienikään mahdollisuus kallistua mikkisoftin puolelle ihan puhtaasti paremman rattituen takia. Boxikin kävi kuukauden verran omistuksessa yhdessä välissä Forzan kera, mutta en minä sen vuoksi pleikasta pois olisi mitenkään vaihtanut.

PS3:lle hyllyt täynnä ajopelejä ja rattituntumaltaan GT voittaa Forzan, vaikka muutoin pelillisesti häviääkin. Mutta käsijarru modattu g27 on muissakin peleissä ollut vain niin kova ratti, ettei boxi tulisi kuulonkaan.

Tuo olikin oma mielipiteeni, jossa vielä lopussa mainitsin molempien vaihtoehtojen mahdollisuutta. Jossei nyt aivan hirveä hinku ole parhaiden kevytsimujen rattin JUURI NYT HETI!!, niin kannattaisi kuitenkin odottaa ja kerätä vaikka tyhjillä pulloilla tai lehdenjakamisella se boxi.

Sitä en kyllä millään mittarilla allekirjoita, että GT:n rattituntuma olisi parempi kuin Forzan ja tämä siis edellisessä sukupolvessa. Forza 4 oli Fanatechilla huomattavasti kivempi kokemus, kuin GT5/6 Logitechilla. Tosin myönnettävä on, että hihna-/ratas-tekniikan ero saattoi olla tuossa ratkaiseva. Oletko Omenanraato päässyt kokeilemaan kunnollista tuplahihnaista rattia? Usoisin sinun ajopelifanina arvostavan. Toki nythän se lienee pakko pleikallakin siirtyä Thrustmasterin leiriin jolloin tuon huomaa.
Huono tietysti verrata, kun on last-gen vs next-gen, mutta GT6 ja Forza5 ovat ajomallinnukseltaa ja rattituntumalta, etenkin forcejen osalta, aivan eri kastia. Oikea todellinen vertailu saadaan vasta GT7 vs Forza 6-7 tullessa hyllyihin. Omalta kohdaltani vertailu kevytsimujen kohdalla iRacingin, tai oikean rata-ajon jälkeen on turhaa, sillä kumpikaan ei tunnu "aidolta" mutta ajaa asiansa.

Siltikin olen sitä mieltä, että parhaillaan pleikalla ei ole ajopelien ystävälle tarjota kunnollista vaihtoehtoa(driveclub on kiva arcade-ajelu, mutta siinäpä se), kun taas boxille taas on jo kaksi ja riittävän erityyppistä, ettei tunne ostaneensa samaa tuotetta. Gt tulee silloin joskus ja PCarsin saa molemmille. GT:n julkkariin mennessä kuka tahansa saa kerättyä uuden konsolin hinnan kasaan. Toki jos muutakin pelaa, niin sillä osastolla pleikka vie, mutta alkutaipalettahan tässä eletään. Itselleni tuollaine leiriytyminen konsolivalmistajan mukaan on hyvin käsittämätöntä, mutta kuten sanottua, kerään kaikki. Kaikilla toki ei tällaista mahdollisuutta ole taloudellisten syiden vuoksi.

Ja nyt ei sitten aloiteta mitään konsolisotaa näistä. Mielipiteitä nämä ova ja haisevat, mutta niin teidänkin.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Niin kuten todettu niin jos juuri nyt on saatava, niin toki boxi, mutta tuossa ajattelussa ei ole pienintäkään järkeä jos jo omistaa pleikan.

Ymmärsin, että puhuttiin myös viimepolvesta ja olin jo pelannut todella kauan pleikalla ajopelejä siinä vaiheessa kun Fanatecin edes sai boxille. Eli se valinta oli 1-2v aikaisemmin jo tehty.

Ja nyt kun PS3 on toki edelleen rinnalla, niin T300rs:llä pystyy pelaamaan sitten molempia konsoleita.

Lähtökohtaisestihan nykysukupolvi ei ole mitenkään järkevä ajopelien suhteen, joten jos omistaa jo ps4:n niin ennemmin pistäisin rahani melkeinpä erittäin edulliseen PS3:een ja t300rs settiin, jolloin voi nyt nauttia hyvistä ajopeleistä, ja kivuttomasti jatkaa pcarsin jne ilmestyessä ps4:lla.

Ja ei se tuntuma ole yksistään kiinni pelkästä tekniikasta kuoren sisällä. G27 on laadultaan niin loistava hintaansa nähden ja tarjoaa kytkimen, vaihdekepin (ja nyt modattuna käsijarrun), että kyllä ne Thrustmasterin konsoliratit vain on "leluja" G27:n rinnalla, vaikka itse ffb onkin huonompi. Ei se niin paljon huonompi ole, että se muu kokonaisuus ei ratkaisisi.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Ja ei se tuntuma ole yksistään kiinni pelkästä tekniikasta kuoren sisällä. G27 on laadultaan niin loistava hintaansa nähden ja tarjoaa kytkimen, vaihdekepin (ja nyt modattuna käsijarrun), että kyllä ne Thrustmasterin konsoliratit vain on "leluja" G27:n rinnalla, vaikka itse ffb onkin huonompi. Ei se niin paljon huonompi ole, että se muu kokonaisuus ei ratkaisisi.

