CONTINUE_F5
Well-Known Member
Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT:t, Forzat ja muut autopelit tappeli)
Pelintekijä sanoo puolisimulaatioksi. (google: simulation or arcade) Ja Driveclubin tapauksessa sellainen lähestymistapa on ainoa, koska kasuaalipelaajat piti saada mukaan.
Sanonpahan vaan, että itse melkein ohitin, mutta onneksi tartuin tarjoukseen! En ole mikään puristi. Päin vastoin: tykkään miltei kaikenlaisesta huristelusta. Nyt, saatuani vammani miltei parannettua, alkaa DC:n fysiikka avautua! Pitoahan renkaissa on aivan p**keleesti oli sade tai kuiva, mutta eipä haittaa - kivaa on ja tilanne sama kaikille. Ja voihan siellä olla vaikka supersliksit/-groovet alla, who knows?!
Tekijät ilmeisesti testasivat muutamia autoja itsekin, mutta asiantuntijat/ajajat olivat apuna. Ja sen kyllä huomaa: kaikki samat manööverit, aliohj, perän-/ keulan keventymiset, ynnä muut löytyy, niin kuin esim. turismoista, kuten yllä mainittiinkin.
Ja, simulaatio tarkoittaa muutakin, kuin renkaankallistuskulmia: ne äänet! Sen yhden knoppitietolistan mukaan BMW ja Merc. molemmat päivittivät moottoriääniarkistoaan Evolution Stuios:n tallenteilla. En ihmettele.
Instant gameplay: tässä pääsee nopeasti radalle!
Listaa voisi jatkaa, mutta sanon vain tekoälystä: Sony, yhdistä Evolution Stuios:n ja Polyphony Digitalin a.i.-osastot, jotta saadaan GT7:aan kunnon bottivastukset!
Tämä peli on nyt yksi vaikuttavimmista ajopelinimikkeistä koskaan kanveesistanousunsa jälkeen.
Pelintekijä sanoo puolisimulaatioksi. (google: simulation or arcade) Ja Driveclubin tapauksessa sellainen lähestymistapa on ainoa, koska kasuaalipelaajat piti saada mukaan.
Sanonpahan vaan, että itse melkein ohitin, mutta onneksi tartuin tarjoukseen! En ole mikään puristi. Päin vastoin: tykkään miltei kaikenlaisesta huristelusta. Nyt, saatuani vammani miltei parannettua, alkaa DC:n fysiikka avautua! Pitoahan renkaissa on aivan p**keleesti oli sade tai kuiva, mutta eipä haittaa - kivaa on ja tilanne sama kaikille. Ja voihan siellä olla vaikka supersliksit/-groovet alla, who knows?!
Tekijät ilmeisesti testasivat muutamia autoja itsekin, mutta asiantuntijat/ajajat olivat apuna. Ja sen kyllä huomaa: kaikki samat manööverit, aliohj, perän-/ keulan keventymiset, ynnä muut löytyy, niin kuin esim. turismoista, kuten yllä mainittiinkin.
Ja, simulaatio tarkoittaa muutakin, kuin renkaankallistuskulmia: ne äänet! Sen yhden knoppitietolistan mukaan BMW ja Merc. molemmat päivittivät moottoriääniarkistoaan Evolution Stuios:n tallenteilla. En ihmettele.
Instant gameplay: tässä pääsee nopeasti radalle!
Listaa voisi jatkaa, mutta sanon vain tekoälystä: Sony, yhdistä Evolution Stuios:n ja Polyphony Digitalin a.i.-osastot, jotta saadaan GT7:aan kunnon bottivastukset!
Tämä peli on nyt yksi vaikuttavimmista ajopelinimikkeistä koskaan kanveesistanousunsa jälkeen.