Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Täällä tulee pidettyä avatarina tuota söpöä marsua MegaTokyosta, kun joskus sen lukemiseen hurahdin. Nykyään en jaksa enää sarjakuvaa lukea, mutta marsumikälie jäi vaan avatariksi. Itse kuva kertoo sisimmän olemukseni.
Pitkään käytössä ollut avatar, vielä pidempään omistetulle nickille (aliaksella "Taajuus" olen melko suvereenisti vaikuttanut netissä yli 10 vuotta, vaikka eräs toinenkin feikkitaajuus on suomessa hengaillut ).
Tämän avatarin pöllisin konsolifinin super rub a dub uutisista ( sori ) en halunnut enää jatkaa totisten final fantasy naama värkkien linjaa täällä joten nykyään käytän Duckyä.
ankan historiahan on että se on ollut jo varmaan kolme kertaa ellei ylikin, esittelemässä sonyn uuden raudan tehokkuutta E3 messuilla. Ja Pelin kyseinen ankka sai vasta hiljattain PSN:iin ja niin onhan kyseinen ankka myös Eye of judgementin super kortti jota on vissiin painettu vain se yksi kappale
Sonyn nykyinen maskotti siis ellei sitten Ratchet tai Daxter kyseistä titteliä jo omista.
koko nikkini on perustettu Watain nimisen yhtyeen tuoreimmalle julkaisulle Sworn to the dark(avatar siis levyn kansi), saatanallisia säkeitä ja muuta pirullista pikku pahistelua... näin muutenhan olen vain pieni orava!
Ensinnäkin olen sitä mieltä Avatareista, että sitä_EI_SAA_missään_nimessä_vaihtaa. Se tekee kirjoittajastaan persoonan, jota avatar kuvaa selkeästi ja josta hänet tunnistaa helposti... Esim. hyi hyi Lezlie, joka vaihtaa avatariaan kerran viikossa, lähes... Pitäis nyt härskin aasinsa sitten jonkun aikaa (olen vieläkin järkyttynyt)... Merri ja keiu ovat toiset avatarinsa-vaihtajat, mutta onneksi heillä aihe pysyy edes jotenkin samana (kettu ja steven segal, tästä olisikin kiva kuulla enemmän)
Itseäni Aku Ankka kuvaa parhaiten: aina hiukan epäonninen (valitsee aina "häviävän" konsolin), tempperamenttinen (tulistuu ja suuttuu siitä hyvästä) ja köyhä (se maksoi sentään 700 euroa)
Mutta vakavasti puhuttuna: vanhat Aku Ankat ovat kerrassaan loistavaa viihdettä, jotka eivät todellakaan ole lapsille tarkoittuja... Suosittelen tutustumaan lämpimästi...
From Hell-elokuvan mainosjulisteesta napattu kuva. En ole ikinä edes nähnyt kyseistä elokuvaa, joten sen myötä minulla ei ole sen kummempia tunnesiteitä tuohon tekeleeseen. Kuvasta kuitenkin tykkäsin sen verran, että nappasin siitä itselleni avatarin
Kaikki varmasti tietävät oman avatarin mikä se on. Ja siitä syystä se tuossa on, koska HIM on yksi bändeistä jota on tullut kuunneltua vuosia. Aiemmin avatarina oli 69 Eyesin versio ankh-rististä: http://www.the69eyes.org/ankh_cross-p.jpg. Myös toinen bändi jota on monia vuosia tullut kuunneltua. Popimpaan suuntaan ovat molemmat menneet, mutta kyllä niitä vielä kuuntelee
Avatarissani on legendaarin panssarikenraali G. S. Patton, Yhdysvaltain joukkojen komentaja Pohjois-Afrikassa ja johti joukkoja Normandian maihinnoussussa.