Höpö höpö. Ainoa asia mikä noissa thrustmasterin tuotteissa on huonompaa, on vakiona paketista tulevat pedaalit. Juu ei ole kytkintä, mutta kun rakenne on modulaarinen, niin parempaa saa tilalle. G27:n ei käsittääkseni edelleenkään saa ilman runsasta modaamista resistiivista jarrupoljinta? Asia mikä on alaa enemmän harrastaville se "the" juttu.
Toki täysin varustellun paketin hinta nousee yli viiden sadan, mutta silloin käsissä onkin huomattavasti G27:aa parempi paketti. Lisäksi haluaisin tietää mikä noissa on "lelumaista". Itselläni on nuo kytkinpedaalit, jotka on törkeän raskaat ja hyvät, ei muoviset pohjaltaan kuin logitechilla. Rattina käytän Gts-mallia joka on iso, reilun painoinen ja kunnon metallilavoilla varustettu ja shifteri on umpirautaa säädettävillä vastuksilla. Jokainen osaalue selkeästi parempi kuin logitechilla ja kaukana lelumaisesta. Saa tulla vaikka itse kokeilemaan, mikäli ei usko.
Jollain ratin kehän keinonahkapäällysteellä nyt ei ole vitunkaan väliä, kun ratti ei palauta läheskään aidolla nopeudella, tehosteet lyövät yli tai jäävät rutinoiksi, tai kun ratin keskialueella on kaikesta huolimatta kuollut alue. Nämä oli kaikki tuttua sinä aikana kun omistin g25:n ja g27:n. Ei tulisi hulluimpaan mieleenikään enää sijoittaa noihin latiakaan, juurikin tuon kamala hammasratasratkaisun johdosta. Onko jollain ulkoisella laadulla niin paljon tosiaan väliä silloin, kun laitteen todellinen laatu kuitenkin vastaa jotain ihan muuta.
Oli asia silti miten tahansa, niin logitech on joka tapauksessa jättänyt jo rattivalmistuksen, eikä uudet konsolit varmasti tule saamaan tukea niille, joten pakkoraossa tässä itse kukin on. Ikävää toki, että näin pahasti säädellään konsolivalmistajien puolelta valikoimaa. Logitechin rattimallistot nimittäin menettivät hetkessä arvonsa monien palaajien silmissä. Pc-pelaajat taputtavat karvaisia käsiään.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Sanoinkin hinnaltaan. Olen itse maksanut vuosia sitten alle 200e G27:sta. Siihen rahaan kytkin, H-kaavio ja modauksella se käsijarru. Kyllä siinä rinnalla yli 300euroa t300RS:stä on aivan riistohintainen, varsinkin kun se vaatii minimissään Ferrarin F1 ratin kylkeen jolloin ollaan jo 450euron tuntumassa ja uupuu edelleen käsijarru, h-kaavio, että kytkin.

Ja vaihtoehdot on jatkaa PS3:lla ja pelailla sen pelejä tai vaihtaa rattia. Ei pelkkä pcarsin tulo vielä oikeuta tuollaisiin investointeihin mitenkään. Ehkä vuoden päästä tilanne voi olla toinen.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Tuolla tavalla olet kyllä oikeassa. Itse maksoin g25:stä 300,- ja reilun saman g27:sta, tosin en etsinyt halvinta vaihtoehtoa, vaan hain suoraan marketista. Nykyinen thrustmasterin pakettini maksoi yhteensä 629,-, joten tosiaankaan halpa ratkaisu tuo ei ole, mutta toki tulostakin tuli, kun ajat tippui sen sekunnin. Nälkään kyllä tottuu viikossa ja uusia vaatteita on pyykkinarut täynnä.

Ehdottomasti järkevin ratkaisu olisi toki tuo ps3 + pc ja vanha ratti, mutta monet toki haluavat uuden heti just nyt. Noille ei juuri vaihtoehtoja löydy.

Hieman pelottavalta silti näyttää tuo simujen tarjonta. Onko gt7 saanut edes huhuissa mitään julkaisuaikaa? Oletettavasti sitä ei liene realistista odottaa ensi vuonna? Pcars nyt on viihdyttänyt jo kolme vuotta alpha-/beta-tasoisena, joten varmaan sitä jaksaa pitkään vääntää ja uusi Forza tulee varmaan vuosipäivityksenä ensi vuonna, mutta muuten on kovin hiljaista. Arcadeajelut kun ei oikein kiinnosta. Paras vaihtoehto ajopelien ystäville lieneekin omata peli-pc kondomin rinnalla, jolloin valikoima ja sen laatu kasvaa runsaasti.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Eikös HT7 uumoiltu jopa ensivuoden loppupuolelle. Siihen viivästykset päälle, niin kesä 2016?

