Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarisi tarina

Vastaus: Avatarisi tarina

The Legend of Zelda: Twilight Princess kansikuvahan siinä on. Tämä siksi että mielestäni The Legend of Zelda on maailman hienoin pelisarja ja toiseksi siksi että Twilight Princess on aivan mahtava peli.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Kuvassa on Id, varastin sen yhdestä lempipeleistäni, Xenogearsista. IMO Square-Enixin paras peli, tosin ei koskaan julkaistu Euroopassa... Id on hyvin mielenkiintoinen hahmo josta ei kauheasta paljasteta mitään ennen pelin loppua, vaikka jo nimi vihjaa miten mies tarinaan ja sen päähenkilöön liittyy. Suuremmoinen teos jonka tarinaa ei ole vielä yksikään JRPG ylittänyt ja musiikit ovat tasoa unohtumattomat, puhumattakaan hahmoista. Kaikki IMO tietenkin, mutta älkää kyseenalaistako jos itse peliä ette ole läpäisseet. Onhan se pitkä ja välillä luetaan pelkkää tekstiä tunti/pari, mutta tarina pelissä onkin se juttu, eikä edes tullut tylsä. Tälle pitäisi saada viimeinkin jatkoa!
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Kaippa tässä on tehtävä perinteiset ja uutena käyttäjänä nostettava ja vastattava mitä turhimpiin, mutta ah, niin helopsti vastattaviin threadeihin.

No, avatarini on Mr.Bungle- yhtyeen kakkosalbumi Disco Volante:n kansikuva, jonka valitsin sen hienon taiteellisen olemuksen vuoksi, ja koska kyseinen levy on mitä luultavimmin omaperäisin levytys, jota olen koskaan kuunnellut. Jos jollain on takana Volanten kuuntelua, hän tietää mitä tarkoitan.

Itselläni on varsinkin muilla foorumeilla ollut pahana tapana vaihdella avataria aina lyhyin välein, eikä entisestä kuvasta kerkeä tulemaan sellaista tavaramerkkiä. Nyttemmin suurin osa avatariestani on pysynyt lähemmäs puoli vuotta ja niistä on tullut osa pienen pientä nettipersoonaani. Itse pidän juuri omaperäisistä ja persoonallisista avatareista, eikä vain aihepiiriin kahleissa olevista kuvista. Tietenkään niissä ei mitään vikaa ole jos se on pysyvä tunnistuskeino tietylle käyttäjälle, mutta kun suurin osa tykkää kovasti vaihdella viikottain eri GTA-hahmoon tai Marion viholliseen. Avatar todellakin on täydellinen tunnistuskeino, joten valitkaa kerralla se täydellinen.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Avatarissani on lempipelisarjani Shenmuen päähahmo Ryo Hazuki. Numero kolmonen Shenmuen perässä tulee siitä, että koskaan ei saa luopua toivosta, eli käytännössä katsoen elättelen vielä pienen pieniä toiveita kolmannen osan julkaisusta:).
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Meinasin käyttää Arppista account nimikkeenä, mutta jostain syystä se ei käynyt, joten otin "Berserker" koska olin noina aikoina lukemassa Berserk mangaa innoissani. Ja koska mielestäni Berserk on paras manga tähän asti ja nimimerkkinä on jo Berserker, otin kuvaksi Berserk animesta Gutsin (tai Gatsu, miten kukin sen haluaa lausua) pärstän.

Aika mielenkiintoinen topic muutes, noita tarinoita on hauska lukea. :)
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Jonkin näköistä kuvatusta piti avatariksi saada.

Nightwish kun kuuluu suosikkeihin ja sattuiTuomas Holopaisen kotisivuilta löytyi sopivasti ikoneita avatar -käyttöön, niin mikä jottei.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Pidän paljon Don Rosan Disney-tuotannosta ja koska muutenkin tulee harrastettua noita sarjakuvia, niin jonkun sarjakuvahahmon naaman käyttö tuntui luontevalta. Avatarissa esiintyvän henkilön olemus/luonne tuntui (Don Rosan)sarjakuvan perusteella jossain määrin sopivan kuvaamaan minua, joten siinäpä se.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Avatarisi tarina

Kun nimimerkkinikin vääntäytyi FFVII:stä (ks. nimimerkki topic) niin on kuvakin sitten siitä. Kaikki FFVII:tä pelanneet varmasti tunnistavat Sephirothin unissaankin.:)
 
Vastaus: Avatarisi tarina

MGS, MGS2 ja MGS:TS kuuluvat lempipeleihin ja Solid Snake mielestäni parhaita pelihahmoja. Tämän lisäks olen käyttänyt n. 10 vuoden ajan netissä nimimerkkiä Snake eri muodoissa (Snake, Znake, Snaker), joten valinta oli aika selvä.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Berserk animesta Gutsin miekka. :) En saanut kokoa vain ihan oikeaksi ja jonkun foorumin takia en ala sitä isommaksi tappelemaan. Noh, niinhän se menee, pieni mies ja pieni miekka. :D

Edit; nyt vaihtui enemmän luonteenomaiseksi tuo avikka. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Avatarisi tarina

Pohjois-Korean rakastettu johtaja Kim Jong Il. On se vain niin hieno mies, että oli pakko laittaa avaksi.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Olihan se laitettava EM-kisojen voittajamaan lippu liehumaan tuohon
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Olen tykännyt käyttää kaikenlaisia "cooleja" hahmoja avatarina. Nyt on menossa Killer7:n Dan.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Altair Assassin Creedistä, pistin sillo joskus AC:n julkaisuhuumassa. Vois varmaan vaihtaa
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Vaihdoin avatarin, kun aloin lukea Fear & Loathing in Las Vegas-kirjaa. Raoul Duke on Hunter S. Thompsonin alter ego. Hieno mies oli hän.
 
Ylös Bottom