Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarisi tarina

airedoion

New Member
Tuli tämmöinen mieleen tuosta "nimimerkkisi tarina" -ketjusta. Eli kerro avatarisi tarina tai miksi olet valinnut juuri sen kuvan.

Itselläni on tuo Shadowgaten viikatemies, joka ilmestyi, kun pelissä kuoli tai loppui soihdusta liekki. :D Tuo oli jotenki karmiva silloin pienenä, kun pelasin Shadowgatea.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Niiin.... :D Ja tänne tuli joskus ihan ton GT4-seuran vuoks regattua... muistaaksein...
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Saisin bannit jos laittaisin avararissa olevan kuvan kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Kaikki Top Gearia seuraavat varmasti tunnistavat kuka minun avatarissa on :) Ja sehän on siinä koska minäkin olen Top Gear-fani.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Star Trek -friikille sopii Klingon-aiheinen avatar paremmin kuin hyvin...
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Resident Evil 1 pleikalle oli ensimmäinen peli, joka räjäytti minun tajunnan ja nyt on kuvake RE4:sta, koska tuo sattuu olemaan hieno kuva ja siinä on pelin suosikkivihollinen: Sackface!:p
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Gaim-nimisen instant messengerin kuvakekokoelmasta törkeästi pöllitty on minun Rankka-Ankka. :cool:
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Tuli tänään vedettyä taas Ninja Gaiden läpi ja sen kunniaksi laitoin tämän uuden avan.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Saksan tunnilla oli tylsää ja tommosen töhersin vihkoon. Kuvasta tuli niin hieno että oli pakko laittaa avatariks. :D
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Sarjakuvasankareiden aatelia :D
http://fanboys-online.com/index.php

PAUL
Paul's the Sony fanboy. He's a cocky jerk that's very quick to point out others mistakes and he's just an evil punk. That's what makes him so great I suppose. He gets into arguments with Lemmy often and tends to leave Sylvia alone, though he's not hesitant to rag on her as well.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Scarface on vain se The Movie joka iski todella kovaa minuun. Samoin koko Tony Montana hahmo. Siksi se tuossa komeilee :)
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Final Fantasyt ovat lähellä sydäntä..Siksi pistin Cactuarin kuvaksi!
Ne vaan on niin mahtavia...Siinä se tarina...
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Mikäs tuota mustaa aamun koittoa (Blackdawn) paremmin kuvastaisi kuin Vader yhtyeen Impressions in blood albumin kansikuva. Tarpeeksi synkkä :D
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Kuvassa on Eddie Guerrero. R.I.P 1967-2005.Mies jonka karisman takia kiinnostuin showpainista ja mies jonka karisman takia jaksaa katsoa vielä vanhaa materiaalia WWE:stä ja aikaisemmista tuotannoista.En vieläkään tahdo uskoa että hän on kuollut:(
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Nollakääpiö söi pääkallon!
Pääkallo on pop, mutta siinä pitää olla jotain persoonaa, tämä on itse väkerretty. :p
 
Ylös Bottom