Pcars on ehkä jopa liian simu mun makuun (kattelen aina pelatessa töllöä jne, joten ei ajatus pysy kasassa liian simuisssa), mutta ostoon menee. F1 on tulossa, luulisin uuden WRC:nkin tulevan. Uusi Dirt on taas rallimeininkiä..eli kyllä niitä sieltä tippuneet.
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Se on kyllä vielä mainittava, että rattivalmistajia on tällä hetkellä ihan liian vähän. Riittämätön kilpailu aiheuttaa juurikin tämän, että tarjolla vain yksi tai kaksi vaihtoehtoa, joista sitten otetaan riistohinta. Boxillakin on vain kaksi vaihtoehtoa, joista toista ei edes saa mistään ja jostain kumman syystä hinta on suht prikulleen sama.
G-sarjalaisethan tuli juuri siihen aikaan kun kilpailu oli kovimmillaan. Taisi vain olla liiankin kova, kun rattitehtailusta luopuivat.
Taas olisi kansalaisaloitteen paikka...
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Onko gt7 saanut edes huhuissa mitään julkaisuaikaa? Oletettavasti sitä ei liene realistista odottaa ensi vuonna?
Yamauchin mukaan GT7 tulee "2015 tai 2016".

Yamauchi went on to say that he and his staff at Polyphony Digital have a "clear vision" for Gran Turismo 7, which is "to do everything we couldn't do in GT6," he said. "We want to make it very Gran Turismo. By that I mean it's going to be a game that matches the very era that we live in, in 2015 or 2016."

Omat rahani laittaisin jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

Lähde: Gamespot
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Pcars on ehkä jopa liian simu mun makuun (kattelen aina pelatessa töllöä jne, joten ei ajatus pysy kasassa liian simuisssa), mutta ostoon menee.

Säätövaraa on reilusti, joten liian hankalaa tuosta ei tule ja uramoodiin on panostettu, joten pc-simujen tapaista tyhjää ajamista ei ole luvassa. Parempaa siis kuin GT- ja Forza-sarjoissa, mikä nyt ei toki ole kummainen saavutus. Ei nyt mitään juonellista urankuljetusta, mutta kattava ja realistisen kaltainen, joten siinä ei hypitä eri autoluokkien välillä, vaan erikoistutaan tietyille linjoille(koppi-, open wheel, jne).
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Säätövaraa on reilusti, joten liian hankalaa tuosta ei tule ja uramoodiin on panostettu, joten pc-simujen tapaista tyhjää ajamista ei ole luvassa. Parempaa siis kuin GT- ja Forza-sarjoissa, mikä nyt ei toki ole kummainen saavutus. Ei nyt mitään juonellista urankuljetusta, mutta kattava ja realistisen kaltainen, joten siinä ei hypitä eri autoluokkien välillä, vaan erikoistutaan tietyille linjoille(koppi-, open wheel, jne).

Ai. No perhana. Juuri juonellinen on se mitä vihaan. Parasta antia minulle on monen mielestä autopelienirvikuvan Milestonen tuotokset. Nimittäin wrc ja motogp, jossa ura aloitetaan pikkuluokasta ja yritetään kiivetä isoimpaan luokkaan. Muutoin 110% realistinen kisakalenteri vain ja sitä puurretaan eteenpäin.

Se on hyvä jos säätövaraa löytyy. Toivottavasti löytyy siten, ettei tunnu avustetulta ajo, sillä silloin avut lähtee pois. Eikä siinä, esim RBR on aivan helmi peli ja tykkään pelata sitä. Mutta niin aniharvoin on tilanne, että voin uppoutua peliin niin syvälle, että suto pysyisi ojien välissä. Silloin kun voi uppoutua se kyllä pysyy. Eli simuista pidän paljonkin, mutta normi tilanteessa täytyisi voida nauttia. Eli kuulostaa pcars hyvältä.

Onko tuosta pelistä jotain videota jo tästä uran ideasta tms?
 
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)

Onko tuosta pelistä jotain videota jo tästä uran ideasta tms?
Tuossa PC-version katsauksessa vähän mainitaan urasta, mutta samat asiat toki voi lukea Project Carsin lehdistötiedotteesta.

[video=youtube;8sWyYOXYWX0]https://www.youtube.com/watch?v=8sWyYOXYWX0[/video]

Tässä toisessa videossa näkee vähän kattavammin urasta:

[video=youtube_share;PfFtx5wnmbo]http://youtu.be/PfFtx5wnmbo?t=5m38s[/video]
 
Ylös Bottom